Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
celibrye
profiilit
celibrye
celibrye
Vapaa kuvaus
Tutustu lähemmin äläkä lurki tietoja profiileista.
Aloituksia
24
Kommenttia
32
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nostetaanpas taas tämä Blokkauslista-asia esille!
Itsellä kertakaikkisesti meni hermot ja poistin koko profiilin, koska Suomi24 ei ole vieläkään tehnyt mitään asian kojraamiseksi. On se kumma kun blokkeja vaan sataa vaikken ole käynyt tai käyttänyt koko Treffi-palvelua pitkään aikaan vaikka profiili siellä vielä oli. No ei ole enää. Toivottavasti jostain löytyy asiallisemmat ja toimivat deittisivut joskus jostain. Täällä taitaa saada blokkauksia suoraan ylläpidolta, ihan mielipiteensä julkaisemisesta, jos ja kun se ei miellytä ylläpitoa ja siitä etten ole maksanut treffi-sivuille pitkään aikaan penniäkään. Ja juuri siitä syystä että Blokkauslista asiaa ei ole vieläkään korjattu!
Ja onhan se nähty niin kauan kuin näitä sivuja on päivitelty "paremmiksi" niin aina vaan huononee. Olisi ollut kiva löytää deitin kautta se oikea, mutta näillä sivuilla ei arvosteta rehellistä, asiallista ja kunnolista käyttäjää, joten haaveeksi jäi.
Kaikki vaan rohkeesti mielipidettä aiheesta lisää kiitos!
14.05.2014 22:56
Kiva kun sähköpostiin tulee ilmoitus, viestiin on vastattu. Mutta se on poistettu ennenkuin edes ehdin lukea sitä???
03.05.2013 08:51
Kolmannen kerran. Edellisvuoden viestini eivät näyt missään muodossa, missää. Eivätkä näy tämänkään vuoden viestit?
Saako näitä koskaan näkymäänkään vai onko suomi24 hävittänyt viestit lopullisesti?
18.01.2013 20:27
Uudistuneessa Treffi-sivustola linkin Viestit kohta klikatessa tulee viesti:
Viestiboksisi on tällä hetkellä tyhjä. Käynnistä viestinvaihto klikkaamalla viestipainiketta vastaanottajan profiilissa.
Suomi24 / Yhteisö / Vastaanotetut viestit
- Sinulla ei ole yhtään viestiä?
Piilotin treffiprofiilin jolloin tulee ilmoitus:
Olet piilottanut profiilisi. Poista piilotus niin pääset taas treffailemaan.
Ilmeisesti uudistuksen jälkeen ei voi enää lukea viestejään jotka on lähetetty ennen uudistusta viime vuoden lopulla.
En aio täällä enää treffailla, koska ei ole enää syytä, mutta olisi silti ollut kiva nähdä ja tallentaa omat viestit.
Että kiitän suuresti mielipahasta, minkä jokainen uudistuksenne aiheutta minulle ja monille muille käyttäjille. Pitäisi ihan kuluttajansuojalautakunnalta vissiin kysellä että, onko suomi24:n laillista poistaa viestini tai ns. omia ne. Käyttänyt palvelua vuodesta 2008 ja aina yhtä pettynyt uudistuksiinne. Tämä sivusto ei ole koskaan toiminut moitteettomasti, eikä ilmeisesti ikinä tule toimimaankaan, kiitos näiden turhien uudistusten joista seuraa aina sama murheekryymi kun poistelette käyttäjien viestit ja sotkette profiilit. Itselläni ei ole sähköpostia täällä, muttta ystävienikin puolesta kiitän, koska he eivät pääse lukemaan päivittäisiä sähköpostejaan, ikäväkyllä jää viikon työaikataulu ja kokouskutsut saamatta.
16.01.2013 19:55
Minäkin käyn siellä korjauttamassa kun Tayssissa kokeiltiin riittääkö ammattitaito...
04.11.2011 17:32
Etsippä YouTubesta. Mulle ei tuu mieleen kun GlassHouse mutta siinä ei muksuilla tuu mitään erikoiskykyjä. Itse kans haalin noita vanhoja hyviä mutta nyt osu aivan outo tapaus kohdalle.
13.03.2011 04:11
Oli siis kyseessä. Rakennus Z4 kolmas kerros.
