Kun edellinen ketju on erillisistä makkareista vai oliko se makkarin koosta,niin minua kiinnostaa onko muille käynyt niinkuin meille,että erillisiin huoneisiin muutettua kuorsauksen takia ,on vierailutkin toisen luona harvenneet ja taitaa loppua kokonaan.
Ei ole ukolla sexi mielessä kun yksin nukkuu,pokkareita lukee vaan sängyssään.
sänky
17
741
Vastaukset
- sitsex
Älä ny, ei ne kokonaan lopu, pidä huoli siitä
että pokkari veks ja sit sex!
Jos ukko on jo saanu tarpeekseen ja lukee niitä pokkareita kun ei ennen ollut aikaa.
Tää on sit huumorix, älkkä vetäkä hernet nokka! Joo... - marikki
Laittaisit kätesi kyynärpäitä myöten ristiin ja
nauttisit, kun ei tarvi enää.
Turhaa, aivan turhaa ...- kantilta
sänky pitäisi periaatteessa olla mitoitettu kolmelle. Siis kun yhdelle riittää hyvin 80 cm, pariskunnalle leveyttä liki 3 m.
Meillä nukkui ensin vauva välissä. Se saatiin sitten omaan sänkyyn. Minäkin olen sellainen "väkkärä", joka kääntyilen paljon nukkuessa ja kädetkin lennähtelevät siinä naisen herkkiin paikkoihin ihan vahingossa. Nainen herättelemään, "haluaisitko taas". Miten siinä mies sitten nukkuu?
Sitten riitti, kun pääsin matkatöistä palailemaan puhuttua aikaisemmin ja meinasin hiljakseen sänkyyn. Siellä olikin toinen mies. En sinne kolmanneksi ja vaimosta tuli ex.
- päivällä
Meillä ei ole enää yöllä rakasteltu vuosiin, vaan varhaiseen iltaan tai keskelle päivää. Eikä sänky ole ainut rakastelupaikka, paikan ja asentojen vaihtelu virkistää kummasti seksielämää.
Meillä on menty tähän järjestelyyn siksi, koska emäntä menee illalla varhain nukkumaan ja minä olen sellainen yökukkuja. Lapsetkaan ei asu enää kotona, joten rakastella voi silloin kun sattuu mieli tekemään.- sänkyä
tarvitakaan. Oikeassa olet. Meidän emäntä tykkäsi kovasti metsässä mättäällä, mutta kun siellä sattui olemaankin keltiäispesä. Luuli ensin, että nyt kirvely johtuu taudista.
Rauhoittui, kun noukin muurahaiset pois peffasta. Nyt sitä voi lähennellä pyykilläkin pesukoneen päällä, kun sen tärinä jotenkin sopii asiaan.
Seksijutuksi taas lipsahti. Tiedän, että palsta on erikseen. Anteeksi.
- Pirre*
on nimenomaan sosiaalinen ongelma.
Ihokosketus on tärkeä ihmisen terveydellekin, kuulemma.
Viisaammat ovat sanoneet, että parisuhteessa elävät ovat pitkäikäisempiä, ja se johtuu kuulemma siitä kylekkäin kyhnäämisen mahdollisuudesta. :)
Ilmeisesti en ole pitkäikäinen..- QQ1
muutenkin omituinen ja vastarannan kiiski joka asiassa. Tiedän, että minut poistetaan tältä palstalta. NOU hätä.
- Pirre*
QQ1 kirjoitti:
muutenkin omituinen ja vastarannan kiiski joka asiassa. Tiedän, että minut poistetaan tältä palstalta. NOU hätä.
Miten vastarannan kiiski -asia liittyy kirjoittamaani juttuun, ja joka asiassako, - en ymmärrä?
Minä en suostu nukkumaan yksin. Kuorsaan kyllä, mutta niin tekee toinenkin. Ja jos minun viekkuun ei suostuisi tulemaan tai jos minä en saisi sinne toisen viekkuun mennä, niin hommaisin ihan varmasti heti uuden unikaverin. Yksin en kyllä suostu nukkumaan.
- xxbb
Samaa mieltä. Jos eri sänkyihin joudutaan, on se merkki, ettei muutenkaan niin hyvin mene.
Hommasin kuorsauksen takia sellaisen uniapnea-laitteen. Pitäähän se pientä suhinaa, mutta varmaan pienempää ääntä kuin kuorsaaminen. Lisäksi yöunen laatu paranee huomattavasti.
Kyllähän puoliso siinä vierellä tuo jotenkin sellaisen turvallisen olon. xxbb kirjoitti:
Samaa mieltä. Jos eri sänkyihin joudutaan, on se merkki, ettei muutenkaan niin hyvin mene.
