Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
reiluhemmo
profiilit
reiluhemmo
reiluhemmo
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
5
Kommenttia
37
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin mekin sovittiin että tän parinkuukauden ajan mietitään eikä hankita laastarisuhteita mutta niin minä vain sain pettyä, selitti vaan että on siitä lohtua, niinpä niin.. itse sanoin että minunhan sitä lohtua pitäisi hakea.. no nainen ei irroita otettaan liaanista ennenkuin on uusi käsillä..saas nähdä voiko tässä yhteenkään naiseen enää koskaan luottaa :(((
19.01.2006 12:57
itselle kävi ihan samanlailla, itsenäisyyspäivänä ilmoitti että haluaa eron, jouluaattona ilmoitti että on uusi kundikaveri, muutin pois väliaikaisesti ja sanoin että mietiskele nyt rauhassa, toissapäivänä sain itselleni uuden asunnon ja sovittiin että thats it, suru on ollut valtavaa ja musertavaa mutta nyt tiedän että roikkumaan miksikään pappilanhätävaraksi ei tarvitse jäädä, jos on ystäviä niin puhu, puhu ja puhu se auttaa..nyt en ole itsekkään enää sidottu mihinkään "välitilaan" ja saan surra surut pois ja sitten jos onni on myötä niin löydän itselleni kivan naisen. tsemppiä kyllä se siitä paremmaksi muuttuu usko pois..
19.01.2006 08:23
joo sormusten ja muiden kanssa on miettimistä, kun muutin harkinta-ajan alussa parkiksi kuukaudeksi pois antaakseni vaimolleni "tilaa" miettiä niin heti kun toi pojat luokseni käymään niin oli sormukset häipyny sormesta, no varmaan häiritsisi seurustelua uuden tyypin kanssa =))) no sitten lähti kyllä omakin kirjahyllyyn "varastoon".. oudosti kyllä vuosi sitten vaimolle lahjaksi ostamani tyyris lapponia sormus kyllä pysyy kädessä vaikka siinäkin on omistus kaiverrus, heh hee.. omaa sormustani en kyllä kadota tapahtui mitä tahansa kun olen sen ihan itse tehnyt..sormuksissa ja koruissa kyllä säilyy sitten myös niitä hyviäkin muistoja..
15.01.2006 09:47
Tuntuu kovin tutulta mitä kerroit, pahimmalta tuntuu nyt juuri se että ihminen jota rakastaa täydestä sydämestään kohtelee minua kuin ilmaa..olen vaimolle yhtä tärkeä kuin koiran läjä tien poskessa.. en olisi koskaan uskonut että näin tapahtuu..siltikin kannan hänestä huolta, soittelin hänelle ja tarkistin että kaikki on hyvin.. pitäisi varmaan vaan päästää irti..kuitenkin haluaisin tehdä kaikkeni suhteen eteen ja pitää edes pienestä toivon hitusesta kiinni.. eikös olekkin masokistista..ajatuksiakin pitää varoa ettei kyynelhanat aukee jatkuvasti..ei riitä enää nefstuukit kotona.. no hyvää uutta vuotta ja yritetään pitää itsestämme huolta..onneksi on lapset joiden vuoksi on pakko kestää..
01.01.2006 18:08
Joo, just vast heräsin..tai kaippa minä aamusella koiran ulos vein? mutta ei oikein muista? noh laitoin saunan lämpiämään ja löylyttelen uudenvuoden kunniaksi, mutta ilman olutta.. odottelen kuskia kotiin niin voin sitten muutella poies ja alkaa elää ihanaa "sinkkuelämää" no valitukset pois, kukka rintaan ja menoks..ai niin hyvää uuttavuotta..
01.01.2006 14:56
joo sehän se on kun ei osaa näyttää tunteitaan.. olen ainakin halinut pojat melkein "pilalle" koska kyllä se niin on että jonkun on katkaistava kierre..vaimolla on vaan joku lukko päällä.. nyt ollaan erossa pari kuukautta.. sanoin kyllä vaimolle että jos vielä yhteen mennään niin asioiden on muututtava.. tuntuu vaan siltä että hän on jo päätöksen tehnyt ja siihen en valitettavasti kuulu minä, vaikka haluaisinkin..on hauskaa että puhun vieläkin "vaimosta" vaikka ollaan oltu itsenäisyyspäivästä jo ihan erillämme.. no rakastava ei unohda..