16.09.2009 19:08
Niin kyllä täällä ulkomaanapua riittää, mutta mummot jäätyy mökkeihin ilman sähköä. Eikä tämä todellakaan ole ainoa kerta. Viimevuoden seiskassakin samantapainen juttu. Ja joka vuosi tulee lisää ties mitä epäinhimillisyyksiä. Entäs ne jotka oikeasti kuolevat eikä kukaan edes välitä? Eikä mitään Plan iltoja ennenku saadaan OMAN MAAN asiat kuntoon. Ajatelkaas jos saatais oman maan asiat kuntoon niin olisi paljon enemmän ihmisiä sitten antamaan sitä apua muihin maihin. Ei se vaan toimi että jaat tonnin tuhannelle ihmiselle.
20.12.2008 20:45
Ilman titteleitä!
07.12.2008 23:10
Joo tehään tärpit =o) sä saat kaikki cocot ja marsipaanit mä kaiken muun =o)
05.12.2008 19:58
Ilmoitat kuluttajainsuoja lautakunnalle ja poliisille. Ja pidät huolen että KAIKKI kirpputorilla kävijät ja myyjät tietää tämmösestä. Itse laitoin Bonuskirppis Boikottiin ja on sitä luettu joten pakko jossain määrin puskaradio soida.
Eli puskaradio soimaan!
05.12.2008 16:34
Missä tää kirppis siis sijaitsee? Onko siellä vaan pelkkiä lastenkamoja kun puhutte lasten kirppiksestä?
04.12.2008 13:23
Käydä vessa astiassa. Joku tukeva, matala astia ja sinne jyrsiän vessahiekaa tai hienoa kissanhiekkaa. Jotkut kakkivat ohi mutta kyllä suurin osa pysyy astiassa. Vaihda hiekka tai siivilöi kakit päivittäin.
28.11.2008 04:07
Kukahan viitsi varastaa peruukkia tukkeineen. Ehkä joku transu joka ei kehannu maksaa uudesta tukasta. Heh hehe. No kyllä mä vedän letistä jos vastaan tulee =o).
25.11.2008 20:51
Siellä mukavii miehii myymässä eikä mitään harjan varsi ........ olevia muijia. Tosi kiva palvelu. DVD soittimen sai palauttaa kun kaukosäädin ei toiminut. ELI boikotoidaan Bonus- ja Radio kirppistä niin kauan että omistaja vaihtuu ja kannatetaan Jumboa =o). Nysse Kutonen menee ihan viereen =o)
Kiitos hyvästä palvelusta!
19.11.2008 20:04
Ja mä kun aina sanonut että en jääny salosta kaipaamaan muutakun kebabeja ja suurkirppistä! Onneks se on niin iso paikka että ei tartte myyjää katella kun vasta tiskillä. Käynyt kuitenkin sen verran harvakseltaan että ei oo ks. muija tullu vastaan. Onneks!
19.11.2008 19:57
kokeilut, huonolla kokemuksella. Kerro nyt sitten vaikka missä Tampereella saa muutakun turkkilaista pakaste kebabia ja tomaattikastiketta jne. Voit toki kertoa myös muita paikkoja mitä tiedät.
22.10.2008 22:27
Perniössä siis seisova kebab/pizza pöytä kaikilla lisukkeillaan sunnuntaisin. Suosittelen jos liikut sillä suunnalla!
21.10.2008 19:17
Kerro lisää. Mä haluan ainakin tulla mukaan. Näin kerran jossain tosi hienon lasista tehdyn "laudan" mutta ei ollu sillon varaa ostaa sitä.
Itse olen kyllä nähnyt että se LASI LIIKKUU! Ja kukaan meistä ei liikuttanut sitä. Tosin piti lopettaa kun rippiskoulupappi tuli ovesta sisään =o)
02.09.2008 19:44
Vei oman kuuloni viikoksi. Itsekin huonokuuloinen jo 10 vuotiaasta joten älä nyt säikähdä. Jos pahasti käy niin kuulolaitteen joutuu hommaamaan mutta tosin niitäkin löytyy tommonen ihan pienen pieni joka ei paljon menoa haittaa *katsoo hyllylle*
02.09.2008 19:35
1 / 2