RunotVastattu 17 v

Kohti kesää

Aurinko kirkkaana paistaa lämmittäin ihoain, riemuja kevään saan maistaa hiki on otsallain. Linnut ne rakentaa pesää kiire on hirmuinen, mennään jo kohti kesää ystävä tiedätkö sen? Pysähtyy oksallansa laulunkin viheltää…
RakkausrunotVastattu 16 v

Rakkauden Lainelauta !

Mennyt on aika ruusujen mennyt on elämä tää, nyt vain kellot murheiden sielussa heläjää. Rakkaus jälkensä jättäen kävi vain kääntymässä, syyllisyys tulee mättäen tunnerauha on nääntymässä. Sieluuni lailla viikatteen pii…

Kaipuuni Luoksesi Kantaa !

Sinun jälkeesi jäin minä heiluttamaan suljit portin päätäsi kääntäin, minä paikallain vaiti katselin vaan vanha sarana itki vain ääntäin. Oli lyhyt tuo aikamme yhteinen silti paljon nuo vuodet antoi, vaikka loppui retki…

Rakkaus Valssi !

Rakkaus silmissä ystäväin luokseen mä siksi jäin, onnen hän suuren meille loi tunteen kun esiin toi. Päästää en häntä tahdokkaan luotain pois kulkemaan, muistan ain hymyn ja katseen sen jossa näin rakkauden. Vuosia kest…

Rakkaudenmaa !

Hellät sanat huulillani Sinua Rakastan ! Silti särkyi maailmani sain haavan vuotavan. Toin ruusuja kimpun sulle merkiksi rakkauden, ne sydämen kaivatulle annoin itkien. Minä sirpaleita koitan koota matkallain, joko kaad…
RakkausrunotVastattu 17 v

Sen Aitona Kerran Saan !

Niin usein miettii yksinään kun ilta mailleen käy, tyynylleen kun laskee pään eikä ketään näy. Tää tarkoitusko elämän mulle suotu on ? Nään peilikuvan itkevän ja olen onneton. Missä tunteet rakkauden ? ne veikö tuuli po…

Rakkaus sana vaikein ?

Nyt kävelen pohjamutia pitkin oli aika kun joskus onnesta itkin ? Nyt itkee sieluni kanteleet mollissa sävelmää soittaneet. On rakkaus jäänyt portin taa huutamalla sitä ei auki saa, vain naurut kuuluu pilkaten ensimmäis…

Tunteiden tulkit

Minä vuodan kyyneleitä sanoista ihmisten, minä kutsun enkeleitä kentille rakkauden. Eikö tiedä kukaan teistä miksi kyyneleet vuotaa saa? Ne on lähtöisin enkeleistä niin meitä He rakastaa. Nuo enkelit kyyneleitä itkee pu…

Kipeä koskee !

Heilutan lailla tuulen peltoa muistojen, sanasi vielä kuulen sua rakasta enää en. Kuin ruoskalla sivallettu sanasi kylmät ois, niin kauan on rakastettu nyt tunteesi kuihtui pois. Nyt kyyneleet silmiä peittää ne tunteist…

KULKIJAN KUKKA

Kulkijan kukka en sua nyt mä nää syömmeni itkee vain ikävää, päivien lohtu,valoni mun milloin nähdä taas saan sun? Luoksesi kaipaan päivin ja öin alati lämpöäs vain ikävöin, luonasi sinun mun kotini on olen yksin vain o…

RAKKAUDEN PEUKUT !

Rakkauden peukkuleikki palsta niin kuin helppoheikki, onko meikki ? Vaiko feikki ? Tää on silti pelkkä leikki . Rakkautta peukullansa arvostelee runokansa, kuka seisoo paikallansa ? Onko tää vain pelkkä ansa ? Jokainen …

Rakkauden Kuva !

Kuvaasi katselen kaivaten kun ilta silmät sulkee, muistoissain rakkaus itkien kuin tuuli ohi kulkee. Pois mennyt loiste silmien ei punaa hehku huulet, sun kanssas olla saanut en vaan vielä joskus kuulet. Sä säilyt aina …

Tuskaa ja Valoa!

Kyyneleet silmiä kirveltää rakkaus joskus itkettää? Sanoin ja tuhansin sävelin silti niin suuresti rakastin. Kuka voi mulle kertoa sen keskitie missä on rakkauden? Kaipuu vain tunteita kasvattaa miksi ei saisi siis raka…

Rakkauden Kiertokulku !

Rakkauden kultainen kehto silloin siinteli silmissäin, oli kutsuva sylisi lehto valveuntako silti vain näin ? Oli piirtynyt ilmojen teille sana tuo kultainen, soivat rakkauden kellot meille siihen silloin uskonut en. Ni…

Ystävyys Punnitaan !

Niin painavat on kyyneleet kun sydän valuttaa, ei rakkauden askeleet vie vaikka taluttaa. Nuo tunteet rauhaa antaen ei eteenpäin mua vie, muistot saapuu kantaen kun yksin kulkee tie. Niin vaikea on taipua jos sydän raka…

Naiselleni !

Ihailee hän vaiti naista toista ei kai samanlaista? Kyynel`vierii nenää pitkin itkisivät enkelitkin. Toinen aivan paikallansa katsoo omaa rakkaintansa, kauniit muodot piirtyy eteen niin kuin joutsen tyyneen veteen. Kirj…

Rakkauden oikopolut

Jos rakkaushuolia helpottaa vois pienellä suudelmalla? Sen Sinulle tahtoisin ojentaa hellästi kuiskaamalla. Korvaasi hiljaa lausuisin olet tärkeä ihmisenä, huulesi täyttäisin suudelmin ei pusutta jäis myöskään nenä. Kät…

Rakkaus aito vain voi kestää.

Tää homma alkaa maistumaan jo puulta mä kaipaan jotain aivan uutta tuulta? Ja uutta välkehtivää meren aavaa kun rakkauskin tuo vain uutta haavaa. Mä tahdon aikaa omaan elämääni tää kouhotus kun sekoittaa mun pääni, ja r…

HETKI MUISTOJEN

Minä katsoin taivaanrantaa taivaanrantaa punertavaan, aatoksein luoksesi kantaa missä nyt kuljetkaan? Valui kyyneleet kaidetta pitkin kaidetta muistojen, minä menneitä aikoja itkin aikoja rakkauden. Sinä poistuit kuin i…

Luojan hopeinen kruunu

Minä Luojalta hopeisen kruununi sain sitä ylväästi kannankin matkallain, sitä syntymälahjana kukaan ei saa sen elämä vain rakastaa. Se on merkkinä eletyn elämän siinä raitojakin murheista itkevän, se on vuosien tuomaa p…