Hommasin kuorsauksen takia sellaisen uniapnea-laitteen. Pitäähän se pientä suhinaa, mutta varmaan pienempää ääntä kuin kuorsaaminen. Lisäksi yöunen laatu paranee huomattavasti.
Kyllähän puoliso siinä vierellä tuo jotenkin sellaisen turvallisen olon.Voi kun sulla on kiva nyt sitten siellä kullan kanssa köllötellä.
Voiko sen laitteen kanssa pyöriä ja kääntyillä paljon? Itse olen kova pyörimään ja arvelisin, ettei se laite pysyis mukana.
Ikävää myös, että minua ahdistaa kaikki sellaiset laitteet, mitkä pitäis itseen kiinnittää. Inhoa ja vihaan kaikkea terveyteen liittyviä laitteita yli kaiken ja saisin varmasti hirveät ahdistukset ja kauhut jos minut kytkettäisiin sellaisiin. Mutta kiva kin olet siihen tottunut ja kultasikin hyväksyy sen tuhinan. Epäilenpä, että ne jotka valittaa kuorsauksesta, valittaisivat siitäkin laitteen tuhinasta.- Pirre*
miljoona kirjoitti:
Voi kun sulla on kiva nyt sitten siellä kullan kanssa köllötellä.
Voiko sen laitteen kanssa pyöriä ja kääntyillä paljon? Itse olen kova pyörimään ja arvelisin, ettei se laite pysyis mukana.
Ikävää myös, että minua ahdistaa kaikki sellaiset laitteet, mitkä pitäis itseen kiinnittää. Inhoa ja vihaan kaikkea terveyteen liittyviä laitteita yli kaiken ja saisin varmasti hirveät ahdistukset ja kauhut jos minut kytkettäisiin sellaisiin. Mutta kiva kin olet siihen tottunut ja kultasikin hyväksyy sen tuhinan. Epäilenpä, että ne jotka valittaa kuorsauksesta, valittaisivat siitäkin laitteen tuhinasta.tilanne kun olet herännyt yön kolmesta viiteen kertaan sellaiseen KROOOHHH, KROH RÖH..KROOOOOOOOOHHH -ääneen ja olet melkein sydänlaakin partaalla aamusella pelkästä väsymyksestä, ja hitutuksen määrästä, - luuletkos olevan hellimmät tunteet pinnassa siinä kelliessä kullan kainalossa :(, ja kun olet aamulla RÄTTIVÄSYNYT..
Kuorsaus ei ole vitsin aihe, vaikka sitä kuorsaajat vitsinä pitävätkin, sanoi joku viisaampi kerran telkun aamulääkäri ohjelmassakin.
Se on iso sosiaalinenkin ongelma, - ellei osaa nukkua kuin ruumis. - Pirre*
Pirre* kirjoitti:
tilanne kun olet herännyt yön kolmesta viiteen kertaan sellaiseen KROOOHHH, KROH RÖH..KROOOOOOOOOHHH -ääneen ja olet melkein sydänlaakin partaalla aamusella pelkästä väsymyksestä, ja hitutuksen määrästä, - luuletkos olevan hellimmät tunteet pinnassa siinä kelliessä kullan kainalossa :(, ja kun olet aamulla RÄTTIVÄSYNYT..
Kuorsaus ei ole vitsin aihe, vaikka sitä kuorsaajat vitsinä pitävätkin, sanoi joku viisaampi kerran telkun aamulääkäri ohjelmassakin.
Se on iso sosiaalinenkin ongelma, - ellei osaa nukkua kuin ruumis.aikana jne.."
Lisään että tuntemuksena on vain että kuristanko-enkö-kuristanko-enkö...:))
:( - Pirre*
Pirre* kirjoitti:
aikana jne.."
Lisään että tuntemuksena on vain että kuristanko-enkö-kuristanko-enkö...:))
:(, ehdottomasti kivempaa oisi nukkua yhessä...
Pirre* kirjoitti:
tilanne kun olet herännyt yön kolmesta viiteen kertaan sellaiseen KROOOHHH, KROH RÖH..KROOOOOOOOOHHH -ääneen ja olet melkein sydänlaakin partaalla aamusella pelkästä väsymyksestä, ja hitutuksen määrästä, - luuletkos olevan hellimmät tunteet pinnassa siinä kelliessä kullan kainalossa :(, ja kun olet aamulla RÄTTIVÄSYNYT..
