Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. a.juzka
                                                1. Keskustelu24
                                                2. a.juzka

a.juzka

a.juzka profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää!

Sähköpostiosoite: [email protected]

Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm

Kotimaa: ---
                                                Koulutus: ---
                                                Ammatti: Muu
                                                Siviilisääty: ---
                                                Lapset: ---

Liittynyt 20 v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                48 aloitusta · 4262 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Kiitos. Täytyypäs pistää hankintalistalle sellainen miellyttävä ääninen navi. Kiva sitten kun se sieltä taskusta opastaa...26.03.2012 19:20
                                                • Nyt vähän helpottaa kun sain sen silikoonisen linssin toiseen silmääni, mut toinen tartteis vielä vaihtaa, et aikamoista tuhertamista ollut toi karttojen lukeminen... ja talvisin tulee noista sähkövaloista sellainen halo-efekti. Nytkin mulla palaa suurennuslasisessa valaisemessa päivänvalolamppu netin yläpuolella, et ei halo häikäise....25.03.2012 21:11
                                                • No on se joskus noloa kun joutuu kääntyyn välillä. Mä joudun joskus yllättäen työnpuolesta yhtäkkiä jonnekin uusiin paikkoihin isossa kaupungissa ja bussilla kuljen ja monen moista karttaa oon joutunut tulostaan ja iso pinkka bussiaikatauluja kulkee työkassissa. Ja olishan se kiva jos joku sellainen miellyttävä-ääninen mies puhelisi rauhallisesti taskusta, et käänny nyt oikealle, nyt vasemmalle. Mä tykkäisin kyllä, vaikka voishan se joku taas ihmetellä mun puuhiani.25.03.2012 20:52
                                                • Jep. Kerro sit tarkemmin ku osaat. Ja taidat olla blondien sukua sinäkin. Minä en tiedä suuntavaistoista enkä ilmansuunnista yhtään mitään. Ja karttaakaan en meinaa osata lukea, ku tuntuu et sitä pitää pyörittää välillä ylösalaskin. Ja ihan pikkumatkakin on aivan outo jos sen on kulkenut vain yhteen suuntaan...Siksi mun täytyy joskus kun opettelen jotain pikkureittiä tai oikaisua, katsoa välillä aina taaksenipäin ja painaa mieleen miltä se näyttää sillaipäin...ihan blondi puuhaa...25.03.2012 20:28
                                                • Hei minua alkoi myös toi navigaattori kiinnostaan, niin tiedätkö voiko sellaista puhuvaa navia käyttää kävellessä tai pyöräillessä kaupungilla, minä ku oon niin huono suunnistamaan, vai onko autolla ajoon vaan. Miten se sen vauhdin mittais? Tarkoitan vaan et en näe lukee mitään pikkukarttaa, ja se ääni olis tärkee. Vähän noloo kun en tiedä niistä navigaattoreista mitään.

Miksi blondi tuli iloiseksi kun sai palapelin täyteen kuukaudessa? Kun se luki et siinä lukee 2-5 vuotta.
                                                  25.03.2012 20:15
                                                • Niin, oikeesti minua ei näy päivisin ku oon töissä ja iltaisin on niitä omia menoja, lapsenhoitoa ja muuta anopinhoitoa. Eniten ärsyttää jos minä joudun kaikki tekeen ite siivous ja kaupassakäynti ja ruuanlaitto....huh huh

Toivotaan ettei ne aio mitään isompaa tehdä, et mä pärjään.
                                                  25.03.2012 19:58
                                                • Juu, hikeä pukkaa jo pelkkä ajatuskin.25.03.2012 19:42
                                                • Muista sit että opettelet sen kaiuttimen käytön, ettei käy ku mulle. Kun mä sain uuden kännykän löin bussissa vahingossa kaiuttimen päälle jus silloin ku mies soitti mulle ja puhui hieman jotai pikkutuhmaa...enkä osannut sitä edes sammuttaa heti.25.03.2012 19:34
                                                • Pojalle tietysti. En todellakaan laita mitään hyrriä jalkoihini. Vauhtia minun täytyy kyllä noissa minun päivissäni pitää, mutta liika on jo liikaa. Pakko riittää vielä tää ihan tavallinen kipittely. Ai niin, mies voisi sitä kyllä lainata jos joutuu polvileikkaukseen, huomenna sen kuulee, täytyypä ehdottaa.

Ja kauheeta jos siitä tulee pitkäksi aikaa sellainen keppiukko ja jos minä joudun sitä sit passaamaan, apua.
                                                  25.03.2012 19:32
                                                • Jep. Hyvä päivä minullakin. Hyvä ystävä oli yökylässä ja tänään kävin ostamassa skeittilaudan.25.03.2012 19:15
                                                • Ei pelota, sillä kaikki on kondiksessa sitä varten. Hautajaiset on suunniteltu musiikista lähtien, joten käsikirjoituksen mukaisesti mennään.

Itse kuolema ei minua pelota, sillä shokki tulee aina ensin ja siksi aivot ei siinä vaieessa kipua tunne ja se ei satu.

