Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. a.juzka
                                                1. Keskustelu24
                                                2. a.juzka

a.juzka

a.juzka profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää!

Sähköpostiosoite: [email protected]

Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm

Kotimaa: ---
                                                Koulutus: ---
                                                Ammatti: Muu
                                                Siviilisääty: ---
                                                Lapset: ---

Liittynyt 20 v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                48 aloitusta · 4262 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Berndard Landtman.08.11.2014 18:35
                                                • Liisa ihmemaassa tunne minullakin. Voi kun sais kloonattua itsensä vielä ennen lopullista lähtöä.07.11.2014 09:18
                                                • Minä pidän elämää seikkailuna. Yllätyksiä ja jännitystä täynnä. Kyllä siinä välillä purkka pysähtyy suussa kun hämmästyy ja suu loksahtaa auki, että näinkö tämä meneekin. Ei ole käsikirjoitettua filmiä minulla. En ainakaan ole saanut harjoitella osiani.

Ja siitä päättymisestä olen sitä mieltä, että shokki tulee ensin, ei niinkään katkea kuin nukutuksessa.
                                                  07.11.2014 09:08
                                                • Kiitos kauniista sanoista, tuli niin mukava mieli sinun kirjoituksesta.

Kyllä sain kansallispuvun valmiiksi ja on tullut käytettyä muutaman kerran.Josko kuuskymppisille pistän päälleni parin vuoden päästä. Ehkäpä nyt talvella alankin kirjoittelemaan tänne silloin tällöin. Facessakin olen mutta en kirjoittele siellä juuri laisinkaan.
                                                  06.11.2014 21:18
                                                • Niin ja ne kastajaiset ovat siis miehen tyttären lapsen kastajaiset...minusta tulee mummupuoli, mummu jo olenkin...06.11.2014 11:03
                                                • Kiitos. Iloista päivää sinnekin.06.11.2014 10:28
                                                • Hei vaan kaikki jotka muistaa minut ja hei uusillekin palstalaisille. Minä ei ole ainakaan vuoteen kirjoitellut aktiivisesti. Joskus käyn lukasemassa mutta ei ole tullut kirjoiteltua. Olen ollut virallisena työttömänä vuoden, mutta niin kiireinen etten millään ole ehtinyt tänne. Vaihdoin miestä, muutin nuoruuden rakkauden luokse synnyinseuduille. Viikonloppuisin retkeillään luonnossa ja käydään minun perikunnan mökillä.

Pari kertaa kuussa vietän kaupunkipäivää ja uimapäivää. Käyn aamu-uinnilla uimahallissa ja kiertelen kaupungin keskustassa tai ostoskeskuksessa. Käyn myös läheisessä kylpylässä uimassa kun olen saanut ostaa edullisia uimalippuja kyläyhdistyksen kautta. Muuten teen käsitöitä. Teen neulomalla villaponchoja 50 ja 60 vuotis syntymäpäivälahjoiksi. Sauvakävelyllä vaeltelen syksyllä moottorikelkkareitillä rosvohälyttimen kanssa. Täälläpäin on nimittäin karhuja. Yhden näin itsekin autosta kun se ylitti tien. Ei pelota kun nykäisee välillä hetkeksi hälyttimen päälle ja siitä lähtee ujellus jonka karhu kuulee ja tekee sitten U-käännöksen...hih hih

Nyt alan leipomaan kun miehen tyttären kastajaiset viikonloppuna. Pikkulinnuille menen laittamaan uudet talipallot ja häätämään tikkaa pois pihapiiristä. Paljon on tekemistä kotinaisena kun noita luonnon eläimiä vahdin ja kaitsen.

