a.juzka
Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää!
Sähköpostiosoite: [email protected]
Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia48 aloitusta · 4262 kommenttia
- Kiitos. Täytyypäs pistää hankintalistalle sellainen miellyttävä ääninen navi. Kiva sitten kun se sieltä taskusta opastaa...
- Nyt vähän helpottaa kun sain sen silikoonisen linssin toiseen silmääni, mut toinen tartteis vielä vaihtaa, et aikamoista tuhertamista ollut toi karttojen lukeminen... ja talvisin tulee noista sähkövaloista sellainen halo-efekti. Nytkin mulla palaa suurennuslasisessa valaisemessa päivänvalolamppu netin yläpuolella, et ei halo häikäise....
- No on se joskus noloa kun joutuu kääntyyn välillä. Mä joudun joskus yllättäen työnpuolesta yhtäkkiä jonnekin uusiin paikkoihin isossa kaupungissa ja bussilla kuljen ja monen moista karttaa oon joutunut tulostaan ja iso pinkka bussiaikatauluja kulkee työkassissa. Ja olishan se kiva jos joku sellainen miellyttävä-ääninen mies puhelisi rauhallisesti taskusta, et käänny nyt oikealle, nyt vasemmalle. Mä tykkäisin kyllä, vaikka voishan se joku taas ihmetellä mun puuhiani.
- Jep. Kerro sit tarkemmin ku osaat. Ja taidat olla blondien sukua sinäkin. Minä en tiedä suuntavaistoista enkä ilmansuunnista yhtään mitään. Ja karttaakaan en meinaa osata lukea, ku tuntuu et sitä pitää pyörittää välillä ylösalaskin. Ja ihan pikkumatkakin on aivan outo jos sen on kulkenut vain yhteen suuntaan...Siksi mun täytyy joskus kun opettelen jotain pikkureittiä tai oikaisua, katsoa välillä aina taaksenipäin ja painaa mieleen miltä se näyttää sillaipäin...ihan blondi puuhaa...
- Hei minua alkoi myös toi navigaattori kiinnostaan, niin tiedätkö voiko sellaista puhuvaa navia käyttää kävellessä tai pyöräillessä kaupungilla, minä ku oon niin huono suunnistamaan, vai onko autolla ajoon vaan. Miten se sen vauhdin mittais? Tarkoitan vaan et en näe lukee mitään pikkukarttaa, ja se ääni olis tärkee. Vähän noloo kun en tiedä niistä navigaattoreista mitään.
Miksi blondi tuli iloiseksi kun sai palapelin täyteen kuukaudessa? Kun se luki et siinä lukee 2-5 vuotta. - Niin, oikeesti minua ei näy päivisin ku oon töissä ja iltaisin on niitä omia menoja, lapsenhoitoa ja muuta anopinhoitoa. Eniten ärsyttää jos minä joudun kaikki tekeen ite siivous ja kaupassakäynti ja ruuanlaitto....huh huh
Toivotaan ettei ne aio mitään isompaa tehdä, et mä pärjään. - Juu, hikeä pukkaa jo pelkkä ajatuskin.
- Muista sit että opettelet sen kaiuttimen käytön, ettei käy ku mulle. Kun mä sain uuden kännykän löin bussissa vahingossa kaiuttimen päälle jus silloin ku mies soitti mulle ja puhui hieman jotai pikkutuhmaa...enkä osannut sitä edes sammuttaa heti.
- Pojalle tietysti. En todellakaan laita mitään hyrriä jalkoihini. Vauhtia minun täytyy kyllä noissa minun päivissäni pitää, mutta liika on jo liikaa. Pakko riittää vielä tää ihan tavallinen kipittely. Ai niin, mies voisi sitä kyllä lainata jos joutuu polvileikkaukseen, huomenna sen kuulee, täytyypä ehdottaa.
Ja kauheeta jos siitä tulee pitkäksi aikaa sellainen keppiukko ja jos minä joudun sitä sit passaamaan, apua. - Jep. Hyvä päivä minullakin. Hyvä ystävä oli yökylässä ja tänään kävin ostamassa skeittilaudan.
- Ei pelota, sillä kaikki on kondiksessa sitä varten. Hautajaiset on suunniteltu musiikista lähtien, joten käsikirjoituksen mukaisesti mennään.
Itse kuolema ei minua pelota, sillä shokki tulee aina ensin ja siksi aivot ei siinä vaieessa kipua tunne ja se ei satu.
Ja perintöasiat ovat järjestyksessä, hyvän kirjanpidon perusteelta ainoa perillinen löytää kyllä kaikki tarvittavat asiakirjat pienestä pöydällä pidettävästä puisesta kauniista arkusta. Ja pankin oma asianajaja hoitaa saatavat.
Joten eipä muuta kuin huoletonna nautiskelen elämästä ja pidän aina hyvän huolen asioistani joten kuolemaan olen aina valmis. - Minua ei häiritse kenenkään kännykkäpuhelut, bussissa eikä muuallakaan. Itse soittelen ihan milloin on vaan asiaa on ja vastaan aina kun soi jos suinkin on mahdollista. Mykkä hiljaisuus bussissa on mielestäni ennemminkin outoa kuin puheen äänet ja sorinat. Ja keskustelen mielelläni tuntemattomienkin ihmisten kanssa.
- Jaa, mun kanta on siis että kateellista ei kannata provosoida. Kateelliset ja katkerat kannattaa sivuutta vaivihkaa ja kiehukoot he omissa liemissään.
- Riippuu vähän alasta ja työstä. Mulla ja mun miehellä on ainaskin sellaiset työt, että ei noista nuorista todellakaan ole kilpailijoksi. Meidän alalla työnantjat arvostavat nimenomaa sitä elämäkokemusta, kaikkea ei voi kirjoista oppia.
Niin ja mielestäni se vaatimattomuus kannattaa ainakin live-elämässä, siksi koska kateus on paha tauti, sitä on paljon ja se ei parane ku haudassa. Ja helpommalla pääsee kun ei provosoi sellaisia joilla se tauti on. Joten olen sillä kannalla, että vaatimattomuus on hyve. - Vaikea antaa vinkkejä kun ei tiedä enempää taustoja. Tässä puhuttelevat sanat kuitenkin.
http://www.youtube.com/watch?v=jIo0x5nov-Q - http://www.youtube.com/watch?v=XyBRJx4EDBo
- Kiitos, ja oletpas sinä kaunis. Ääneen minäkin nauroin kun katselin omia ja sun ja pupun kuvia. Tosi hauskaa ajanvietettä.
- Laitoin oman tällätyn kuvan galleriaani, saa nähdä pysyykö se siellä.
- Silmätipat paineeseen.
- Voi olla et jos niillä ei ole skanneria tai ei osaa käyttää. Ei tää kuvankäsittely mitään kauheen helppoa ole jos ei kukaan ole neuvonut.
Mulla oli iso kuva ja siksi en saanut sitä profiiliin. Voin yrittää joku päivä muokata kauniin kuvan itsestäni tohon profiiliin, mut tarttee olla vissiin heti alkujaankin pienenpi kuva. Niin sit kun on aikaa, nyt on puolipäivän vapaa niin ehdin äkkiä jotain pientä.
Iso kuva on paras kun ne pikselit tekee sen et pienet virheet ei näy. Ai niin ja eihän meissä ole ku ehkä nyt jotain aivan pientä korjattavaa...hih hih