Ja perintöasiat ovat järjestyksessä, hyvän kirjanpidon perusteelta ainoa perillinen löytää kyllä kaikki tarvittavat asiakirjat pienestä pöydällä pidettävästä puisesta kauniista arkusta. Ja pankin oma asianajaja hoitaa saatavat.

Joten eipä muuta kuin huoletonna nautiskelen elämästä ja pidän aina hyvän huolen asioistani joten kuolemaan olen aina valmis.
                                                  24.03.2012 07:49
                                                • Minua ei häiritse kenenkään kännykkäpuhelut, bussissa eikä muuallakaan. Itse soittelen ihan milloin on vaan asiaa on ja vastaan aina kun soi jos suinkin on mahdollista. Mykkä hiljaisuus bussissa on mielestäni ennemminkin outoa kuin puheen äänet ja sorinat. Ja keskustelen mielelläni tuntemattomienkin ihmisten kanssa.18.03.2012 18:38
                                                • Jaa, mun kanta on siis että kateellista ei kannata provosoida. Kateelliset ja katkerat kannattaa sivuutta vaivihkaa ja kiehukoot he omissa liemissään.18.03.2012 13:38
                                                • Riippuu vähän alasta ja työstä. Mulla ja mun miehellä on ainaskin sellaiset työt, että ei noista nuorista todellakaan ole kilpailijoksi. Meidän alalla työnantjat arvostavat nimenomaa sitä elämäkokemusta, kaikkea ei voi kirjoista oppia.

Niin ja mielestäni se vaatimattomuus kannattaa ainakin live-elämässä, siksi koska kateus on paha tauti, sitä on paljon ja se ei parane ku haudassa. Ja helpommalla pääsee kun ei provosoi sellaisia joilla se tauti on. Joten olen sillä kannalla, että vaatimattomuus on hyve.
                                                  18.03.2012 13:22
                                                • Vaikea antaa vinkkejä kun ei tiedä enempää taustoja. Tässä puhuttelevat sanat kuitenkin.

http://www.youtube.com/watch?v=jIo0x5nov-Q15.03.2012 08:36
                                                • http://www.youtube.com/watch?v=XyBRJx4EDBo14.03.2012 20:47
                                                • Kiitos, ja oletpas sinä kaunis. Ääneen minäkin nauroin kun katselin omia ja sun ja pupun kuvia. Tosi hauskaa ajanvietettä.13.03.2012 20:43
                                                • Laitoin oman tällätyn kuvan galleriaani, saa nähdä pysyykö se siellä.12.03.2012 20:33
                                                • Silmätipat paineeseen.12.03.2012 20:28
                                                • Voi olla et jos niillä ei ole skanneria tai ei osaa käyttää. Ei tää kuvankäsittely mitään kauheen helppoa ole jos ei kukaan ole neuvonut.

Mulla oli iso kuva ja siksi en saanut sitä profiiliin. Voin yrittää joku päivä muokata kauniin kuvan itsestäni tohon profiiliin, mut tarttee olla vissiin heti alkujaankin pienenpi kuva. Niin sit kun on aikaa, nyt on puolipäivän vapaa niin ehdin äkkiä jotain pientä.

Iso kuva on paras kun ne pikselit tekee sen et pienet virheet ei näy. Ai niin ja eihän meissä ole ku ehkä nyt jotain aivan pientä korjattavaa...hih hih
                                                  12.03.2012 07:48
                                                Edellinen
                                                Sivu 30 / 30

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                • 18
                                                • 19
                                                • 20
                                                • 21
                                                • 22
                                                • 23
                                                • 24
                                                • 25
                                                • 26
                                                • 27
                                                • 28
                                                • 29
                                                • 30
                                                Lista loppui

Osallistu keskusteluun

• Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."0

Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…

• Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttää4

Elämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …

• Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!166

Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…

• Omenamuffinsit - Tämä vinkki saa leivonnaiset sulamaan suussa2

Omenamuffinsit on maistuva tapa saada omenasato talteen. Herkku onnistuu mainiosti myös kaupan omenoista. Mehevät omenamuffinsit syntyvät helposti muokkaamalla tavallista muffinssitaikinaa, et tarvitse herkulliseen lopp…

• Suomi24:n uudistuksia 202666

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

Suomi24 Viihde

• Danny, 84, teki hätkähdyttävän ratkaisun – Missä on 25-vuotias Helmi Loukasmäki?Ilkka ”Danny” Lipsanen on musiikkineuvos ja musiikkilegenda.
                                                • Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta – Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaanEllinoora on mukana Tanssii Tähtien Kanssa -kisassa.
                                                • Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.

Stara

• Venäläismies pakeni uimalla Liettuaan – päätyi vankileirilleVenäläismies yritti äskettäin paeta kotimaastaan uimalla. Mies ui Venäjältä rajajoen
                                                • Arnold Schwarzenegger toteuttaa viimein haaveensaArnold Schwarzenegger tunnetaan parhaiten näyttelijänä, mutta hän on toiminut elämänsä
                                                • Linnanmäen vuoristorata uudistuu – tämä muuttuuLinnanmäen vuoristorata täytti tänä vuonna jo 75 vuotta. Tänä syksynä

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia