Mistähän saisi miehen tässä iässä?

Puolisoton

On niin noloa kulkee yksinään.
Olisi edes jonkin näköinen mies taluttamassa.

119

5677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikäinen

lienetkään, voisit yrittää vaikka suomi24 treffit palstojen kautta.
      Siellä on satoja yli 60v miehiä. Jotkut on odottaneet Sinua vuosikausia, ilmoitukset ainakin on joillakin ollut tosi kauan.

• näin on

Olen tullut tällaiseen tulokseen, jos pääsee ukottomaan olotilaan niin siinä kannattaa pysyä.

Minusta ei ole mikään hauskempaa miehen kanssa.

Seksi on ollut mukavaakin mutta en oikein perusta enää siitäkään.

Yksin on mukavaa matkustella, samoilla luonnossa, saunoa mökillä ym...
      Ei tarvitse passata eikä huomoida kun itsensä.
      Aikatulunsa voi näin eläkkeellä myös tehdä oman mielensä mukaan.

Minulla on ollut yksi kehno aviomies ja muutama vakituinen kumppani.
      Yksin olo on oma valintani, ei pakomn sanelema.

Olen tullut siihen tulokseen että mitä minä noilla oikeastaan teen.

• ...tavallinen

..kaikki ei välttävättä viihdy aina yksin.Miullakaan ei niin ruusuinen parisuhde ollut.Mut jotenkin kuvittelen et mie saisin viel joskus olla hyvänä pidetty,ja sukeltaa toisen viereenkin.Eikä tarviis aina itekseen jutella ja ittesä vieree köllähtää.Siis kaveri ois kiva;)

• anni-esteri

Asiaa puhut!

• huono palsta?

Minusta tuntuu, että tämä on kuitenkin huonopalsta seuranhakuun, koska näitä "pullahtaa" tämäntästä, mutta kukaan ei tunnu löytävän hakemaansa.

Uskoisin, että syynä on myös paikkakunnan epätietoisuus.

Olen joskus lueskellut tuolta eri paikkakuntien sivuilta juttuja, mutta jossain vain tuntuu nuoriso olevan paikalla, kaikkine törkeyksineen.

Onhan siellä viellä nämä joukkotapaamiset, matkat, joissa voisi rauhassa tutustua ihmisiin, eikä tarvitse valita oman paikkakuntansa matkoja, joten vierailijatkin ovat mahdollisia.

Minäkin!!! Hyväkin esittelijä! Tiedän mahdollisuuksia, osaan katsella matkoja, mutta ei ole itsestä lähtijäksi vaikka seura kelpaisikin. Pitäisi olla ensin naiskaveri, jonka kanssa lähtisimme matkalle, mutta sekin riippuu siitä, mistäpäin Suomea olemme lähdössä ja mihin?

Itse en usko, että täältä löytyisi (60 ) henkilö, joka olisi minua kiinnostava, kun nykyisin tuntuu niin kivalta olla yksin.

Joskus, joskus harvoin, olisi kiva, jos siinnä vieressä olisi joku, mutta kun se parintunnin jälkeen voisi olla vaikka !#!# siis ei lähelläkään.

• ...ihminen

kaikki palstat huonoja,seuranhakuun.Jos yrität,ni sitä on välittömästi sapotoimas joku.Tiien et vois liittyy johonkin eläkeläis juttuun.Sillon kun äitini viel jakso käyvä,sain kuulla ihan kivoja juttuja.Kaikkee järjästelivätkin,menoja;)Mutkun en tiie viihtysinkö siel?Niinpä,ei tiie ennekun kattosi.Kuoro asia kiinnostasi kovasti.Meni asian viereen nyt kyl;)"Enhän jaksasi enää niikään kauan";D???

• rajat korvien välissä

Onko se moraali vai häveliäisyys tai kenties se että mitä toiset sanovat asioista.
      Kyllä sitä 60:nä vielä haluaa pariutua.
      Voisi jakaa ja keskustella asioista aikuiseen tapaan.
      Seksuaalisuuskaan ei ihmisestä mihinkään häviä.
      Voisihan sitä joskus vaan olla ja rupatella mitä elämässä on tapahtunut.
      Naurukaan ei ole vierasta kuin ei itkukaan.
      Tunne käyrä ei ole onneksi yhtä viivaa. Jos niin sitähän olisi pystyyn kuollut.
      Rakastumisellekaan ei ole mitään ikärajaa olemassa. Voishan sitä elää täysillä niin kauan kun täällä nyt sitten ollaan.
      Arjen ja juhlan iloja jakaen.

• Kuinka me voisimme muuttaa yleistä asennetta hyväksyvämmäksi, monien asioiden kohdalla sama juttu, niin täällä palstoilla kuin muissakin yhteisöissä.

Ei ole kaukana se aika kun iäkkäämpien ihmisten rakastumista pidettiin ihan höynähtäneiden hommana.
        Nyt sekin aletaan pikku hiljaa hyväksymään normaaliin elämään kuuluvana.
        Eiväthän tunteet kuole jossain iässä. Meillä on tunteet ja seksuaalisuuskin yksilöllisten kykyjemme mukaan.

Kuitenkin, jos täällä sanoo olevansa yksinäinen, leimataan nainen heti miehenpuutteiseksi vanhaksi höperöksi. Siitä ei voi välttyä jos uskaltaa olla rehellinen.

Itse en etsi uutta aviomiestä, en uskaltaisi sitoutua, tai se on tällä hetkellä mielipiteeni, enhän voi tietää kuinka mahdollinen suhde mielipiteeni muuttaisi.

Etsin keskustelukumppania, vertaistani miestä ja naista jolla on ajatuksia ja elämänkokemuksia jaettavaksi ja keskutelun aiheiksi.
        Chatin lyhytjännitteisessä, sanojen heittelyssä ei keskustelua synny, mutta se on korvike keskustelijan kaipuussa. Jotain vaihtelua sekin.

Minulle ihminen, mies tai nainen, jonka kanssa voi jutella kaikesta avoimin mielin, mennä yhdessä vaikka matkalle, samoilla metsissä, tai istua hiljaa vaikka tähtitaivasta katsellen, on paljon tärkeämpää kuin jokin tyhjänpäiväinen huulenheitto.
        Huumori kuuluu aina elämään, se on minunkin voimani, mutta pelkkä yhdessä nauraminen ei anna minulle sitä mitä kaipaan, ihmisen läheisyyttä ja ajatuksia. Mikä oliskaan lämpimämpää kuin käsi toisen kädessä, mutta näiltä palstoilta sitä kättä ei ilmeisesti moneen käteen löydy.

Joskus minuakin pelottaa yksinäinen vanhuus, mutta sekin on asia joka minun pitää hyväksyä kuten monen muunkin laillani elävän.
        Ihailen heitä jotka uskaltavat elää omaa elämäänsä, heittäytyä elämään yhdessä toisen ihmisen kanssa vielä iäkkäänäkin.
        Se on rohkeutta, se maistuu varmasti elämälle jos sellaista on kaivannut.

Keskustelukumppanin etsintä jatkuu, sillä kevyttä "hällä väliä oletko tuossa huomennakin," suhdetta en jaksaisi edes aloittaa. Seikkailijaksi minusta ei ole, siksi kuljen mutkaista tietäni uuteen mutkaan, jos siellä...

• ajattelen
        Tuoksuvattu kirjoitti:

Kuinka me voisimme muuttaa yleistä asennetta hyväksyvämmäksi, monien asioiden kohdalla sama juttu, niin täällä palstoilla kuin muissakin yhteisöissä.

Ei ole kaukana se aika kun iäkkäämpien ihmisten rakastumista pidettiin ihan höynähtäneiden hommana.
        Nyt sekin aletaan pikku hiljaa hyväksymään normaaliin elämään kuuluvana.
        Eiväthän tunteet kuole jossain iässä. Meillä on tunteet ja seksuaalisuuskin yksilöllisten kykyjemme mukaan.

Kuitenkin, jos täällä sanoo olevansa yksinäinen, leimataan nainen heti miehenpuutteiseksi vanhaksi höperöksi. Siitä ei voi välttyä jos uskaltaa olla rehellinen.

Itse en etsi uutta aviomiestä, en uskaltaisi sitoutua, tai se on tällä hetkellä mielipiteeni, enhän voi tietää kuinka mahdollinen suhde mielipiteeni muuttaisi.

Etsin keskustelukumppania, vertaistani miestä ja naista jolla on ajatuksia ja elämänkokemuksia jaettavaksi ja keskutelun aiheiksi.
        Chatin lyhytjännitteisessä, sanojen heittelyssä ei keskustelua synny, mutta se on korvike keskustelijan kaipuussa. Jotain vaihtelua sekin.

Minulle ihminen, mies tai nainen, jonka kanssa voi jutella kaikesta avoimin mielin, mennä yhdessä vaikka matkalle, samoilla metsissä, tai istua hiljaa vaikka tähtitaivasta katsellen, on paljon tärkeämpää kuin jokin tyhjänpäiväinen huulenheitto.
        Huumori kuuluu aina elämään, se on minunkin voimani, mutta pelkkä yhdessä nauraminen ei anna minulle sitä mitä kaipaan, ihmisen läheisyyttä ja ajatuksia. Mikä oliskaan lämpimämpää kuin käsi toisen kädessä, mutta näiltä palstoilta sitä kättä ei ilmeisesti moneen käteen löydy.