Se on iso sosiaalinenkin ongelma, - ellei osaa nukkua kuin ruumis.Minä nukun yöni lähes aina hyvin ja niin olen aina tehnyt, en tiedä tuon taivaallista vaikka mitä möykkää kuuluisi. Samoin mieheni hänellä on myös hyvät unenlahjat ja kuulema minun kuorsaamiseni ei häiritse, ja hänkin nukkuu yönsä omasta mielestään hyvin, kuten minäkin.
Tosi ikävää jos on herkkäuninen. En tiedä itse oikeasti sellaisesta ongelmasta mitään, vaan joudun vain käyttämään mielikuvitustani voidakseni kuvitella, miltä sellainen tuntuu jos jokin ääni häiritsisi yöuntani.
Joskus olen tilapäisesti nukkunut yön huonommin, mutta silloin syynä on ollut oman pään sisäiset asiat siis esim. elämäntilanne, tai siis esim. jokin huoli, murhe, jännitys yms. tilapäinen asia jonka olen saanut ajan kanssa kuntoon, kun tilanne on muuttunut.
Kun mieheni kuorsaa tunnen oloni pelkästään kotoisaksi ja turvalliseksi. Joskus jos hän on pitempään ollut hiljaa, olen ihan pelästynyt, mitä se nyt miettii ja mitä on tapahtunut jos ei ääntäkään kuulu.
Näin me ihmiset olemme erilaisia. Minä pystyn nukkumaan vaikka missä metelissä, nukahdan vaikka istulleen jos olen väsynyt, vaikka mikä rokki soisi tai katupora metelöisi. Mutta jos sisäinen rauhani on häiriintynyt, silloin toki valvon ja mietin, mitä teen ongelmalle.- Pirre*
miljoona kirjoitti:
Minä nukun yöni lähes aina hyvin ja niin olen aina tehnyt, en tiedä tuon taivaallista vaikka mitä möykkää kuuluisi. Samoin mieheni hänellä on myös hyvät unenlahjat ja kuulema minun kuorsaamiseni ei häiritse, ja hänkin nukkuu yönsä omasta mielestään hyvin, kuten minäkin.
Tosi ikävää jos on herkkäuninen. En tiedä itse oikeasti sellaisesta ongelmasta mitään, vaan joudun vain käyttämään mielikuvitustani voidakseni kuvitella, miltä sellainen tuntuu jos jokin ääni häiritsisi yöuntani.
Joskus olen tilapäisesti nukkunut yön huonommin, mutta silloin syynä on ollut oman pään sisäiset asiat siis esim. elämäntilanne, tai siis esim. jokin huoli, murhe, jännitys yms. tilapäinen asia jonka olen saanut ajan kanssa kuntoon, kun tilanne on muuttunut.
Kun mieheni kuorsaa tunnen oloni pelkästään kotoisaksi ja turvalliseksi. Joskus jos hän on pitempään ollut hiljaa, olen ihan pelästynyt, mitä se nyt miettii ja mitä on tapahtunut jos ei ääntäkään kuulu.
Näin me ihmiset olemme erilaisia. Minä pystyn nukkumaan vaikka missä metelissä, nukahdan vaikka istulleen jos olen väsynyt, vaikka mikä rokki soisi tai katupora metelöisi. Mutta jos sisäinen rauhani on häiriintynyt, silloin toki valvon ja mietin, mitä teen ongelmalle.käynistys korvan juuressa ei ole kivaa..:(
Hän juttelee, ja elää omaa yöelämäänsä, ilmeisesti levottomuus kuuluu hänen sairauteensa.
Sanoin aina ennen, kun joku valitti kuorsauksesta, että se on minulle kuin unimusiikkia, - muttei ole enää, - olen ilmeisesti iän myötä tullut herkkäunisemmaksikin. Pirre* kirjoitti:
käynistys korvan juuressa ei ole kivaa..:(
Hän juttelee, ja elää omaa yöelämäänsä, ilmeisesti levottomuus kuuluu hänen sairauteensa.
Sanoin aina ennen, kun joku valitti kuorsauksesta, että se on minulle kuin unimusiikkia, - muttei ole enää, - olen ilmeisesti iän myötä tullut herkkäunisemmaksikin.Ja onhan se huoli siitä miehestä sinulla muutenkin varmasti kova, joten sellainen levottomuus sitä huoltakin lisää. Enpä tiedä pystyisinkö sellaiseen itse, olen varmaan kovasydäminen kun epäilenpä luultavasti että en. Voimia sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2762043Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131798- 1351283
Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1181280Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1351195- 83817
- 174796
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä176769Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala426700- 52592