Tulevaisuuden haaveita. Jos pääsisi siihen elkäputkeen luikasemaan niin siihen olisin tyytyväinen. Virallisia töitä en ole edes tosissani hakenut. Ja minua eivät ole ikävät kirjoittelijat häätäneet vaan minua on mielestäni kohdeltu palstalla aina ystävällisesti ja ei ole kaunaa syntynyt puolin eikä toisin. Tykkään teistä kaikista niin nimimerkeistä kuin puskalaisistakin.
                                                  06.11.2014 10:20
                                                • Tuhat vuotta vanha, seitojen kanssa...13.06.2014 09:06
                                                • Ihan totta. Hankalia ja ilkeitä ihmisiä on kaikkialla. Mulla tuli kaupungin kerrostalossa huippu kun vastapäiseen asuntoon muutti huumeista vieroituva subutexporukka ja en tahtonut uskaltaa lähteä töihin. Tyyppi istui hissin edessä liikahtamatta selkäsuorana naama veriviirulla kuin sotapolulla olevalla intiaanilla.Taloyhtiö yrittää nyt lunastaa asuntoa omistajalta kun omistaja ei saa vuokralaisiaan häädetyksi.

Täällä maalla naapurit ei ole muuten vielä olleet riesaksi kuin että hevosia on yhdellä naapurilla ja varmaan siitä johtuen viime kesänä tuli paarmoja...en pidä hevosista.
                                                  19.05.2014 10:01
                                                • Jep. Aika sen näyttää. Asun monipuolisen ja toimivan kyläkaupan vieressä missä on pitseria myös, joten päivittäistavaraa ja elintarvikkeita ei tarvitse hakea mistään. Netistä olen tilannut langat ja kukkien mukulat yms. Netillä hoidetaan muutenkin virastoasiat. Parin viikon välein käyn viettämässä uimapäivää ja ostoskeskuspäivää. Mies kulkee kaupungissa töissä ja vaikka joka päivä pääsen Ouluun jos haluan. Joskus perjantaisin toki käynkin. Ensin aamuinnille uimahalliin ja sitten saakin kierrellä kaupungilla kahteen saakka. Naapureiden kanssa en ole ollut vielä missään tekemisissä. Omien siskojen luona kyläilen ja omalla kesämökillä mökkeillään, heh heh vaikka yhdenlaisessa "mökissä" asunkin.

Olen saattanut kaksi lapsetonta tätiäni hautaan ja molemmat itkivät ja katuivat kahta asiaa, toinen että miksi en tehnyt lapsia ja toinen miksi en muuttanut vanhuutta viettämään kotiseudulle. He olivat hyvin yksinäisiä kerrostalokopissa suurkaupungissa. Ja mitä vanhemmaksi he tulivat sitä enemmän he ikävöivät ja kaipasivat maaseutua. Silloin minä ymmärsin että olen samanlainen, kaipaan maalle.

Palvelutaloon mennään vasta vanhana kuolemaa odottamaan. Nyt eletään vielä täysillä ja työntekohan se on pelkkää iloa. Mitään eläimiä ja kasvihuoneita tai pottumaita en riesaksi laita ja kaikenlaiset päälläistuttavat koneet löytyy. Polttopuiden ajo on hupia eikä työtä. Kaupan vieressä asumisessa on myös se hyväpuoli että meillä on kameravalvonta.
                                                  19.05.2014 08:28
                                                • Olen maalainen. Synnyin maaseudulla maanviljelysperheessä. Mutta olen asunut ulkomailla ja suurissa kaupungeissa ja aina kaivannut maaseudulle. Nyt olen muuttanut puoli vuotta sitten takaisin maalle lähelle kotiseutuani ja nautin. Kuljen pitkiä sauvakävelyretkiä moottorikelkkareiteillä ihan sydänmaassa. Mukana mulla on toki suurkaupungista peruja rosvohälyytin, mutta se on nyt uusiokäytössä. Jos nimittäin tulee vastaan susi, karhu tai vihainen hirvi...

