Vapaa kuvaus

Täysin purjein kohti siintäviä saaria, luodoilla leväten,
elämän nautinnot jokaisella solullasi kokien.
Kiire on kaikonnut
eilisten kokemukset kasassa, uutta kohti kokka,
uutta kohti elämä.
Herää tänään rakastamaan,
herää jakamaan rakkautesi.
Vaikka et humaltuisi viinistä,
anna elämän viinin virrata suonissasi.

Siviilisääty: Leski
Email: [email protected]

Motto:
Omalla naamalla naamioitta!

Aloituksia

61

Kommenttia

657

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Luultavammin me kunnioitamme ihmisten yksilöllisyyttä liikaa. Vaikka näemme ihmisten hädän, emme uskalla puhua tai kysyä mikä on hätänä.
    Katsommeko silmiin tapaamiamme ihmisiä, osaammeko lukea mitä ne kertovat.

Usein voisimme olla suureksi avuksi ongelmiensa keskellä painivalle ihmiselle kysymällä kuinka hän voi, onko kaikki hyvin.

Monella ei ole rohkeutta aloittaa itse, koska ongelmistahan ei saa kertoa, ne pitää ratkoa.
    Kaikki eivät vain siihen kykene, kuten uutisita saamme lukea.
    Mikä meni vikaan ja milloin, siihen he eivät vastaa, mutta me voimme kysyä sitä samaa asiaa monelta joukossamme elävältä joiden suu ei puhu, mutta silmät kertovat.
  2. Kuinka me voisimme muuttaa yleistä asennetta hyväksyvämmäksi, monien asioiden kohdalla sama juttu, niin täällä palstoilla kuin muissakin yhteisöissä.

Ei ole kaukana se aika kun iäkkäämpien ihmisten rakastumista pidettiin ihan höynähtäneiden hommana.
    Nyt sekin aletaan pikku hiljaa hyväksymään normaaliin elämään kuuluvana.
    Eiväthän tunteet kuole jossain iässä. Meillä on tunteet ja seksuaalisuuskin yksilöllisten kykyjemme mukaan.

Kuitenkin, jos täällä sanoo olevansa yksinäinen, leimataan nainen heti miehenpuutteiseksi vanhaksi höperöksi. Siitä ei voi välttyä jos uskaltaa olla rehellinen.

Itse en etsi uutta aviomiestä, en uskaltaisi sitoutua, tai se on tällä hetkellä mielipiteeni, enhän voi tietää kuinka mahdollinen suhde mielipiteeni muuttaisi.

Etsin keskustelukumppania, vertaistani miestä ja naista jolla on ajatuksia ja elämänkokemuksia jaettavaksi ja keskutelun aiheiksi.
    Chatin lyhytjännitteisessä, sanojen heittelyssä ei keskustelua synny, mutta se on korvike keskustelijan kaipuussa. Jotain vaihtelua sekin.

Minulle ihminen, mies tai nainen, jonka kanssa voi jutella kaikesta avoimin mielin, mennä yhdessä vaikka matkalle, samoilla metsissä, tai istua hiljaa vaikka tähtitaivasta katsellen, on paljon tärkeämpää kuin jokin tyhjänpäiväinen huulenheitto.
    Huumori kuuluu aina elämään, se on minunkin voimani, mutta pelkkä yhdessä nauraminen ei anna minulle sitä mitä kaipaan, ihmisen läheisyyttä ja ajatuksia. Mikä oliskaan lämpimämpää kuin käsi toisen kädessä, mutta näiltä palstoilta sitä kättä ei ilmeisesti moneen käteen löydy.

Joskus minuakin pelottaa yksinäinen vanhuus, mutta sekin on asia joka minun pitää hyväksyä kuten monen muunkin laillani elävän.
    Ihailen heitä jotka uskaltavat elää omaa elämäänsä, heittäytyä elämään yhdessä toisen ihmisen kanssa vielä iäkkäänäkin.
    Se on rohkeutta, se maistuu varmasti elämälle jos sellaista on kaivannut.

Keskustelukumppanin etsintä jatkuu, sillä kevyttä "hällä väliä oletko tuossa huomennakin," suhdetta en jaksaisi edes aloittaa. Seikkailijaksi minusta ei ole, siksi kuljen mutkaista tietäni uuteen mutkaan, jos siellä...