Joskus minuakin pelottaa yksinäinen vanhuus, mutta sekin on asia joka minun pitää hyväksyä kuten monen muunkin laillani elävän.
        Ihailen heitä jotka uskaltavat elää omaa elämäänsä, heittäytyä elämään yhdessä toisen ihmisen kanssa vielä iäkkäänäkin.
        Se on rohkeutta, se maistuu varmasti elämälle jos sellaista on kaivannut.

Keskustelukumppanin etsintä jatkuu, sillä kevyttä "hällä väliä oletko tuossa huomennakin," suhdetta en jaksaisi edes aloittaa. Seikkailijaksi minusta ei ole, siksi kuljen mutkaista tietäni uuteen mutkaan, jos siellä...

olisiko minulla todella henkisiä voimavaroja aloittaa uusi suhde ja opetella tuntemaan toinen ihminen kaikkine vikoineen ja virheineen, ja hyväksyä ne. Koska sehän on hyvän suhteen perusta. Realiteetit täytyy tunnustaa, riittääkö aika, kestääkö pettymykset.Yksinkään ei aina ole hyvä. Mutta vanha sanonta parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa, pitäneekö paikkansa. Tiedä häntä.

• beessisloggi
        ajattelen kirjoitti:

olisiko minulla todella henkisiä voimavaroja aloittaa uusi suhde ja opetella tuntemaan toinen ihminen kaikkine vikoineen ja virheineen, ja hyväksyä ne. Koska sehän on hyvän suhteen perusta. Realiteetit täytyy tunnustaa, riittääkö aika, kestääkö pettymykset.Yksinkään ei aina ole hyvä. Mutta vanha sanonta parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa, pitäneekö paikkansa. Tiedä häntä.

noin. En minä halua opetella tuntemaan rakastamaani ihmistä kaikkine vikoine ja virheineen. Opin varmaan riittävästi ajan kuluessa. Minulle hyvän suhteen ainoa perusta on rakkaus. Jos ihmisessä on jotain sellaista, jota en koskaan voisi hyväksyä, uskoisin sen tulevan selville jo alussa. Tuskin voisin edes rakastua ihan vääränlaiseen.
        Minulle myöskään ei yksinäisyys ole vaihtoehtona parempi kuin "huono" kaveri.
        Minulla on kaikki hyvin, jos tiedän, että maailmassa on yksi, jolle minä olen tärkeä ja rakas. Yksi, jota ajattelen rakkaudella koko ajan, yksi, jonka läheisyys tekee elämästä elämisen arvoisen.

• varmasti oikeassa
        beessisloggi kirjoitti:

noin. En minä halua opetella tuntemaan rakastamaani ihmistä kaikkine vikoine ja virheineen. Opin varmaan riittävästi ajan kuluessa. Minulle hyvän suhteen ainoa perusta on rakkaus. Jos ihmisessä on jotain sellaista, jota en koskaan voisi hyväksyä, uskoisin sen tulevan selville jo alussa. Tuskin voisin edes rakastua ihan vääränlaiseen.
        Minulle myöskään ei yksinäisyys ole vaihtoehtona parempi kuin "huono" kaveri.
        Minulla on kaikki hyvin, jos tiedän, että maailmassa on yksi, jolle minä olen tärkeä ja rakas. Yksi, jota ajattelen rakkaudella koko ajan, yksi, jonka läheisyys tekee elämästä elämisen arvoisen.

mutta ehkä olenkin yksin juuri siitä syystä, että pelkään solmia pysyvää suhdetta, enkä ole löytänyt rakasta ihmistä. Olen jo nuorena eronnut, enkä sen jälkeen ole oikeastaan seurustellut. Siis tosimielellä. Kai se on aika surullistakin, vai lieneekö itsekkyyttä.

• entinenmuija...
        varmasti oikeassa kirjoitti:

mutta ehkä olenkin yksin juuri siitä syystä, että pelkään solmia pysyvää suhdetta, enkä ole löytänyt rakasta ihmistä. Olen jo nuorena eronnut, enkä sen jälkeen ole oikeastaan seurustellut. Siis tosimielellä. Kai se on aika surullistakin, vai lieneekö itsekkyyttä.

Se on pelkoa.

• ainavaan..
        varmasti oikeassa kirjoitti:

Onko parempi nimittää itseään itsekkääksi kuin pelkuriksi?

• tuntua
        ainavaan.. kirjoitti:

Onko parempi nimittää itseään itsekkääksi kuin pelkuriksi?

että olen molempia.

• vielä aikaa
        tuntua kirjoitti:

että olen molempia.

Nyt töpinäksi, kohta olet haukanperiissä ja ilma naista.

• PellePeloton ek

Olehan ystäväiseni varovainen! Jos ikäisesi, kivankin, löytäisit, piankin huomaisit häntä taluttavasi, koska taluttamatta ei mihinkään pääse, sensijaan, että Sinua taluttelisi riennosta toiseen.

Niin se vaan on, että ukot 'kohmettuvat' ja 'kupsahtavatkin' nuorempina, kuin akat, ... valitetaavasti...!

• venytellen

Venytellen aamuisin paikat vetreäksi ja iltaisin pienet hieronnat, rentoutusharjoitukset. Tantrajoogaa vastakkain myskin tuoksussa.
        Kyllä lähtee.

• oscar-

Tässä on monta ongelmaa. Voi ehkä sanoa jotakin yleistä.
      Jos et ole köyhä, olet mukiinmenevän näköinen ja sopuisa, niin mahdollisuudet ovat melkoiset, kun olet aktiivinen ja tyrkyllä. Kunnon (tämä on tärkeää) miehiä sattuu vain olemaan vähemmän kuin naisia tässä iässä.

• oikeassa

tyrkyllä olijoita piisaa.
        Ensin kysellään muka kautta rantain, omaisuudesta, eläkkeestä, asumisesta, onko mökkiä, ym...
        Jos valokuvakin on jonkinmoinen ja osaa kirjoittaa niin kyllä miehiä löytyy.

Kumma kuinka tärkeää vielä tuollakin iällä maallinen omaisuus on.
        Monella on kuitenkin lapsia perijöinä joten ei se omaisuus miesten taskuja lämmitä.

Vaikka pärjäänkin taloudellisesti hyvin niin ärsyynnyn juuri tuollaisesta otattelusta jo ensi metreillä.

• Hah-haa
        oikeassa kirjoitti:

tyrkyllä olijoita piisaa.
        Ensin kysellään muka kautta rantain, omaisuudesta, eläkkeestä, asumisesta, onko mökkiä, ym...
        Jos valokuvakin on jonkinmoinen ja osaa kirjoittaa niin kyllä miehiä löytyy.

Kumma kuinka tärkeää vielä tuollakin iällä maallinen omaisuus on.
        Monella on kuitenkin lapsia perijöinä joten ei se omaisuus miesten taskuja lämmitä.

Vaikka pärjäänkin taloudellisesti hyvin niin ärsyynnyn juuri tuollaisesta otattelusta jo ensi metreillä.

Monet juuri ensimmäisenä esittelevätkin sen mammonansa, vaikka eihän se edes kiinnosta. Itse ihminen on tärkein ja hänen persoonansa. Mutta usein ihminen kummasti kuvittelee olevansa 'arvokkaampi', kun kehuu mitä omistaa. Mieluummin niin, että antaa lapsilleen turhat mammonansa ja seurustelee kanssaihmistensä kanssa ihmisenä itsenään.

• kuusimetsien mies..
        Hah-haa kirjoitti:

Monet juuri ensimmäisenä esittelevätkin sen mammonansa, vaikka eihän se edes kiinnosta. Itse ihminen on tärkein ja hänen persoonansa. Mutta usein ihminen kummasti kuvittelee olevansa 'arvokkaampi', kun kehuu mitä omistaa. Mieluummin niin, että antaa lapsilleen turhat mammonansa ja seurustelee kanssaihmistensä kanssa ihmisenä itsenään.

Vai niin! Jos 60 -naisella ei ole edes omaa asuntoa, niin kyllä sen voi sivuun jättää ilman, että myöhemmin katuisi.

• ole huoleti
        kuusimetsien mies.. kirjoitti:

Vai niin! Jos 60 -naisella ei ole edes omaa asuntoa, niin kyllä sen voi sivuun jättää ilman, että myöhemmin katuisi.

Älä sinä pelkää, ei sinne korpeen ketään naista edes eksy. Yksin saat haista ja kulkea kumisaappaissas.

• Mitä olen ?*

tottakai.Mitä tarkoitetaan ns kunnon miehellä ?
        Väitän että kovin kunnollinen mies ei ole mielenkiintoinen.Se nyt ei vain riitä naisille että on omillaan toimeentuleva ja muistuttaa ihmistä ainakin etäältä katsottuna?
        Vikoja pitää olla???

Kuka kertois mitä mieheltä odotetaan ?
        Tietysti muistaen tosiasia,että ollaan
        jo kypsässä iässä olevia ihmisiä kaikki.

• Mitä olen ?*

kuusimetsän mies mitä kirjoitit.En voi, enkä halua uskoa että olet tosissas.

• raukkaa

Mitä sinä naisen asunnolla, et kai sinä sitä saisi? Eiköhän ne kuusimetsätkin jää tänne, kun lähtö tulee. Kuusikymppisellä äijällä se tuskin on enää kovinkaan kaukana.

• Et niinku silleen

Huh,huh.
        Kuvitteletko todellakin meidän naisten täytyvän myydä itseämme, omaisuudellamme?