Tänään olimme mönkijäajelulla erämaassa ja näimme haukan. Olen nähnyt karhun ylittämässä tietä, maakotkia, huuhkajan, hirviä...ym Kiva tehdä luontoretkiä ja nauttia metsästä. Kaikkein eniten olen onnellinen siitä että saan hengittää terveellistä happea. Kunto on kohentunut puolessa vuodessa huimasti ja lenkit vaan pidentyvät.
                                                  18.05.2014 20:13
                                                • Kiitos ohjeista. Täytyypä kokeilla.18.05.2014 07:35
                                                • Ok. Vanhoja uskomuksia varmaan mulla toi raparperin välttely. Kerran meinasin tehdä jotain raparperistää, mutten tiennyt pitääkö ne kuoria. Yritin kuoria ja väkersin miistä pintaa pois ja tulin siihen tulokseen että liian vaikeaa hommaa tälle blondille.17.05.2014 21:17
                                                • Eikös se raparperi ole myrkyllistä? Minä en ole koskaan tehnyt raparperistä mitään syötävää tai juotavaa. Ainakin olen kuullut jonkun vanhan neuvon että jos syö raparperiä pitää juoda myös maitoa päälle että se maito neutraloi myrkkyjä. Tiedä häntä varmaan jotain vanhoja luuloja ja uskomuksia...17.05.2014 17:14
                                                • Ikävä sanoa näin äitienpäivänä, mutta minä olin isäntyttö. Minun nuoruudessani oli meilläpain tapana lähettää lapset maailmalle elantoansa hankkimaan niin pian kuin mahdollista ja en tiedä millaista huolta äitini mahtoi kantaa.

Olen muuttanut lähelle kotiseutuani maalle ja odottelen skypeviestiä tyttäreltä ja tyttären pojalta kaupungista. Asun nykyään sen verran kauempana että vierraillaan harvemmin. Viimeksi nähtiin livenä pääsiäisenä.

Kakkua syön ja soittelen äitibiisejä youtubeesta...
                                                  11.05.2014 09:03
                                                • https://www.youtube.com/watch?v=uCA47NfFtOw11.05.2014 08:48
                                                • Olen samaa mieltä kanssasi. Minulla ei ole poikaa mutta tyttärelle ja lapsenlapselle haen kuunkin taivaalta.

Ehkä se johtuu siitä että isossa lapsilaumassa vanhimmasta päästä kasvaneena olin se joka huolehti muita. Se huolehtiminen on niin verissä...Ja se muiden huolehtiminen se on ollut ammattinikin.
                                                  04.05.2014 14:11
                                                • Auttaiskohan ne venytykset mulle? Päästä ja nilkoista kiinni ja vetäis kunnolla...04.05.2014 13:48
                                                • Pääasia kait olisi että on tyytyväinen itseensä. Mutta ainakin näin naisena, joka ei ole tyytyväinen kroppaansa, on vaikea kuvitella millaista se edes olisi. Siis se että jos olisi tyytyväinen.04.05.2014 13:46
                                                • Hih hih. Puhuminen on kyllä helpompaa. Ainakin suomen tai ruotsin puhuminen onnistuu jotenkuten...englannin kielestä en oo yhtään varma...03.05.2014 17:54
                                                Edellinen
                                                Sivu 17 / 30

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                • 18
                                                • 19
                                                • 20
                                                • 21
                                                • 22
                                                • 23
                                                • 24
                                                • 25
                                                • 26
                                                • 27
                                                • 28
                                                • 29
                                                • 30
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."0

Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…

• Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttää4

Elämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …

• Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!166

Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…

• Omenamuffinsit - Tämä vinkki saa leivonnaiset sulamaan suussa2

Omenamuffinsit on maistuva tapa saada omenasato talteen. Herkku onnistuu mainiosti myös kaupan omenoista. Mehevät omenamuffinsit syntyvät helposti muokkaamalla tavallista muffinssitaikinaa, et tarvitse herkulliseen lopp…

• Suomi24:n uudistuksia 202666

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

Suomi24 Viihde

• Danny, 84, teki hätkähdyttävän ratkaisun – Missä on 25-vuotias Helmi Loukasmäki?Ilkka ”Danny” Lipsanen on musiikkineuvos ja musiikkilegenda.
                                                • Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta – Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaanEllinoora on mukana Tanssii Tähtien Kanssa -kisassa.
                                                • Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.

Stara

• Venäläismies pakeni uimalla Liettuaan – päätyi vankileirilleVenäläismies yritti äskettäin paeta kotimaastaan uimalla. Mies ui Venäjältä rajajoen
                                                • Arnold Schwarzenegger toteuttaa viimein haaveensaArnold Schwarzenegger tunnetaan parhaiten näyttelijänä, mutta hän on toiminut elämänsä
                                                • Linnanmäen vuoristorata uudistuu – tämä muuttuuLinnanmäen vuoristorata täytti tänä vuonna jo 75 vuotta. Tänä syksynä

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia