Kuka ei tykkää marsipaanikarkeista ja cocos karkeista twist pussissa voi lähettää ne mulle. Mä lähetän Twist pussista vaiks kaikki muut vastapalveluksena. Tämä ei ole vitsi. Vituttaa ostaa kallis Twist-pussi, kun syö siitä vaan marsipaanikarkit (valkoiset pötköt ohuet) ja cocos karkit (vihreä kääre).
Jos kiinnostuit karkkien vaihtoringistä laita s-postitiedot, olen itse Tampereelta. Vaihto livenä käy myös hyvin.
T: Wilma
WANTED!! ::::
6
739
Vastaukset
- TwisteriÄllötys
Laitapa ensin itse tänne sähköpostiosoitteesi kaikkien roskaposti-imurien luettavaksi, niin alat kyllä maileja saamaan, niin että tuntuu...
- Juustina
Itsekin olen ko. laatujen suuri ystävä.
Oslossa käydessä niitä coco-konvehteja sai ostaa irtomyynnistä.
Ja Ruotsissa käydessä tulee aina ostettua useampi (3 kpl 12 SEK; Brejk-kokoa) Co-co -suklaapatukka (Eli sama asia kuin coco-konvehdit vähän isommassa koossa). :) Joo tehään tärpit =o) sä saat kaikki cocot ja marsipaanit mä kaiken muun =o)
- Nähdäänkö vaikka Koskarissa...
Haetaan parit Twist-pussit Vapaavalinnasta, maksan kolmasosan pussien hinnasta, sinä maksat loput, sitten jaamme "saaliin". Tai mun puolesta voimme ostaa vaiks 10 pussiakin Twist-makeisia. Tämä ei sitten ole vitsi.
- marsipaanit ja cocokset
Ei siitä isosta pussista mulle montaa karkkia tuliskaan, mutta onneksi saan sitten vähän muitakin, viimeksi marsipaaneja oli vaan 2 ja cocoksia ehkä 5. Pidän marsipaaneista enemmän kuin cocoksista.
- marsipaaneista enempi kuin
cocoksista, jos joskus olet laihiksella tms, pyydä tyttöäsi lähettämään ko. karkit mulle :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452857Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen432824Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232608Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3281667- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.192902Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99691