Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

5

Kommenttia

37

1. Sinähän vaikutat mielenkiintoiselta! ei me kaikki miehet innostuta lautamaisista naisista.

Älä turhaan koe alemmuutta:)
  2. Meillä on samanaikaisesti tapahtunut tämä erohomma, itsekkin sain "monoa" tasan 5kk, sitten..tällä hetkellä tapailen ihan mukavaa naista johon olin alussa ihastunut mutta nyt taasen tuntuu että se tunne katosi :( alussa olin itse se aktiivisempi puoli ja kumppani varovaisempi..nyt tilanne on luisunut vähän toiseen suuntaan, tuskin itse ainakaan olen valmis mihinkään vakavampaan, itse olen huomannut että ihastun melkein jokaiseen sopivaan naikkoseen mutta fiilis katoaa aikas pian.. tammi- helmikuun vaihteessa (hyvin aikaisin)yritin ekaa kertaa vähän "vakavammin" mutta seksin jälkeen tunteet katosivat "avaruuteen" exä- kummittelee vieläkin taustalla, vaikka en sitä todellakaan haluaisi mutta en vain voi tunteilleni mitään.. 16- vuotta yhteiselämää ei katoa tostavaan, olen yrittänyt miettiä mkä oli se piirre että exän piti "paeta" ja huomaan itsessäni myös vikoja joka alussa oli mahdotonta.. paranemista sekin, itse en tiedä milloin voin ja uskallan antautua kokonaan, sielussani virtaavat kuitenkin ne syvemmät veet ja sinne ei tosta vaan pääse..noh pidän naisista ja seksistä ja vaikka joku on sanonut että ole yksin ja mietiskele..niin kohdallani se ei kyllä onnistu, niin en sinulle osaa oikein mitään neuvoa antaa mutta mietippä tarkkaan ja tutkiskele itseäsi, helvetillistä on olla yksin ja kumppania kaipaa, hellyyttä ja läheisyyttä todella paljon..kyllähän sinä funtsailet selvästi jo itsekkin.. tsemppiä teet ratkaisuja suuntaan tai toiseen..
  3. Joulukuun alussa vaimo ilmoitti että haluaa eron, helvetti no.1, jouluaattona ilmoitti että oli joulujuhlien jatkoilla tavannut uuden, helvetti no. 2, uutenavuotena muutin pois ja seuraavalla viikolla lapset sanoivat että äiskän vieressä istuin kylässä uusi mies, helvetti no. 3..parikuukautta dokasin ja hilluin kuin heinämies, laihduin 6 kiloa, itkin jokaikinen päivä, kirjoitin tekstareita, emaileja joissa yritin saada vaimoa takaisin..helvetti no.4, maaliskuussa pääsin uuteen himaan ja yksinäisyys vyöryi päälle ja hävetti se ettei edes jumankekka ruokaa edes kunnolla osannut laittaa, kaipuu ja itkut jatkuivat mutta kenties ei niin usein kuin kuukautta, paria aikaisemmin..joka kerran kun exän näin kaipuu kolahti täysillä ja taas mentiin.. noh ositukset on tehty ja tapaamis ja elatusmaksut sovittu eli onneksi ei exää tarvitse enää välttämättä tavata, kuukausi sitten tapasin mukavan naisen johon olen tykästynyt ja olen huomannut että olen ja elän! ilman exää ja voin olla myös onnellinen =)) uusi ihmissuhde on tehnyt minulle hyvää ja hän ei minulle ole mikään korvike exästä vaan ihminen joka antaa minulle hetkiä joita odotan aina innolla,hän on minulle hellä ja minä saan helliä häntä.. lapset ovat kanssani nyt tämän viikonlopun ja sunnuntaina lähden tyttöystäväni luokse vappuilemaan, grillaamme ja nautimme kuplivaa, tunnen oloni onnelliseksi, se helpotti kun olen ymmärtänyt että en enää tule menemään exän kanssa kimppaan vaan elän nyt ihan "uutta" elämää iloineen ja suruineen.. tsemppiä kaikille kyllä se siitä, aika on ainoa parannuskeino mutta kyllä sekin että löytää mukavan ihmisen auttaa.. hyvää vappua kaikille :)
  4. Itselläni ovat asiat menneet niin että vaimo löysi uuden miehen 3kk. sitten muutin pois 2kk.sitten
    Sain itselleni oman asunnon nyt viikko takaperin ja kaikesta on riitaa jopa kuppasista kauhoista! ja kupeista (huoh)..vaimo hoiti pakkaamisen viimeviikonloppuna ja kas kummaa minulle tuli kaikki vähemmän hyvät kamat, eli neuvoni on se että vielä kun asut omassa kodissa niin teet ne pakkaamiset ja jakamiset yhdessä, koska jostain kumman syystä ainakin omasta rakkaasta vaimostani on nyt löytynyt ne kaikki huonot puolet, eli valittaa kun ei rahat riitä mihinkään, syyttää että olen mustamaalannut lapsille häntä (en todellakaan ole), on ahne ja laskelmoiva esim: meillä oli kaksi kallista keraamista seinätaulua jotka olemme saaneet äidiltäni, kirjoitin että haluan niistä toisen itselleni, niin kun vaimo toi muksut mun luokse viikolopuksi niin valitti mulle että halusin sen taulun vain siksi että se on kallis...siis haloo, halusin sen sen takia että ne ovat todellakin kauniita. Kyseessä on tilanne jossa omaisuus todellakin jaetaan puoliksi, toki vastaan pitää tulla esim: minä sain stereot, videot ja telkkarin ja vaimo puolestaan astianpesukoneen ja pesukoneen eli arvo näillä kamoilla aikas samanlainen.. vielä on yhteinen auto jota en käytä niin se on myytävä mahdollisimman pian vaikka alunperin suunnittelimme että pitäisimme sen yhdessä jolloin voisimme käyttää sitä sopimuksen mukaan (asumme puolen kilsan päässä toisistamme)
    mutta ei enää myyntiin vaan..niin ei ole siitä riitaa, vaimo jäi lasten kanssa yhteiseen aso-kämppään ja ei jostain kumman syystä ole pitänyt mitään kiirettä maksaakseen minut ulos, no olemme sopineet elatusmaksuista ja 20.3 mennään sosiaalitädin luokse tekemään paperit, niin sen jälkeen saa ostaa minut ulos mahdollisimman pian.
    Katsotaan mitä ylläreitä tuo minun "elämäni" valo vielä keksii..eli mahdollisimman paljon ole mukana kaikessa, älä anna vaimosi suhmuroida mitään keskenään vaan kaikesta nimet paperiin jopa niistä kipoista ja kupeista koska niihinkin uppoaa helvetisti rahaa kun muuttaa omaan kämppään..
    Tsemppiä kyllä se siitä=)