31.12.2005 20:28
taas on niin että vaimo ei koskaan ole tykänny mistään hellitelystä joka minusta on tärkeää..ei puhu rakkaudesta, ei mistään tykkäämisestä ei ole sitä tehnyt koskaan ( on alkoholistin lapsi) pitää kaiken sisällään, patoaa tunteet..sanoi vuonna 92 että elviksen biisissä " if i never told you .. en muista ihan tarkkaan miten se biisi menee mutta you were always on my mind.. vaikka kuinka tykkää niin kaikkeen en pysty ja mekin ollaan oltu yhdessä 17 vuotta.. mutta jos antaa meille mahdollisuuden.. niin hän on minun elämäni nainen.. on tää vaan vaikeaa.. olen ajatellut että jos ei pysty tunteistaan puhumaan niin ei se mitään eihän meistä kukaan täydellinen ole.. minä nyt vaan tykkään tuosta naisesta..
31.12.2005 20:14
ihmeessä me selvitään, ja jos me vielä jatketaan tätä jutskaa nii ihmiset alkaa juoruu...
31.12.2005 19:58
et ole yksin vaikka välillä niin tuntuu..minäkin ajattelin lähteä paikalliseen parille tuopille, vien ensin koiran kävelylle haistelemaan pissoja (koirat on vaan semmosia) ilta on kaunis, taivas on täynnä outoja valoja ja välähdyksiä..kyllä me selvitään, eiks je?
31.12.2005 19:04
Tosin asia on myös niin että niitä valehtelijoita taitaa olla yhtä paljon myös naisissa.. siinä vaiheessa kun pitäisi tehdä töitä parisuhteen eteen niin huomataan että "oma kasvu" onkin tärkeätä..pois alta risut ja männynkävyt..
31.12.2005 18:54
Jos en muuna kuin kaverina niin kuitenkin..
31.12.2005 18:44
Meillä tuntuu samalta vaimo vissiin projisoi jotain omaan syyllisyyttään ja minähän se siinä vaiheessa olen se syyllinen..no varmasti minussakin niitä vikoja on myönnetään.. kun voisi vaan olla rakastamatta mutta kun se ei vaan onnistu..sydän pakahtuu..
31.12.2005 18:30
Olen samassa tilassa..vaimoni ei vaan enää löydä kipinää..täällä sitten sitä kirjoitellaan uudenvuoden aattona kun perhe on poissa.. tosi huono fiilis..huomenna muutan pois..jos haluat kirjoitella niin osoite on tuolla profiliissa..
31.12.2005 18:22
kiitos rohkaisusta! vaikeinta kun on uusivuosi tulossa ja vaimo lähtee muksujen kanssa kyläilemään ja yksin jää kotiin.. no ehkä tulee katsastettua tuo paikallinen kun viimeisen yön kerran täällä asuu..
29.12.2005 20:16
Olemme vaimon kanssa sopineet, josko häneen enää luotan että ei aleta pyörimään laastareitten kanssa mutta ainaskaan minulla ei ihan hirveesti mieli tee muita naisia mutta tietenkin saattaa tulla hetki jolloin hellyys ja seksi olisivat kyllä ihan jees.. mutta katsellaan..
29.12.2005 13:53
joo sama vika ei edes tee mieli lähteä naisiin vaikka kuukausi on viime kerrasta vaimon kanssa, hauskaa on se että just maalattiin eteinen kuin mitään ei olisi tapahtumassa..oikeen onnellinen perhe..
29.12.2005 13:44
On hyvä että keskustelu yhteys löytyy oli tapa millainen tahansa..koita pitää vaan itsestäsi huolta ja vältä ahdistavia ajatuksia ja surullista musiikkia se nimittäin saa minut ainakin sukeltamaan murheen alhoon..tsemppiä vaan.. itse kestän ahdistuksen ajattelemalla että kun kesä tulee niin istun laiturin nokassa ja kuuntelen käen kukuntaa ja seuraan laineen liplatusta..
29.12.2005 09:28
2 / 2