Täytyy tuntea aika kauan, ennenkuin esimerkiksi kerron kotini olevan omani.

Ei meidän ikäisen naisten tarve ole auervaaroihin tutustuminen, ja sitähän yleensä nämä sujuvasanaiset, utelevat miespolot ovat.

Etsivät äitiä, elättäjää, rakastajatarta samassa paketissa.

Onneksi riman voi pitää korkealla, ja nämä "elätiksi" pyrkivät naurulla ohittaa.

• kuusimetsien mies
        Et niinku silleen kirjoitti:

Huh,huh.
        Kuvitteletko todellakin meidän naisten täytyvän myydä itseämme, omaisuudellamme?

Täytyy tuntea aika kauan, ennenkuin esimerkiksi kerron kotini olevan omani.

Ei meidän ikäisen naisten tarve ole auervaaroihin tutustuminen, ja sitähän yleensä nämä sujuvasanaiset, utelevat miespolot ovat.

Etsivät äitiä, elättäjää, rakastajatarta samassa paketissa.

Onneksi riman voi pitää korkealla, ja nämä "elätiksi" pyrkivät naurulla ohittaa.

Omaisuudella itsellään tässä ei nyt ole merkitystä, vaan sillä seikalla, onko sitä.
        Jos nainen ei ole elämänsä aikana saanut kokoon muuta omaisuutta kuin muutaman pahvilaatikollisen tavaraa vuokra-asuntoon, niin se kyllä todistaa elämänasenteista ja varsin paljon.
        Eihän mies elätiksi halua, mutta ei myöskään saamatonta elättiä kustannettavakseen.

• mitätön
        kuusimetsien mies kirjoitti:

Omaisuudella itsellään tässä ei nyt ole merkitystä, vaan sillä seikalla, onko sitä.
        Jos nainen ei ole elämänsä aikana saanut kokoon muuta omaisuutta kuin muutaman pahvilaatikollisen tavaraa vuokra-asuntoon, niin se kyllä todistaa elämänasenteista ja varsin paljon.
        Eihän mies elätiksi halua, mutta ei myöskään saamatonta elättiä kustannettavakseen.

mittari ihmisestä. Asunnot ja varallisuus voivat olla perittyjä. Kuusimetsänkin omistaja voi olla ihmisenä aikaansamaton vätys. Omaisuus ei vielä kerro mitään!

• vaikeaa
        Mitä olen ?* kirjoitti:

Väitän että kovin kunnollinen mies ei ole mielenkiintoinen.Se nyt ei vain riitä naisille että on omillaan toimeentuleva ja muistuttaa ihmistä ainakin etäältä katsottuna?
        Vikoja pitää olla???

vastattavaksi ???

• kunhan mietin.

Onko elämän tarkoitus koota omaisuutta?
        Niikö sinua rakastetaan paljonko on omaisuutta?
        Olen nähnyt liian paljon elämätöntä elämää ympärilläni kukn kaikki aika on mennyt omaisuuden haalimiseen.
        Vanhana sairaalassa olet samalla viivalla kuoleman edessä. Omaisuus vielä rassaa ajatuksiasi ja mieltäsi.
        Sen lauluja laulaa eikä yhtään apua loppumetreillä.
        Ystävällistä ihmistä kohdellaan kauniisti.

• kunhan kirjoitin
        Mitä olen ?* kirjoitti:

Vikoja pitää olla???

Ihmistä minä odotan.
        Tuntevaa ihmistä kaikkine hyveineen ja paheineen.
        Jokainen voi kouluttaa itseään.
        Minkälainen ihminen oikeasti on.
        Hyväksyykö asioita elämässä vai ei. Elämä ei aina kysele. on otettava vastaan mitä tuleman pitää.

• todettutosiseikka
        mitätön kirjoitti:

mittari ihmisestä. Asunnot ja varallisuus voivat olla perittyjä. Kuusimetsänkin omistaja voi olla ihmisenä aikaansamaton vätys. Omaisuus ei vielä kerro mitään!

Nuoret uroot ilman akkaa vaikka televisiokin otettu avuksi, niin kertoohan se jotain asenteista.
        Junttia mika junttia.
        Kumisaappaat reinoihin ja kylille.

• kuusimetsien.. mies
        kunhan mietin. kirjoitti:

Olen nähnyt liian paljon elämätöntä elämää ympärilläni kukn kaikki aika on mennyt omaisuuden haalimiseen.
        Vanhana sairaalassa olet samalla viivalla kuoleman edessä. Omaisuus vielä rassaa ajatuksiasi ja mieltäsi.
        Sen lauluja laulaa eikä yhtään apua loppumetreillä.
        Ystävällistä ihmistä kohdellaan kauniisti.

Vastauksia:

- Suuressa määrin on, kun tekee työtä itsenä ja koko ihmiskunnan kehityksen hyväksi ja hankkii sitä kautta itselleen aineellista omaisuutta. Kyllä se tärkeää on siinä vaiheessa on, kun vanhuksena tarvitsee apua. Jotkut tässäkin elämänsä vaiheessa loisen tavoin turvautuvat siihen, mitä toiset ovat työllään hankkineet.

- Ei, ne asiat eivät ole keskinäisesti riippuvia. Laiskana akansa viettänyt tuskin herättää paljoa rakkauttakaan, kyllä luonne on jo sen verran vinossa.

• nimimerkitönmuija
        kuusimetsien.. mies kirjoitti:

Vastauksia:

- Suuressa määrin on, kun tekee työtä itsenä ja koko ihmiskunnan kehityksen hyväksi ja hankkii sitä kautta itselleen aineellista omaisuutta. Kyllä se tärkeää on siinä vaiheessa on, kun vanhuksena tarvitsee apua. Jotkut tässäkin elämänsä vaiheessa loisen tavoin turvautuvat siihen, mitä toiset ovat työllään hankkineet.

- Ei, ne asiat eivät ole keskinäisesti riippuvia. Laiskana akansa viettänyt tuskin herättää paljoa rakkauttakaan, kyllä luonne on jo sen verran vinossa.

Työ työ ja vielä kerran työ.
        Kuolla saappaat jalassa on pelokkaan ihmisen kuolema.
        koskaan et saa maailmaa valmiiksi. Aina tulee jälkeesi joka purkaa rakennelmasi ja rakentaa uutta.
        Kuka on laiska? Mikä on työtä?

• Etkö tiedä?
        nimimerkitönmuija kirjoitti:

Työ työ ja vielä kerran työ.
        Kuolla saappaat jalassa on pelokkaan ihmisen kuolema.
        koskaan et saa maailmaa valmiiksi. Aina tulee jälkeesi joka purkaa rakennelmasi ja rakentaa uutta.
        Kuka on laiska? Mikä on työtä?

Kai sana jotakin hyödyllistä tekemistä tarkoittaa. Se voi olla kotityö, vapaaehtoistyö, ansiotyö jne. Viimeksi mainittu on korvausta vastaan tehty työ, josta myös maksetaan yhteiskunnalle vero. Verotuloilla yhteiskunta pyysyy pystyssä, ja pystyy maksamaan työttömyys-, työkyvyttömyys- ja työhaluttomuuskorvauksia. Ilman työtä ja verotuloja, ei myöskään olisi asumis- ja toimeentulotukia yms.

• 1943

Sinulle, että olen 64-vuotiaaksi asunut vuokra-asunnossa enkä koe itseäni luuseriksi. Kaikilla vain ei ole elämäntyönä asunnon hankkiminen. Meillä panostettiin esim. lasten koulutukseen. Muualla maailmassa vuokralla asuminen on paljon yleisempää.

• jäi pois
        Etkö tiedä? kirjoitti:

Kai sana jotakin hyödyllistä tekemistä tarkoittaa. Se voi olla kotityö, vapaaehtoistyö, ansiotyö jne. Viimeksi mainittu on korvausta vastaan tehty työ, josta myös maksetaan yhteiskunnalle vero. Verotuloilla yhteiskunta pyysyy pystyssä, ja pystyy maksamaan työttömyys-, työkyvyttömyys- ja työhaluttomuuskorvauksia. Ilman työtä ja verotuloja, ei myöskään olisi asumis- ja toimeentulotukia yms.

Sinulta. Nautit kaikesta tästä.

• talo on ja tavaraa.

Talo olis vaan eip oo isäntää.
        Mökki olis mutt ei oo saunojaa, ja venekki rannas, autoja miul on kaks, tuukko mukkaan, saat ajaakki jos lystäät.
        Mutta ukkoo mie en silti halluu siusta.

• aatu m
        1943 kirjoitti:

Sinulle, että olen 64-vuotiaaksi asunut vuokra-asunnossa enkä koe itseäni luuseriksi. Kaikilla vain ei ole elämäntyönä asunnon hankkiminen. Meillä panostettiin esim. lasten koulutukseen. Muualla maailmassa vuokralla asuminen on paljon yleisempää.

Muualla on miten on vuokralla asuminen, mutta täällä Suomessa yleensä se, joka vain kykenee, hankkii jossakin elämänsä vaiheessa oman asunnon, ettei joutuisi asumaan vuokralla, nimenomaan: joutuisi. Oma tupa, oma lupa, sananlaskukin sanoo.

Tuskinpa itse pitää itseään luuserina, vaikka asuisi vuokrallakin. Ei vuokralaisuus osoitakaan vielä, että kaikki vuokralaiset olisivat täälläkään luusereita, mutta herättää kyllä määrätynsuuntaisia ajatuksia.

• 1943
        aatu m kirjoitti:

Muualla on miten on vuokralla asuminen, mutta täällä Suomessa yleensä se, joka vain kykenee, hankkii jossakin elämänsä vaiheessa oman asunnon, ettei joutuisi asumaan vuokralla, nimenomaan: joutuisi. Oma tupa, oma lupa, sananlaskukin sanoo.

Tuskinpa itse pitää itseään luuserina, vaikka asuisi vuokrallakin. Ei vuokralaisuus osoitakaan vielä, että kaikki vuokralaiset olisivat täälläkään luusereita, mutta herättää kyllä määrätynsuuntaisia ajatuksia.

kaikki eivät ajattele samalla tavalla. Minulla oli melko edullinen työsuhdeasunto kylän parhaalla paikalla. Edes suurella rahalla ei sieltä olisi saanut vastaavaa. Juuri nyt minulla sattuu olemaan miesystävä, jolla on oma tupa oma lupa ja tupia vähän enemmänkin, mutta se ei ole ratkaissut sitä, että olemme yhdessä. Nyt asun itsekin omistusasunnossa, jonka mieheni omisti. Ketään en ota elätettäväksi.

• kuin kävelyyn ukkelia,

niin niitä on pilvin pimein hoitokodeissa, jotka tarttee taluttajaa. Saat vaikka usiamman kynkkääsi kertaheitolla. Onnea matkaan.

• kaipaa osaan itsekkin

kävellä ja kävelenkin, enkä oikeastaan kaipaa edes muutenkaan kaveria, parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa.

• kuppilaan

Kyllä niitä näyttää löytyvän lähiökapakoista ja muista soittoruokaloista pilvin pimein. Sinne vaan etsimään jos ainut kriteeri on, että mies pitää olla!

• ...ihminen

tei ukot olla;)Tai sit eivät oo tult eilisit reissuiltakaan;)On nuo kommentit just sen makusia.
        Ettei pyyhi nyt oikein hyvin;))

• entinenmuija..

Kävelin tuossa kuppilan ohitse ja katselin kun ukot hoiperteli tupakalle.
        Kyllä olisi taluttaja ollut talutettava.
        Ei ihan heti tullut mieleeni ottaa mukaan.

• beessisloggi

oikeastaan ainut kriteeri on, että MIES pitää olla. Ja minulla tietysti on oma käsitykseni siitä, millainen on todellinen mies. Ei niitä löydy pilvin pimein mistään, vähiten ehkä kapakoista.

• beessisloggi kirjoitti:

oikeastaan ainut kriteeri on, että MIES pitää olla. Ja minulla tietysti on oma käsitykseni siitä, millainen on todellinen mies. Ei niitä löydy pilvin pimein mistään, vähiten ehkä kapakoista.

Kyllähän me osaamme asettaa vaatimuksia, millainen miehen pitäisi olla, mutta annammeko miehelle oikean kuvan itsestämme.

Kaikki siteet ihmisten välillä kehittyvät vähitellen, intohimo ei välttämättä ole vielä rakkautta.
        Vikoja meissä on jokaisessa, mutta ne vai joko hyväksytään, tai niistä huomautetaan, ja senhän tietää kummalla tavalla "hoidettuna" suhde elää ja kasvaa rakkaudeksi.

Pienet viatkin, kunhan rakkaus on aitoa.

• beessisloggi
        Tuoksuvattu kirjoitti:

Kyllähän me osaamme asettaa vaatimuksia, millainen miehen pitäisi olla, mutta annammeko miehelle oikean kuvan itsestämme.

Kaikki siteet ihmisten välillä kehittyvät vähitellen, intohimo ei välttämättä ole vielä rakkautta.
        Vikoja meissä on jokaisessa, mutta ne vai joko hyväksytään, tai niistä huomautetaan, ja senhän tietää kummalla tavalla "hoidettuna" suhde elää ja kasvaa rakkaudeksi.

Pienet viatkin, kunhan rakkaus on aitoa.

asettaa erityisiä vaatimuksia, en, vaikka nytkin oikein mietin asiaa.
        En liioin mieti, annanko itsestäni oikean kuvan -minkä muun voisin antaa. Emme sovi yhteen, jos mies ei ymmärrä millainen nainen olen ja mitä toivon ja odotan mieheltä.
        Vähitellen kehittyvät siteet, "hoidettu" rakkaudeksi kasvava (?) suhde, se ei ole minua varten.
        Lähes ensi hetkestä on leimahdettava, enkä edes yritä miettiä, onko tämä intohimoa vai rakkautta.
        Tunnen (jotenkuten) itseni, ja minulle se todennäköisesti on rakkautta.
        Enkä puhu nyt pelkästä seksistä, se on vain yksi osa juttua, ei edes se tärkein. (No, ehkä alussa).

• että ymmärrtäisit

tarkoitukseni oikein, jos alkaisin sulle haastelemaan!

• Saimander

Olen palstalla kulkenut jonkin aikaa ja jäänyt vähän koukkuun. Koukkuun siksi, että on kiinnostavaa lukea saman ikäisten eri ihmisten ajatuksia, mielipiteitä ja odotuksia tulevaan. Tämänkin ketjun luin kokonaisena.
      Pääosin ketju oli asiatonta huulenheittoa ja miehille nälvintää, mutta taustalla näkyi kaipuu, myös katkeroituneiden kirjoittajien viesteissä.
      Mieluummin yksin kuin kehnon miehen kanssa, sanoi joku. Miehen näkökulmasta katsottuna sanoisin samoin, mieluummin yksin kuin kehnon naisen seurassa. Kääntäen myös niin, että kehnona miehenä mieluummin yksin kuin täydellisen naisen kumppanina.
      Ihminen on luotu parisidonnaiseksi, se on kiistämätön tosio. Näin olen sanonut aikaisemminkin ja pysyn kannassani. Vakuutamme, ettei kumppania enää ikinä, mutta kuitenkin sisimmissämme ehkä toivomme jotakin tapahtuvan.
      Toisille tapahtuu, toisille ei. Toiset löytävät onnensa treffipalstoilla, toiset liveenä. Jotkut eivät edes etsi.
      Hyvää toimivaa parisuhdetta ei tehdä, vaan se tulee jos tulee, ja jos, niin rakkauden kohde saattaa olla täysin erilainen kuin haaveissa.
      Sitä mukaan kun vanhenemme tilanne vaikeutuu. Emme enää ole niin muokattavissa kuin nuorina, emmekä enää yhtä helposti hyväksy toisen "puutteita".
      Terve ihminen on kuitenkin sopeutuvainen, hyväksyy pian parittomuutensa ja oppii täysipainoiseen elämään vikoinensa, kehnonakin.

• tosikko sinkku-ukko

Luin tuota keskustelua, ja vastaan noin yleensä, tarkoittamatta tarkasti ketään keskustelijaa.

Jos et löydä ikäistäsi kumppania, mikset voisi ottaa nuoremman?

Sinun ei myöskään tarvi muuttaa yhteen asumaan, ei heti eikä myöhemminkään. Näin säilytätte kumpikin vapautenne, ja on paikka jonne palata jos asiat menee pieleen.
      Kun tapaatte kummankin halutessa, vältätte "arjen" ja yhdessäolo on yhtä juhlaa. Saatte poimia rusinat pullasta.

Ikäisesi nainen (olithan nainen, et maininnut sukupuoltasi missään) saa miehen vielä helpostikin, kun vain yrittää.

• minunkin

mielestä! En halua miestä, mutta tarjokkaita kyllä olisi.

• beessisloggi

pidän kyllä pullastakin, etenkin rusinoilla, mutta mistäs ne rusinat löytyy tuosta sinun pullastasi?

• Puolisoton

Oliskohan se elämä helpompaa.
        Uusia mutkattomia tuulia. Mutta jos tulee alemmuutta iästä? Täytyy katsella ja kuulostella.
        Yksin en aijo loppuelämääni viettää.

• käydä??

Että kaikki asuu omillaan ja erillään.
      Onkohan tämä edes totta.
      Yksinäisten onnettomien ihmisten ikäluokka.
      Kaikki asuu omillaan ja tulee omillaan toimeen??

• Mitä olen ?*

mutta niin se nyt ystäväni on.
        Erillään asutaan ja ollaan tasavertaisia:Niinkuin
        yhdessä eläminen ja asuminen veis tasavetaisuuden.Yksinäisiä ja senvuoksi onnettomiakin jopa,senhän se tekee.Hiiteen joutaa
        tuo väärin ymmärretty tasavertaisuus.

• nobody..
        Mitä olen ?* kirjoitti:

mutta niin se nyt ystäväni on.
        Erillään asutaan ja ollaan tasavertaisia:Niinkuin
        yhdessä eläminen ja asuminen veis tasavetaisuuden.Yksinäisiä ja senvuoksi onnettomiakin jopa,senhän se tekee.Hiiteen joutaa
        tuo väärin ymmärretty tasavertaisuus.

Näännyttää kuoliaaksi.
        Ei edes ajatus kulje. Saati jalat.

• Puolisoton

On niitä näköjään muitakin.
      Yksin en ole yksin. Miten saataisiin vaan kohtaamaan toisemme. Mehän oltiin aika huumorintajuista ikäluokkaa. Ei pienistä valitettu.
      Osattiin nauraa asioille mikä itketti vielä illalla. Onko meillä hymy hyytynyn?

