Vapaa kuvaus

Aloituksia

20

Kommenttia

689

1. Aikakoneeni on historiankirja, tieteelliset tutkimukset, argeologia ja aikalaisten muistiinpanot. Näistä asioista saa loogisen kokonaisuuden jossa ei vilise muukalaisia jokaiselta planeetalta tai muuta mielikuvituksen värittämää tarua, se on teidän kehittämäänne.

Eei, olen vain kommentoinut yhtäläisen sekavia väitteitä toisilla, kuten esimerkiksi tuo ufot ovat demoneita. Luin kyllä tarkkaan.

"miksi yrität kaivaa raamatusta esille historiaa, jolla yrität väittää että kaikki olisi vain raamatun henkilöitä." Täh? :P En ole missään vaiheessa väittänyt mitään tuollaista, sillä enhän edes usko raamattuun. Väitteeni eivät ole negatiivisia vaikka sen vaikutelman antavatkin. Ne ovat arvostelevia ja kaipaavat totuusperäisyyttä vastikkeeksi, jota ei kuitenkaan tarjota.

Kyllä, Peter Pan, teos Mooseksen kirjoittamana joka meilläkin on yleisesti levityksessä ja julkaistiin 4000 eKr henkilöt ovat todellisuudessa Ankkoja, jotka myöhemmin ovat tulleet tutuksi meille akuankasta.

Kuten aiemminkin olen maininnut, minulle ei riitä pelkkä näky ufosta, sillä ufo ei ole vielä avaruusalus vaan valopallo, esine tai muu kuin tunnistamaton lentävä esine. Taltioinnit ovat saaneet minut uskomaan jonkinlaisiin mahdollisuuksiin, mutta todisteita en ole vielä nähnyt ainuttakaan.
  2. Ja tässä teille pienille porsaille jotka ette selvästikään tiedä mitä satanismi tarkoittaa:

http://www.pakanaverkko.fi/uskonnoista/satanismi.shtml

"Satanistit eivät usko sen enempää kristinuskon (tai minkään muunkaan uskonnon) Jumalaan kuin Saatanaankaan - Satanisti on itse oma jumalansa. Saatana symboloi satanistille synkkää, kehitysopillista entropian voimaa sekä ihmisen ylpeää ja lihallista luontoa. Saatana ei siis ole mikään tiedostava kokonaisuus, jota tulisi palvoa - pikemminkin jokaisessa ihmisessä itsessään oleva voimavaranto."

Näinollen en usko Perkeleeseen tai edes Luciferiin. Enkä toki tee tätä vain kiusaksi, tämä on myös hyväksi teille jos ymmärtäisitte käytännönläheisen ja järkevän ajattelutavan, mutta niin, nautinhan minä kirjoittamisesta.

- Jos olisin itsekeskeinen niin mainostaisin itseäni, mutta sen teette te minun puolestani.
    - Tietouttahan täällä käsitellään ja haetaan. On siis hyvin tärkeää seurata niitä polkuja jotka sitä oikeellisesti käsittelevät, ei mielikuvitusta.
    - Kyllä, tieteeseen se maailmankuvani perustuu sillä sen avulla me maailmaa näemme, emme mielikuvituksella. Useimpien ihmisten maailmankuva koostuu tieteestä sitten 1700-luvun valistuksen ajan.
    - Ufotutkimukseen tuskin liittyy millään tavalla 'henkinen elämä', mutta voin kyllä sanoa olevani itsekin emotionaalinen ja henkinen kokonaisuus :) Meditaatio rauhoittaisi sinuakin.
    - Vääreellisten johtopäätöksien antaminen oman mielikuvituksensa pohjalta on ennen kaikkea halveksuttavaa jollei sitä voi millään tavoin perustella loogisesti, todistaa tahi yksiselitteisesti osoittaa.
    - Arvo ansaitaan.
    - Fanaattinen tuskin, mutta uskontokysymykset eivät liity millään tavalla ufotieteeseen, vain yhtenä epämääräisenä teoriana joka kuitenkin kuuluu enemmän tuonne uskontopalstalle.
    - Haha :D Mikä on saatanisti? Valitan, mutten voi myöntää itseäni sellaiseksi.
    - Noh, ehkäpä minä hiukan nautin huolettomasta ja pienimuotoisesta herjaamisesta varsinkin kokeillakseni vastakeskustelijan luonnetta sekä käsityksiä, että ennen kaikkea sielun suuruutta.

