Vapaa kuvaus

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää! Sähköpostiosoite: [email protected] Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

48

Kommenttia

4262

1. Myötätuntoni sinulle.

Itse olen tuppukylältä lähtöisin ja kun pääsin suurkaupunkien makuun heti nuorena (Ruotsissa) en mitenkään kykenisi asumaan tuppukylällä enää.

Vaikka kyllä täälläkin keskitytään suuriin ostoskeskuksiin ja supermarketeihin. Pikkukaupat loppuvat ja ostoskeskuksiin on matkaa, kun ne eivät sijaitse asutuskeskuksissa. Onneksi sentään suureen ostoskeskukseen pääsee bussilla ja sinne on lippu, meno-paluu, pelkän menolipun hinnalla.

Suurissa kauppakeskuksissa on myös pitkiä kävelymatkoja ja hankala löytää haluamaansa. Ehtii kuyllä tulemaan nälkä ja pissahätä moneen kertaan, ennenkun saa ostoksensa suoritettua.

Autoileville lienee kätevää, mutta ei ainakaan polkupyöräilijälle ja jalankulkijalle. Matkaa tulee ja koko päivä menee. Lähdenkin tästä anopin kanssa bussilla kauppakeskukseen ostamaan synttärilahjaa miesystävälleni, joka täyttää 56.