• Saimander

viesteistä totuus selvisi: Asioistaan ja perheestään huolehtiva ahkera ja säästeliäs mies on tylsä ja väritön.
        Kun eräs mies lopetti ryyppäämisen ja tupakoinnin vaimo lähti, sanoi ettei siitä miehestä enää ollut mihinkään.
        Oma vaimoni myös lähti viidenkympin villityksessään värikkäämmän kravatti-ulsteri-miehen matkaan. Mies joka ei elämänsä aikana ollut edes saanut omistusasuntoa itselleen.
        Olin vuosia sitten erään kaverini mökkitalkoissa, hänkin silloin juuri eronnut. Illalla saunan lauteilla, muutaman oluen vauhittamina, puhuimme henkeviä. Hän ei oikein ymmärtänyt miksi vaimo lähti. Mies parhaasta päästä, ahkera, säästäväinen ja tunnollinen. Talous kunnossa, hyvin hoidettu kaunis ok-talo ja kesämökki. Mutta, hän oli kuiva ja valju. Eron jälkeen hänen vaimonsa liittyi vakioasiakkaaksi kuppiloihin, joissa seura oli mieluisampi.
        Metsien miehen kanssa olen täysin samaa mieltä, nainen jolla on vuokra-asunnossaan vain turhaa rihkamaa, ei minuakaan kiinnosta. Etten tästä saa silmilleni, haluan kuitenkin täsmentää, etten suinkaan tarkoita jälkikasvulleen elämänsä uhranneita koti-äitejä, heitä suuresti ihailen ja kunnioitan.

Sinun kanssaasi olen samaa mieltä, jos hymy hyytyy, niin elämä loppuu. Kun myös osaa nauraa omille tymyyksilleen, on elämä hauskempi. Eräällä työttömällä naapurillani ei ole muuta tekemistä kuin seurata toisten tekemisiä. Hiljattain kertoi mitä joku naapuri taas oli tehnyt, sanoi että kyllä vähän nauruskelin. Sanoin, että naura sinä heille, minä menen nyt itselleni nauruskelemaan.

• beessisloggi
        Saimander kirjoitti:

viesteistä totuus selvisi: Asioistaan ja perheestään huolehtiva ahkera ja säästeliäs mies on tylsä ja väritön.
        Kun eräs mies lopetti ryyppäämisen ja tupakoinnin vaimo lähti, sanoi ettei siitä miehestä enää ollut mihinkään.
        Oma vaimoni myös lähti viidenkympin villityksessään värikkäämmän kravatti-ulsteri-miehen matkaan. Mies joka ei elämänsä aikana ollut edes saanut omistusasuntoa itselleen.
        Olin vuosia sitten erään kaverini mökkitalkoissa, hänkin silloin juuri eronnut. Illalla saunan lauteilla, muutaman oluen vauhittamina, puhuimme henkeviä. Hän ei oikein ymmärtänyt miksi vaimo lähti. Mies parhaasta päästä, ahkera, säästäväinen ja tunnollinen. Talous kunnossa, hyvin hoidettu kaunis ok-talo ja kesämökki. Mutta, hän oli kuiva ja valju. Eron jälkeen hänen vaimonsa liittyi vakioasiakkaaksi kuppiloihin, joissa seura oli mieluisampi.
        Metsien miehen kanssa olen täysin samaa mieltä, nainen jolla on vuokra-asunnossaan vain turhaa rihkamaa, ei minuakaan kiinnosta. Etten tästä saa silmilleni, haluan kuitenkin täsmentää, etten suinkaan tarkoita jälkikasvulleen elämänsä uhranneita koti-äitejä, heitä suuresti ihailen ja kunnioitan.

Sinun kanssaasi olen samaa mieltä, jos hymy hyytyy, niin elämä loppuu. Kun myös osaa nauraa omille tymyyksilleen, on elämä hauskempi. Eräällä työttömällä naapurillani ei ole muuta tekemistä kuin seurata toisten tekemisiä. Hiljattain kertoi mitä joku naapuri taas oli tehnyt, sanoi että kyllä vähän nauruskelin. Sanoin, että naura sinä heille, minä menen nyt itselleni nauruskelemaan.

olet lukenut ja tuon totuuden löytänyt. Minä löysin vain yhden mielipiteen, jossa oli jotain tuon suuntaista. (Kunnon mies on tylsä tms.)

• kunto on kunnon mies
        beessisloggi kirjoitti:

olet lukenut ja tuon totuuden löytänyt. Minä löysin vain yhden mielipiteen, jossa oli jotain tuon suuntaista. (Kunnon mies on tylsä tms.)

Kunnon mies on kunnon mies.
        Kaikki me kai ymmärrämme tuonkin omalla tavallamme.
        On niitä Suomessa varmaan kunnon miehiäkin.

• hyvin kelvannut
        Saimander kirjoitti:

sellainen tavallinen, väritön ja turvallinen mies. Talous on kunnossa ja aikaankin ollaan saatu yhtä ja toista. Ne vaan tulivat eteen, ne hankinnat.

Itsekin ihmettelen, miksi naisista monet etsiytyvät epävarmojen naistennaurattajien tai muuten lipevien miesten seuraan?

Kaikkein paras mies on juuri suomalainen rehellinen, uskollinen ja luotettava mies.
        Niin ja raitis tietysti, noin pääasiassa.
        Pienistä eleistä voi lukea paljon, jos vain haluaa. Eihän suomalainen mies ole oppinut lemmenloruja lurittamaan.
        Muutamat naiset vaativat lahjoja ja muistamisia. Me sovimme, ettei tarvitse muistella, kunhan asiat on kohillaan, se riittää. Pyydän, jos jotain erityistä haluan, ja aina olen saanut.

Itse asiassa ylistän tavallista suomalaista miestä! Hän on arjen kestävä, kestää myös sielläkin, mihin muut eivät pääse.

• 1943
        hyvin kelvannut kirjoitti:

sellainen tavallinen, väritön ja turvallinen mies. Talous on kunnossa ja aikaankin ollaan saatu yhtä ja toista. Ne vaan tulivat eteen, ne hankinnat.

Itsekin ihmettelen, miksi naisista monet etsiytyvät epävarmojen naistennaurattajien tai muuten lipevien miesten seuraan?

Kaikkein paras mies on juuri suomalainen rehellinen, uskollinen ja luotettava mies.
        Niin ja raitis tietysti, noin pääasiassa.
        Pienistä eleistä voi lukea paljon, jos vain haluaa. Eihän suomalainen mies ole oppinut lemmenloruja lurittamaan.
        Muutamat naiset vaativat lahjoja ja muistamisia. Me sovimme, ettei tarvitse muistella, kunhan asiat on kohillaan, se riittää. Pyydän, jos jotain erityistä haluan, ja aina olen saanut.

Itse asiassa ylistän tavallista suomalaista miestä! Hän on arjen kestävä, kestää myös sielläkin, mihin muut eivät pääse.

eivät ole koskaan minua kiinnostaneet. Olen saanut tutustua suomalaiseen mieheen parhaimmillaan. Yhdyn täysin mielipiteisiisi.

• kertoilisit siitä

millainen olet? ikä, koko, näkö, terveys, luonne, elämänarvot, ihanteet jne.sitten voisi alkaa jotain tapahtumaankin...

• kyl..

yksinäinen.Kun uskallat jotain kertoo itsestäsi,etenkin ikäsi.Ni jo rupesi törkyä satelee.

• kontaktipalstoja
        kyl.. kirjoitti:

yksinäinen.Kun uskallat jotain kertoo itsestäsi,etenkin ikäsi.Ni jo rupesi törkyä satelee.

aivan siihen tarkoitukseen.

• beessisloggi
        kyl.. kirjoitti:

Jos olet n. 60 ja kirjoittelet 60 palstalle, miten etenkin ikäsi kertomalla rupeaa törkyä satelemaan? En kyllä usko.
        Tuskin satelee törkyä, jos kirjoitus on aito ja rehellinen. (Aidosti huolimaton kirjoitustapakaan tuskin ketään ärsyttää).
        Mutta, kuten "kontaktipalstoja" tavallaan huomauttikin, tämähän ei ole treffipalsta. Ihmissuhdeasiat ovat ihan hyviä, kaikkia koskevia keskustelunaiheita, mutta seuranhakupalstana ei keskustelupalstaa minun mielestäni saisi käyttää.

• kyl..
        beessisloggi kirjoitti:

Jos olet n. 60 ja kirjoittelet 60 palstalle, miten etenkin ikäsi kertomalla rupeaa törkyä satelemaan? En kyllä usko.
        Tuskin satelee törkyä, jos kirjoitus on aito ja rehellinen. (Aidosti huolimaton kirjoitustapakaan tuskin ketään ärsyttää).
        Mutta, kuten "kontaktipalstoja" tavallaan huomauttikin, tämähän ei ole treffipalsta. Ihmissuhdeasiat ovat ihan hyviä, kaikkia koskevia keskustelunaiheita, mutta seuranhakupalstana ei keskustelupalstaa minun mielestäni saisi käyttää.

en tarkoita aivan suoranaisesti keskustelu palstaa,(mut on kyl jos heittelet juttuja)siihen suuntaan;))Olen laittanut yhelle palstalle,ilmotuksen.Muualle en, kun en osaa käyttää konetta;)))(tömppähönö tääl)

• väärinymmärretty...
        kontaktipalstoja kirjoitti:

aivan siihen tarkoitukseen.

Kai sitä ihminen tuskissaan yrittää kaikkensa.
        Ei missään ole määritelty miten kukin eukko miehensä ottaa.
        Ja miten kiihkeesti.
        Sitä voi antaa vähän löysää jo näin vanhempana.

• kyl..
        väärinymmärretty... kirjoitti:

Kai sitä ihminen tuskissaan yrittää kaikkensa.
        Ei missään ole määritelty miten kukin eukko miehensä ottaa.
        Ja miten kiihkeesti.
        Sitä voi antaa vähän löysää jo näin vanhempana.

näille hienopieruille;)

• minä.fi
        kyl.. kirjoitti:

en tarkoita aivan suoranaisesti keskustelu palstaa,(mut on kyl jos heittelet juttuja)siihen suuntaan;))Olen laittanut yhelle palstalle,ilmotuksen.Muualle en, kun en osaa käyttää konetta;)))(tömppähönö tääl)

Kuka voi sanoa mitä täällä kirjoitellaan, kunhan kirjoitellaan. Kovasti on ollut osanottoa asiasta puolesta ja vastaan, eipä ainakaan tänne kirjoittaneet pysty kieltämään ettei täällä voi huudella partneria, sinne se huuto on osoitettava missä ihmiset liikkuu.
        Ja jos kovasti on vapaita miehiä niin nimet tai sähköpostit esiin, aletaan tutustelemaan, pidetään sitten sellaiset sisäpiirin yhteiset bileet...
        Sinne ei sitten olekkaan kaikilla vastarannan kiiskeillä mitään asiaa kun me juhlitaan tapaamista.
        Jossain oli mainittu hienopierut,, saiskos pienen suomennoksen ketä ne onkaan?

• Puolisoton..
        minä.fi kirjoitti:

Kuka voi sanoa mitä täällä kirjoitellaan, kunhan kirjoitellaan. Kovasti on ollut osanottoa asiasta puolesta ja vastaan, eipä ainakaan tänne kirjoittaneet pysty kieltämään ettei täällä voi huudella partneria, sinne se huuto on osoitettava missä ihmiset liikkuu.
        Ja jos kovasti on vapaita miehiä niin nimet tai sähköpostit esiin, aletaan tutustelemaan, pidetään sitten sellaiset sisäpiirin yhteiset bileet...
        Sinne ei sitten olekkaan kaikilla vastarannan kiiskeillä mitään asiaa kun me juhlitaan tapaamista.
        Jossain oli mainittu hienopierut,, saiskos pienen suomennoksen ketä ne onkaan?

Meinasitko ottaa johdon.
        Pysytään asiassa.
        Pidä sinä kinkeris missä haluat.

• kaikpitäiskertoo

Voi hyvä veli.

ei se näin kulje. Naisen pitää ottaa ja katsoo.

• Ei oo totta äijät
        kaikpitäiskertoo kirjoitti:

Voi hyvä veli.

ei se näin kulje. Naisen pitää ottaa ja katsoo.

Presidentti joutuu antamaan terveydestään tiedotteen, onko se mennyt jo näin pitkälle että jos ukkoo itselleen etsii että kaikki pitäis kertoo?
        Minulla on kyllä aika pitkä tuo lista jos on tietenkin viivan toisellakin puolella. - :siakin löytyy.

• tigertanten

Sama on minulla ongelma. Olen 62 marraskuussa tulee 63. Kävin elämäni ensimmäisillä suomi24 treffeillä eilen. Se mies kirjoitti tänään että en ole hänen tyyppiä. No ei se mieskään ole minun tyyppiä.Kyllä varmaan suomi24 kautta voi löytää sen ikioman miehen, ei se varmaan mahdotonta ole.
      Kerro mulle oonks mä jotenkin vanhanaikainen, mutta mun mielestä on paljon nolompaa etsiä miestä netistä kuin kapakasta tai tanssipaikasta. Siellä se on reilumpaa, näkee heti ihmisen. Ei hukkaa aikaa sellaisiin jotka ei kiinnosta. Mielestäni ulkomuoto on tärkeä ja näen heti kiinnostaako mies tai ei. Jos ulkomuoto ei miellytä olkoon kuinka kultainen vaan niin ei kiinnosta.
      Leena

• ...ihminen

minäkin menisin sielt pongailee,jos tietäsin miten pitää toimii?Minäkin milummin menisin pippaloihin kun olisi kulku yhteyvet paremmat.Mittari auto minun pussille kallis.Siksi "huseeraan"tääl.Ja siihen minul on oikeus.Maksan tästä lystistäkin viel.Neuvosta kiitollinen;)

• niinkö?
        ...ihminen kirjoitti:

minäkin menisin sielt pongailee,jos tietäsin miten pitää toimii?Minäkin milummin menisin pippaloihin kun olisi kulku yhteyvet paremmat.Mittari auto minun pussille kallis.Siksi "huseeraan"tääl.Ja siihen minul on oikeus.Maksan tästä lystistäkin viel.Neuvosta kiitollinen;)

Klikkaa treffit, sieltä oikealla maksuton jäsenyys ja klikkaa aloita tästä.

Ensin laitat itsesi sinne tyrkylle ja siitä se etenee.
        MUISTA että ihmiset ei siellä välttämättä kirjoita totta!!

• kokeilee,
        niinkö? kirjoitti:

Klikkaa treffit, sieltä oikealla maksuton jäsenyys ja klikkaa aloita tästä.

Ensin laitat itsesi sinne tyrkylle ja siitä se etenee.
        MUISTA että ihmiset ei siellä välttämättä kirjoita totta!!

...kiitos;)

• Joo Pas

""Mielestäni ulkomuoto on tärkeä ja näen heti kiinnostaako mies tai ei. Jos ulkomuoto ei miellytä olkoon kuinka kultainen vaan niin ei kiinnosta ""

Väärin, olen elämäni aikana tavannut niin lihavia kuin laihojakin, mutta parhaat ystävät ovat olleet ihan tavallisen ja vaatimattoman oloiset ihmiset, heiltä olen eniten ystävyyttä ja ymmärrystä saanut.
        Itse ole liikaa vaatimalla pilannut muutamat alkaneet suhteet, kaduttaa.

• Ulkomuodolla on minulle vasta siinä vaiheessa merkitystä jos on todella lihava tai minua huomattavasti lyhyempi.
        Eikä tämäkään ole ehdotonta.

Tavallisen näköinen on paras, liian komeat ovat yleensä tietoisia siitä itsekin ja sen voi jo laskea viaksi.

Eipä meidän ikäisillä enää ole ongelmaa liiasta kauneudesta tai komeudesta, useimmiten.
        Kyllä luonto on jo hoitanut asian.

Ikänsä ulkomuodon avulla pärjänneet tahtovat juuttua nuorena tulleeseen omakuvaan.

• loukattu pätkä
        Joo Pas kirjoitti:

""Mielestäni ulkomuoto on tärkeä ja näen heti kiinnostaako mies tai ei. Jos ulkomuoto ei miellytä olkoon kuinka kultainen vaan niin ei kiinnosta ""

Väärin, olen elämäni aikana tavannut niin lihavia kuin laihojakin, mutta parhaat ystävät ovat olleet ihan tavallisen ja vaatimattoman oloiset ihmiset, heiltä olen eniten ystävyyttä ja ymmärrystä saanut.
        Itse ole liikaa vaatimalla pilannut muutamat alkaneet suhteet, kaduttaa.

huomasit että liian suuret luulot itsestä?

• 1943

tässä taannoin lehdessä olleeseen kontakti-ilmoitukseen. Se ärsytti minua, koska mies niin tarkkaan tiesi, millainen naisen pitäisi olla. En ollut sitä tyyppiä, mutta toivoin, että vastaukseni poikisi yhden puhelun. Mies otti yhteyttä ja tapasimme. Tuli uusia puheluja ja tapaamisia noin vuoden ajan. Nyt olemme ystäviä ja tapaamme silloin tällöin, melko harvoin. Itse olen ajatellut etten oikeastaan enää etsi elämäntoveria, esim. yksi puhelu, yksi tapaaminen antaa väriä elämään. Sitten vain porskutetaan eteenpäin. Nykyisen miesystäväni tapasin kurssilla vuosi sitten. Mekään emme ole sitoutuneita, pidämme hauskaa yhdessä, mutta kumpikin asuu omassa kodissaan ja touhuaa myös omia juttuja. Minulla ei esim. ole mitään tekemistä hänen isäinpäivän viettonsa kanssa. Mutta kyllä totta on sekin, että tosi kiva on käydä juhlissa kivan miehen kanssa kuten viikonloppuna. Yksinkin osaan olla ja helpompi on, kun tapaa henkilön. Mutta kunnolla etsimällä en tähän mennessä ole löytänyt, jostain vain on tupsahtanut mukava henkilö. Itse olen kiinnostunut vain vapaista, en toisen omista.

• isomman naise kanssa
        loukattu pätkä kirjoitti:

huomasit että liian suuret luulot itsestä?

Sillähän se sängyssä ainakin on ratkaistu.
        Mitä pienempi mies sitä isompi vai miten se meni?

• hyvin menee
        isomman naise kanssa kirjoitti:

Sillähän se sängyssä ainakin on ratkaistu.
        Mitä pienempi mies sitä isompi vai miten se meni?

