a.juzka
Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää!
Sähköpostiosoite: [email protected]
Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia48 aloitusta · 4262 kommenttia
- Kyllä se on niin että lapset ne sen joulun tekee.
Ota rauhallisesti niiden lumitöiden kans. Meidän ikäisille ei ole terveellistä sellainen rivakka lapiointi. Eikä ne itsesyytöksetkään ole terveellisiä...mielenrauha lieneekin paras joululahja... - Lämpöiseen peittoon on kiva kääriytyä tallaisina lepopäivinä. Nyt on ollutkin monta vapaapäivää, huomenna töihin.
- Oi on varmasti kiva. Näyttää kömpelöltä laitteelta, mutta noissa esittelyissä vakuutetaan että on kuin luonnollisesti piirtäisi. Googlasin ja löysin kolmen eri hintaluokan vertailutestit, vois tuollainen piirustuslevy kiinnostaa kyllä minuakin.
Lähetä sit meillekin muutama itse tehty kiva kuva. - Onkohan ne oikeesti suomalaisia, vai jemeniläisiä joille on myönnetty suomen kansalaisuus?
- Varmasti ihana näky, osaan kuvitella sen. Me saatiin ihailla kun lapsenlapsi lennätti kauko-ohjattua helikopteria. Mies vaan jurnutti kotimatkalla että hänkin haluaa sellaisen..heh heh...
- Varmasti ihana näky voin kuvitella sen. Minä kans nautin kun lapsenlapsi lennätti pikkuista kauko-ohjattavaa helikopteria. Mies vaan jurnutti kotimatkalla, et hänellekin pitää ostaa sellainen...
- juu oltiin mekin jo suunniteltu jotain vastaavaa, kun ne postit lattialla on niin ikäviä. Jo on aikakin keksiä siihen dinosaurusaikaiseen lehdenjakeluun jotain nykyaikaista nopeutta ja tuloksellisuutta...joku robotti ehkä...
Ja sain minäkin vähän muutakin lahjaa, muttei kehtaa kaikkea kertoa kun menisi sitten ihan leuhkimiseksi. - Joo, mä lahjoitin tänä vuonna äitini ja äitini isän kirjoittamat kirjat ystävilleni. Omakustanteisena julkaistiin keväällä.
- Joulumusiikkia sentään kuuntelit?
- Puhelu on ihana lahja. Itse leivoin anopille piparit...
- Ja matkoillekos olet sillä rahalla menossa? Mä pääsen Turkkiin keväällä...
- Jep sehän on hieno nyt saat kuunneltua lempimusaa vaiks saunassa.
- Kiitos ja hyvää joulua minultakin inulle ja kaikille!
http://www.youtube.com/watch?v=3goKjal_rI4 - Heh heh. ja seuraavaksi ne keksii meille pääsymaksun päivittäin työmaalle....heh heh
- Jep. Ihana on. Mä ostin miehelle synttärilahjaksi sellaisen kesällä. Ja tiedoksi että kyllä imuroi mattojen päältä ja ei tarvitse siirtää huonekaluja, menee kyllä sohvankin alle. Kiva jättää se hommiin ja piipahtaa itse vaikka kaupassa silläaikaa.
- Voi voi, goretex ja softshell tuulipukuja parempaa asustetta ei olekkaan nykykelille. Mä ainaskin vedän sellaiset päälleni joka päivä, oli tyyliä eli ei. Ja syy on se että ulkoilen paljon, työmatkat kävelen reippaillen ja myös työssäkin toimenkuvaan kuuluu ulkoilu, joten tuulipukupäällä suhisten mennään tukkaputkella.
Se lienee eri asia sellaisilla joutonaisilla, mutta näin ainaskin työläisellä ja jatkuvaa ulkoilua harrastavalla se on se goretex ainoa mikä sopii ... - Sama juttu, nuoruuteni vietin ulkomailla. En kuitenkaan kadu sitä, koska opin siellä vieraan kielen ja takaisin Suomeen muuttaissani menin opiskelemaan sillä oppimallani vieraalla kielellä ja sitä myöten sain hankittua itselleni useita ammatteja joilla pystyin elättämään itseni ja lapseni. Äidinkielellä opiskelu olisi ollut minulle vaikeaa koska äidinkielini oli surkeaa.
Onneksi on mahdollisuus hoitaa ja huoltaa toisten ihmisten läpsia jos ei ole ihan ikiomia hpidettavia enää. Suomessa on paljon lapsia jotka tarvitsevat "äidinkorvikkeita". - Se on sitten sen ajan murhe. Keskityn mieluiten yhteen asiaan kerrallaan...
- Kadun että en tehnyt enemmän lapsia. Tein vain yhden koska en halunnut tehdä lapsia useille eri iseille. Nykyaikana lapsia tehdään eri miehille ja naiset tekevät niitä vaikka ei isää olis kuvioissakaan. Harmittaa hiukanse oma silloinen rohkeuden puute. Toisaalta taas järkeilen, että milläpä niitä sitten olisi elättänyt, kun ei ne yksinhuoltajan tuet kummoisia olleet ja opiskellakin piti jopa työn ohessa, jotta sai sen leivän pöytään edes sille ainoallekin......
- Jep. Ekologiset ja kaikki luonnonmateriaalit ovat minun mieleen. Ja myös kaikki vanhat perinteen vaatetkseen liittyen ovat myös minun makuuni Turkiksia ja villaa käytän jopa sisustuksessa. Ja neulomisohjeita olen hankkinut noin kahdeksankymppisiltä käsitöntaitajilta. Mutta toki ihan uudet turkit ovat myös minun mieleeni. Ihan vitivalkoinen turkisliivi olisi juuri nyt mielessä.
Kaikki muovikrääsä, tekonahka ja teko turkis on minulle kauhistus. Mieluiten aitoa ja käsityönä tehtyä. Arvostan paikkakuntani käsityöläisiä ja käytän mielelläni lähistöllä sijaitsevaa turkispajaa. Täytyypäs käydä kysymässä mitä on valkoisen turkisliivin hinta teetettynä.