"Ihminen on täsmälleen sen kokoinen kuin asiat, jotka saavat hänet suuttumaan." ja siinä mietittävää siitä henkisestä kehityksestä.
  3. Mielipide? Mielipiteenä voi pitää vaikka sitä, että Jeesus harrasti lumilautailua tai, että Elvis oli oikeasti nainen. Tämän vuoksi mielipiteet eivät kiinnosta, totuus kiinnostaa ja vain totuus on tärkeää. Mistä ihmeestä joku ihminen kehittää mielipiteen, että keskiajalla ihmiset kävivät yhteistyötä muukalaisten kanssa tai että ufot ovat demoneita?! Totta #¤$!:ssa haukkuisin tällaisia hörhöjä joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Historiankirja kertoo mitä historiassa tapahtui ja ne asiat ollaan todistettu, taltioitu ja tutkittu. Onneksi en vain hauku vaan ilmoitan asiani kärjistetysti ja solvaavaan sävyyn mikä ärsyttää kovasti kaltaisiasi pieni sieluisia :>

Äläkä toki tuomitse minua liian nopeasti, olenhan toki paska jätkä mutta vain ihmisille jotka käyttäytyvät täysin järjettömästi. Syvästi rakastan myös sisäpiiriäni ja yleensä ihmiset ovat melko yhdentekeviä. Olen vähintäänkin yhtäläisen rakastettu kuin vihattukin. Kutsu minua vapaasti satanistiksi :)

Väität minua kateelliseksi, mutta kertoisitko vielä lisäksi mistä ihmeestä olen kateellinen? :D Voin kuitenkin jo luvata, ettei minulla liene mitään syytä olla kateellinen teille. Huoli moisesta pois siis.

Olen kyllä käynyt sen verran kouluja ja kehnommallakin historianopetuksella sain kyllä loogisen kuvan maailmasta. Valitettavasti noista keskustelun aloittajan kirjoittamista jutuista ei ole ollut mitään todisteita, mutta taas _normaalille_ ja loogiselle käsitykselle on kaikki todisteet. Lisäksi kaikista naurettavinta on alkaa todistamaan jonkin asian olemassaolemattomuutta, hei järki käteen :P Asioita todistetaan todeksi, ei epätodeksi. Lisäksi mielisin olla mahdollisimman kaukana raamatusta sen täydellisen epätotuuden vuoksi. Olisi lystikästä todistaa ettei muodonmuuttajaa ole olemassa, mutta tahtoisin sitä ennen edes todisteita niiden muukalaisten olemassaolosta! :D Ja ihmisen alitajuntaan (huomattavan eri asia mistä aiemmin keskusteltiin) voi kyllä vaikuttaa, mutta ihmisen fysiologian ja rakenteen vuoksi mieleen ei ole mahdollista tehdä muutoksia pelkällä jännittävällä kuvitellulla ajatustenvoimalla.

Tehän te olette kaikki esittämässä uutta profeettaa, minä seuraan todistettuja faktoja ja kerron vain tieteen tavoista sekä muodoista, sillä ne ovat jotain varmaa. Mielipiteensä saa kuka tahansa ilmaista, toki, mutta kannattaa varautua seurauksiin jos mielii kertoa kuinka hän on kotoisin kuusta ja asuu sillä Hitlerin kanssa tai muuta täysin yhtä lennokasta, sillä sitten asian totuusperäisyys kyllä tiedetään. Todistuksetkin olisivat mieleen :)

Minua ei ole muuten kukaan vielä kutsunut noin montaa kertaa Jumalaksi, oikeastaan aika imartelevaa :P Enkä leiki jumalaa jos kerron vain ennalta todistetuista asioista tai todistettujen asioiden pohjalta kuinka jotkin asiat ovat mahdottomia toteuttaa (kuten juuri valonnopeudella matkustaminen). Sinä se näytät hermojasi purkavan :D Koita rauhottua, teet itsesi naurunalaiseksi.
  4. Mitä järkeä tässä kaikessa höpötyksessä siis sitten oli?-) Missä pää ja häntä? Vai oliko teksti pelkästään satunnaisten ajatusten tanssia taas häiriintyneen hörhön päässä, miltä se niin näyttikin.

Ihmiset haluavat rauhaa, totta, mutta jopa 'kurkoittaessa valtaistuintaan korkeammalle' vaaditaan yhteistyötä ja sen avulla saadaan ote toisesta osapuolesta, ei enää millään brutaalilla voimalla.

"Heillähän on niinsanotusti sellaista teknologiaa joka voi muuttaa hahmon muotoa." Ööh :D Mikä on lähteesi? Mistä joku on saanut tietää tuollaisesta laitteesta ja eteenkin kuka? Tuo mielentajuntaan vaikuttaminen taas - kuten asian ilmaisit - on jälleen mahdotonta, tuostakin tahtoisin kuulla lähteen, ei kannata keksiä omasta päästä noita juttuja -_- Hermoratoihin radikaalisti vaikuttaminen ja kokonaisen lopputuloksen aikaansaaminen ilman kirurgisia toimenpiteitä voidaan unohtaa. Ajatusten voimasta tai muista maagisista yliluonnollisista kyvyistä höpöttäminen on täyttä järjettömyyttä, jos joku on eri mieltä niin olkoot kiltti ja esittäkööt minulle rutkasti todisteita.

"...zeuksesta ja hadeksesta ja muista jumalista. No, nämä jumalaksi itseään kutsuvat henkilöt tietenkin leikkivät ihmisillä ja tekivät itsestään palvonta kohteen koska ihmiset eivät ymmärtäneet sitä mitä he näkivät. Jonain päivänä se muuttui, kaikki katosivat kun he säikähtivät ylempi arvoisempaa rotua, josta emme vielä tiedä, mutta siitä tuli meidän jumalamme, joka karkotti kaiken pahan maanpäältä." Tässä niin paksua sontaa kuin voi olla, missä historiankirjoituksessa käsitellään asiat näin? :D Hei, jonkinlaista kontaktia nyt realimaailmaan sieltä mielikuvitushörhöilystä. Pahuuskin on välttämättömyys. Mikä on toiselle pahaa, tarkoittaa toiselle hyvää.

Olet kyllä ollut jollain täysin erillä keskiajalla mitä maapallolla ollaan käyty. Suosittelisin tutustumaan todellisuuteen jos sinua historia kiinnostaa, mitään Zeuksia tai Thoreja et kuitenkaan sieltä löydä. Ne ovat olleet mielikuvitusta siinä missä Jumalakin - tai ainakaan ne eivät ikinä ole itse vaikuttaneet ihmisten elämään eivätkä ikinä tule vaikuttamaan. Minkähän geeniperimän mukaan oikein olet löytänyt uusia rotuja? :D Kumma kun biologit ja muut eivät ole huomanneet. Kuinka alkukantainen rotu olisi voinut tulla avaruudesta tänne keskiajalla? :D Ihan järjetöntä läppää.

"Silti mekin vaan pöllitään niiden muukalaisten ruumiita ja viedään ne tutkimus keskukseen tutkittavaksi ja jätetään ne mädäntyyn johonkin ihme kylmävarastoon." Missä on tällainen tutkimuslaitos? Lähteitä, artikkeleita tai _mitään_ luotettavaa aineistoa?

"No aina välissä tulee tietoa liikaa päähän että pitää jonnekkin ne sitten laittaa päästä ja jakaa muiden kanssa." Olisi hienoa jos tuo häkellyttävä absoluuttisen oikea tieto tulisi jostain konkreettisesta lähteestä eikä pelkästään sieltä omasta päästä :D

Ainoassa asiassa missä tunnuit olevan oikeassa oli tuo, että on järjetöntä odottaa avaruusolentojen olevan aggressiivisia tai luonteeltaan pahoja. Suosittelisin psykiatrikäyntejä.
  5. Olipa kyllä hyvä ettei demoni syönyt teitä. Ottakaa mieluummin seuraavalla kerralla ghostbustersit mukaan tai edes mittari jolla voisi mitata energiapitoisuuksia ilmasta. Teistä tulisi ökyrikkaitakin sillä vielä jos saisitte _mitään_ todisteita! Muutoin suosittelen jättämään nuo jutut pyjamapileittenne kummitustarinoiksi sekä käymään ennen liian myöhää levolle. Kaksi 'tuntee' PAHAn läheisyyden ja yksi näkee siitä unta kun sitä on odoteltu ensin koko ilta ja sitten kaksi pähkähullua karjuu unen lävitse. Miten joukkosuggestio ei vaikuta kovinkaan kaukaiselta selitykseltä, ainakin näin kun teillä tuskin on mitään todisteita tai oikeasti järkeviä perusteita?-)

Anteeksi halveksuva sävyni, mutta suosittelisin kyllä käsittelemään asioita hiukan konkreettisemmissa määreissä kun muutoin alistutte pelkälle kahlitsemattomalle mielikuvituksellenne.