Ylitarjontaa on, ei voi kuin ihmetellä näitä rupsahtaneita moukkia vaatimuksineen.

• loukattu pätkä
        hyvin menee kirjoitti:

Ylitarjontaa on, ei voi kuin ihmetellä näitä rupsahtaneita moukkia vaatimuksineen.

teen keikkaa bussikuskina. Joka reissulla 2-3 tulee tyrkylle tosissaan, flirttailijat siihen päälle. Vähän naurattaa, kun joku tuppaa vängällä kertoakseen pitävänsä pitemmistä. Että loukattu on vaan en loukkaantunut.

• kuusimetsien mies
        1943 kirjoitti:

tässä taannoin lehdessä olleeseen kontakti-ilmoitukseen. Se ärsytti minua, koska mies niin tarkkaan tiesi, millainen naisen pitäisi olla. En ollut sitä tyyppiä, mutta toivoin, että vastaukseni poikisi yhden puhelun. Mies otti yhteyttä ja tapasimme. Tuli uusia puheluja ja tapaamisia noin vuoden ajan. Nyt olemme ystäviä ja tapaamme silloin tällöin, melko harvoin. Itse olen ajatellut etten oikeastaan enää etsi elämäntoveria, esim. yksi puhelu, yksi tapaaminen antaa väriä elämään. Sitten vain porskutetaan eteenpäin. Nykyisen miesystäväni tapasin kurssilla vuosi sitten. Mekään emme ole sitoutuneita, pidämme hauskaa yhdessä, mutta kumpikin asuu omassa kodissaan ja touhuaa myös omia juttuja. Minulla ei esim. ole mitään tekemistä hänen isäinpäivän viettonsa kanssa. Mutta kyllä totta on sekin, että tosi kiva on käydä juhlissa kivan miehen kanssa kuten viikonloppuna. Yksinkin osaan olla ja helpompi on, kun tapaa henkilön. Mutta kunnolla etsimällä en tähän mennessä ole löytänyt, jostain vain on tupsahtanut mukava henkilö. Itse olen kiinnostunut vain vapaista, en toisen omista.

Mukava että on mahdollisuus ja voimavaroja ylläpitää noin useampaakin ja ehkä eritasoistakin suhdetta samanaikaisesti.

• minä.fi

Mukava että on mahdollisuus ja voimavaroja ylläpitää noin useampaakin ja ehkä eritasoistakin suhdetta samanaikaisesti.

Huomaan kyllä että tämäkin aloitus aivan piloillaan aloitettu, tai jos ei niin pilaa se kuitenkin on alusta loppuun. Mikään ei ole hyvä ei kontaten eikä maaten, jos vaikka ylösalaisin, silloinhan sen ulkomuodon sanovat muuttuvan kun yläleuka onkin alaleuka.
        Kinkereihin pyrin minäkin en halua missään nimessä jäädäosattomaksi ;-))))

• 1943

olla useampiakin. Juuri tänään sain yhdeltä miespuoliselta sähköpostia 3 kk:n tauon jälkeen. Käymme kerran vuodessa lounaalla, mutta kunnioitamme toistemme parisuhdetta.

• ^^ ^^ ^^

^^jaa että haaremiako ajattelit itsellesi?^

• hupsista heijaa
        minä.fi kirjoitti:

Huomaan kyllä että tämäkin aloitus aivan piloillaan aloitettu, tai jos ei niin pilaa se kuitenkin on alusta loppuun. Mikään ei ole hyvä ei kontaten eikä maaten, jos vaikka ylösalaisin, silloinhan sen ulkomuodon sanovat muuttuvan kun yläleuka onkin alaleuka.
        Kinkereihin pyrin minäkin en halua missään nimessä jäädäosattomaksi ;-))))

Miten sinä voit tietää kenenkään perimmäisistä syistä?
        Pidä vaan nyt niistä kuusistas huolta ettei kukaan varasta joulukuuseks.
        Haulikon kanssa metsään vaan vahtimaan omaisuuttaan. Muijaahan sinulla ei ollut.

• naisvihaaja
        hyvin menee kirjoitti:

Happamia sanoi kettu. Mistäs tiedä minkä näköisiä esim verrattuna sinuun?

• eri juttu
        ^^ ^^ ^^ kirjoitti:

^^jaa että haaremiako ajattelit itsellesi?^

Miespuolisia ystäviä on minullakin, on aina ollut. Johtuu varmaan osittain työurastani, työkavereina oli pääosin miehiä. Mies voi olla paljon reilumpi ja parempi ystävä kuin nainen konsanaan. Mitään seksuaalista näihin ystävyyssuhteisiin ei liity. Ystävä on minusta aivan eri juttu kuin petikumppani.

• 1943
        eri juttu kirjoitti:

Miespuolisia ystäviä on minullakin, on aina ollut. Johtuu varmaan osittain työurastani, työkavereina oli pääosin miehiä. Mies voi olla paljon reilumpi ja parempi ystävä kuin nainen konsanaan. Mitään seksuaalista näihin ystävyyssuhteisiin ei liity. Ystävä on minusta aivan eri juttu kuin petikumppani.

näin. Minun rajani kulkee halaamisessa. Ystävää voi halata, mutta ei esim. suudella. Pitää ottaa myös huomioon mahdollinen parisuhde. Minullakin oli monta miespuolista työtoveria, joita tapaan työpaikalla käydessäni. Ystäviä heissä ei ole.

• hyvin menee
        naisvihaaja kirjoitti:

Happamia sanoi kettu. Mistäs tiedä minkä näköisiä esim verrattuna sinuun?

onhan noita käynyt. Osa ottanut yhteyttä viikkojen kuluttua uudelleen suurine luuloineen. Turhaan.
        En vihaa naisia, ihailen fiksuja ja tyylikkäitä naisia.

• että työkavereita
        1943 kirjoitti:

näin. Minun rajani kulkee halaamisessa. Ystävää voi halata, mutta ei esim. suudella. Pitää ottaa myös huomioon mahdollinen parisuhde. Minullakin oli monta miespuolista työtoveria, joita tapaan työpaikalla käydessäni. Ystäviä heissä ei ole.

ystävinä, myös miehinen ala, ja paljon jäi ihan ystäviksi asti.
        Soittelemme, meilailemme, ja tapaamme aika ajoin.
        Useimpien Xmiesteni kanssa myös halausvälit, kun tapaamme.
        Onhan mukavampi olla hyvissä väleissä, kun kuitenkin yhteistä jälkikasvuakin on.

• Sanot
        1943 kirjoitti:

Minun parhaat miesystäväni ovat just työkavereita ja harrastusjavereita, vuosikymmenten tuttavuuksia, yhä ystäviä, yhä kyselemme ja soittelemme kuulumisia, tapaammekin, minua kaivataan joukkoon.
        Ystäviä on tullut täältä palstoiltakin, miittituttuja joista monien kanssa tavataan kun sille tuntuu. Naisia ja miehiä, reiluja immeisiä joita voi halata tavatessa, onpa mukana avioparejakin. Miksi sinulla ei syntynyt ystävyyttä työkavereihin, minulla niitä on ja tuntuu mahtavalle kun joku soittaa ja sanoo kaivanneensa kun ei olla kuultu.
        Petikavereita ei tarvis hakea, niitä ilmaantuu jos avaa ovensa. Minun ovi on siltä osin kiinni.

• 1943
        Sanot kirjoitti:

Minun parhaat miesystäväni ovat just työkavereita ja harrastusjavereita, vuosikymmenten tuttavuuksia, yhä ystäviä, yhä kyselemme ja soittelemme kuulumisia, tapaammekin, minua kaivataan joukkoon.
        Ystäviä on tullut täältä palstoiltakin, miittituttuja joista monien kanssa tavataan kun sille tuntuu. Naisia ja miehiä, reiluja immeisiä joita voi halata tavatessa, onpa mukana avioparejakin. Miksi sinulla ei syntynyt ystävyyttä työkavereihin, minulla niitä on ja tuntuu mahtavalle kun joku soittaa ja sanoo kaivanneensa kun ei olla kuultu.
        Petikavereita ei tarvis hakea, niitä ilmaantuu jos avaa ovensa. Minun ovi on siltä osin kiinni.

työkavereista yhtään varsinaista ystävää, ei miestä eikä naista. Minusta ihan hyvä näin. Kun käyn työpaikalla, on kiva nähdä kaikkia ja jutella. Varsinaiset ystävät ovat lähinnä koulu- ja opiskeluajoilta, jokunen sen jälkeen.

• tigertanten

Samat sanat, ei mullakaan oo miestä tällä hetkellä talutettavana. Joidenkin mielestä pitäs hankkia koira. Ei sovi minulle,sitoo liikaa, sitten ei ainakaan enää löydä ketään kun vaan taluttaa koiraa.
      No,asiaan....
      Olen sairaslomalla 6 viikkoa leikkauksen jälkeen enkä pääse ulos joten liityin Suomi 24:n noin 3 viikkoa sitten. olen jo kahvitellut kahden uroksen kanssa. Huomenna tulee kolmas kahvittelutuokio. Neljäs on sovittu ensi viikon perjantaiksi.
      No, ... eihän ne kaikki voi johtaa suhteeseen, jos mikään näistä.. mutta ainakin on vähän vipinää ja mahdollisuus ilmassa...

• näkyy olevan

melkein jono miehistä.
        Voe kaaheeta!

• tigertanten
        näkyy olevan kirjoitti:

melkein jono miehistä.
        Voe kaaheeta!

