Vapaa kuvaus

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää! Sähköpostiosoite: [email protected] Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

48

Kommenttia

4262

1. Berndard Landtman.
  2. Liisa ihmemaassa tunne minullakin. Voi kun sais kloonattua itsensä vielä ennen lopullista lähtöä.
  3. Hei vaan kaikki jotka muistaa minut ja hei uusillekin palstalaisille. Minä ei ole ainakaan vuoteen kirjoitellut aktiivisesti. Joskus käyn lukasemassa mutta ei ole tullut kirjoiteltua. Olen ollut virallisena työttömänä vuoden, mutta niin kiireinen etten millään ole ehtinyt tänne. Vaihdoin miestä, muutin nuoruuden rakkauden luokse synnyinseuduille. Viikonloppuisin retkeillään luonnossa ja käydään minun perikunnan mökillä.

Pari kertaa kuussa vietän kaupunkipäivää ja uimapäivää. Käyn aamu-uinnilla uimahallissa ja kiertelen kaupungin keskustassa tai ostoskeskuksessa. Käyn myös läheisessä kylpylässä uimassa kun olen saanut ostaa edullisia uimalippuja kyläyhdistyksen kautta. Muuten teen käsitöitä. Teen neulomalla villaponchoja 50 ja 60 vuotis syntymäpäivälahjoiksi. Sauvakävelyllä vaeltelen syksyllä moottorikelkkareitillä rosvohälyttimen kanssa. Täälläpäin on nimittäin karhuja. Yhden näin itsekin autosta kun se ylitti tien. Ei pelota kun nykäisee välillä hetkeksi hälyttimen päälle ja siitä lähtee ujellus jonka karhu kuulee ja tekee sitten U-käännöksen...hih hih

Nyt alan leipomaan kun miehen tyttären kastajaiset viikonloppuna. Pikkulinnuille menen laittamaan uudet talipallot ja häätämään tikkaa pois pihapiiristä. Paljon on tekemistä kotinaisena kun noita luonnon eläimiä vahdin ja kaitsen.

Tulevaisuuden haaveita. Jos pääsisi siihen elkäputkeen luikasemaan niin siihen olisin tyytyväinen. Virallisia töitä en ole edes tosissani hakenut. Ja minua eivät ole ikävät kirjoittelijat häätäneet vaan minua on mielestäni kohdeltu palstalla aina ystävällisesti ja ei ole kaunaa syntynyt puolin eikä toisin. Tykkään teistä kaikista niin nimimerkeistä kuin puskalaisistakin.
  4. Jep. Aika sen näyttää. Asun monipuolisen ja toimivan kyläkaupan vieressä missä on pitseria myös, joten päivittäistavaraa ja elintarvikkeita ei tarvitse hakea mistään. Netistä olen tilannut langat ja kukkien mukulat yms. Netillä hoidetaan muutenkin virastoasiat. Parin viikon välein käyn viettämässä uimapäivää ja ostoskeskuspäivää. Mies kulkee kaupungissa töissä ja vaikka joka päivä pääsen Ouluun jos haluan. Joskus perjantaisin toki käynkin. Ensin aamuinnille uimahalliin ja sitten saakin kierrellä kaupungilla kahteen saakka. Naapureiden kanssa en ole ollut vielä missään tekemisissä. Omien siskojen luona kyläilen ja omalla kesämökillä mökkeillään, heh heh vaikka yhdenlaisessa "mökissä" asunkin.

Olen saattanut kaksi lapsetonta tätiäni hautaan ja molemmat itkivät ja katuivat kahta asiaa, toinen että miksi en tehnyt lapsia ja toinen miksi en muuttanut vanhuutta viettämään kotiseudulle. He olivat hyvin yksinäisiä kerrostalokopissa suurkaupungissa. Ja mitä vanhemmaksi he tulivat sitä enemmän he ikävöivät ja kaipasivat maaseutua. Silloin minä ymmärsin että olen samanlainen, kaipaan maalle.

Palvelutaloon mennään vasta vanhana kuolemaa odottamaan. Nyt eletään vielä täysillä ja työntekohan se on pelkkää iloa. Mitään eläimiä ja kasvihuoneita tai pottumaita en riesaksi laita ja kaikenlaiset päälläistuttavat koneet löytyy. Polttopuiden ajo on hupia eikä työtä. Kaupan vieressä asumisessa on myös se hyväpuoli että meillä on kameravalvonta.