Mitenniin jonoa... eihän mulla ole oikeesti ketään. Eikö olisikin ihanaa kun olis jonoksi asti miehiä, silloin olis ainakin valinnanvaraa

• näkyy olevan
        tigertanten kirjoitti:

Mitenniin jonoa... eihän mulla ole oikeesti ketään. Eikö olisikin ihanaa kun olis jonoksi asti miehiä, silloin olis ainakin valinnanvaraa

että et itse pääse ulos ja neljäs kahvittelu tulossa, niin ymmärrän että miehet käy luonasi.

Jos näin että luonasi käydään, eikö yhtään "hirvitä" ottaa outoja ukkoja kahville?

Jono miehiä, siitä se vasta on vaikea valita. Menee ainakin puoli vuotta että oppii näkemään mikä mies on miehiään.Voi käydä työstä.

• tigertanten
        näkyy olevan kirjoitti:

että et itse pääse ulos ja neljäs kahvittelu tulossa, niin ymmärrän että miehet käy luonasi.

Jos näin että luonasi käydään, eikö yhtään "hirvitä" ottaa outoja ukkoja kahville?

Jono miehiä, siitä se vasta on vaikea valita. Menee ainakin puoli vuotta että oppii näkemään mikä mies on miehiään.Voi käydä työstä.

Heippa taas,
        Olet puheliaalla tuulella. Kuule en mä niitä ukkoja ole ottanut kotiin. Viime lauantaina kahvittelin yhden kanssa Vantaalla Omakotimessuilla ja eilen toisen kanssa kahvilassa Espoossa. Minulla on salainen puhelinnumero ja peitenimi. Ei ne mun identiteettiä tiedä. Tänään tulee kolmas jonka tapaan Itä-Uudellamaalla ABC-huoltoasemalla. (Olen menossa Loviisaan ja tämä on matkan varrella) Kyllä mä sen verran pystyn liikkumaan, autolla ajo käy ihan hyvin kun on automaattivaihde ei vasen jalka rasitu. Kävelenkin ilman kainalosauvoja, mutta en saa vain harrastaa urheilua. Tosin kaksi ensimmäistä viikkoa olin neljän seinän sisällä, ja silloin haksahdin tähän Suomi24:ään. Parin viikon päästä pitäisi olla ihan terve. Terveisin,Leena
        Ps. Jos sua kiinnostaa kerron huomenna kommentit näistä kolmesta uroksesta.

• 1943
        tigertanten kirjoitti:

Heippa taas,
        Olet puheliaalla tuulella. Kuule en mä niitä ukkoja ole ottanut kotiin. Viime lauantaina kahvittelin yhden kanssa Vantaalla Omakotimessuilla ja eilen toisen kanssa kahvilassa Espoossa. Minulla on salainen puhelinnumero ja peitenimi. Ei ne mun identiteettiä tiedä. Tänään tulee kolmas jonka tapaan Itä-Uudellamaalla ABC-huoltoasemalla. (Olen menossa Loviisaan ja tämä on matkan varrella) Kyllä mä sen verran pystyn liikkumaan, autolla ajo käy ihan hyvin kun on automaattivaihde ei vasen jalka rasitu. Kävelenkin ilman kainalosauvoja, mutta en saa vain harrastaa urheilua. Tosin kaksi ensimmäistä viikkoa olin neljän seinän sisällä, ja silloin haksahdin tähän Suomi24:ään. Parin viikon päästä pitäisi olla ihan terve. Terveisin,Leena

tuo miesten tapaaminen. Voisin itsekin tehdä noin. Ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti. Mieltä piristää kahvihetki toisen ihmisen kanssa. Sitten kumpikin lähtee tahoilleen. Lycka till och trevliga stunder i Östra Nyland.

• Sivusta vaan
        tigertanten kirjoitti:

Heippa taas,

ÄLÄ HYVÄ IHMINEN, arvostele täällä, eikä missään muuallakaan, kaikkien luettavissa olevilla foorumeilla.

Ajatteletko lainkaan, että nämä kuvaamasi henkilöt voivat yhtä hyvin lukea tätä palstaa.?????

Muutenkaan ei kovin korrektia ole ihmisten julkinen arvostelu.

Luuletko, että sen jälkeen yksikään lähtisi kanssasi treffeille, kun täältä lukisi edellisistä??

• kaikenkokenutnainen
        Sivusta vaan kirjoitti:

ÄLÄ HYVÄ IHMINEN, arvostele täällä, eikä missään muuallakaan, kaikkien luettavissa olevilla foorumeilla.

Ajatteletko lainkaan, että nämä kuvaamasi henkilöt voivat yhtä hyvin lukea tätä palstaa.?????

Muutenkaan ei kovin korrektia ole ihmisten julkinen arvostelu.

Luuletko, että sen jälkeen yksikään lähtisi kanssasi treffeille, kun täältä lukisi edellisistä??

On sinulla päänsärky jos jonkun 60v treffeille pääsy tai äijien lähtö.
        60 äijä on valmista kauraa. Ei siinä herkistely enää auta.

• Ukko huoltsikalta
        tigertanten kirjoitti:

Heippa taas,

Tapasin sinut huoltsikalla. Hieman vielä joudut linkkaamaan, mutta ei sitä juurikaan huomaa.Olet miellyttävää seuraa ja kahvihammastani alkaa todella pakottamaan. Odotankin päiväkahvia kotioloissasi!

• ero 20.7.

Jos käytät minihametta ja HM-ketjun vaatteita niin varataan kirkko elokuun alkupäiville,silloin olen virallisesti vapaa. Olen tosimies,enkä torttuun tukehdu.

• arkiston valkkaaja

• ryhmä

Mene paikalliseen kansantanhuryhmään,siellä on mukavia, "sellaisia"kivoja,vähän samanlaisia kun nää TV-pojat,joita pitää olla tietty määrä kiintiöaikana.

• miestä

Suomi pullollaan miehenkuvatuksia mutta lähes kaikki kykenee pelkästään kantamaan housuja ja muu miehen toiminta tuottaa vaikeuksia.

• Otto-Vaan

Kirpputorilta jotkut kehuskelevat löytävän kaiken tarpeellisen,
      kait sieltä löytää sitten yhden miehenkin.:)))

• tän ikäset jo alkaa löytyäkin sieltä kierätys torilta - kirpparilta hi..olipa hyvä idis otolla :)

• Pirrejuupas kirjoitti:

tän ikäset jo alkaa löytyäkin sieltä kierätys torilta - kirpparilta hi..olipa hyvä idis otolla :)

asian tila ole pelkästään miespuolisia koskeva :))

• enm
        Pirrejuupas kirjoitti:

tän ikäset jo alkaa löytyäkin sieltä kierätys torilta - kirpparilta hi..olipa hyvä idis otolla :)

- Ihan totta tapasin pari vuotta sitten tosi ihanan naisen, ihan minun makuuni... Muutama viikko meni tosi lujaa, aivan pilvissä leijuin, minä, karski äijä...
        Sitten kaikki loppui kuin seinään, ei yhteyttä millään.
        Jälkeen kuulin että prinsessa olikin toisen oma, ukko komennushommissa...

Että kirpparilla voi joskus olla esillä tavaraa jonka "saantia on syytä epäillä", niinkuin laki sanoo toisen omasta.

• Laivat
        enm kirjoitti:

- Ihan totta tapasin pari vuotta sitten tosi ihanan naisen, ihan minun makuuni... Muutama viikko meni tosi lujaa, aivan pilvissä leijuin, minä, karski äijä...
        Sitten kaikki loppui kuin seinään, ei yhteyttä millään.
        Jälkeen kuulin että prinsessa olikin toisen oma, ukko komennushommissa...

Että kirpparilla voi joskus olla esillä tavaraa jonka "saantia on syytä epäillä", niinkuin laki sanoo toisen omasta.

Tuossa lähikirppiksellä oli tarjolla TV2:sta tutun Fransun veli. Kävin sitä monta kertaa ihailemassa, ja kun ei kukaan ollut sitä halunnut, niin toin sen kotiini.Tuossa se makaa sohvalla niin kodikkaan oloisena. Sille voi jutella kaikki asiansa, ja voi olla varma, että jutut eivät leviä. Kovin sopuisa mies on tuo Rane, kyllä kannatti hankkia:)

Niin, eikä ole kukaan tullut hakemaan omaansa pois. Joten ei kuulunut kastiin "saantia on syytä epäillä". Hih.

• arjucha

Samaa minäkin olen ajatellut.Tosin en ole haeskellut ketään.Niinhän se on,että "hyvät hylkii ja pahat pyrkii"..Olen kyllä niin tottunut jo yksinoloon ja saanko kysyä missä iässä olet noin arvio?

• Pirre*

ikäinen, tälle palstalle, kevättalvella täytin - ei yhtään ois huvittanu :/

:)

• Pirre*
        Pirre* kirjoitti:

ikäinen, tälle palstalle, kevättalvella täytin - ei yhtään ois huvittanu :/

:)

Tervehdys, taidat olla uusi Sinäkin? :)

• ainakaan

ommaani sulle anna.

Eikös niitä ole mainoksia varamies-palveluista.
      Ainakin he naulaavat ja naputtavat, taputtamisesta en mene takuuseen.

Kaipa kynkkytilaus voisi mennä perillekin?

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3195
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2253
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1839
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      26
      1688
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1391
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1361
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1230
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1157
    Aihe