Vapaa kuvaus

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää! Sähköpostiosoite: [email protected] Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

48

Kommenttia

4262

1. Ajattelen joskus ihan järkeviäkin, vaikka hölynpölyä kirjoittelenkin enimmäkseen.

Olen samaa mieltä kyseisestä yhdistysestä, en luota pätkääkään. Euroakaan en ole antanut. Kyllä nyt suomalaisten hyväuskoisuutta taas käytettiin hyväksi ja huiputetaan. Pakko tehdä elinluovutuskielto testamentti, jos siitä olisi mitään apua.
  2. Monet vanhat miehet heittäytyvät avuttomaksi ja eivät muka osaa pestä itseään.

Asun kerrostalossa ylimmässä kerroksessa ja kauheaa kidutusta on todellakin ne niiden yhteis-sauna päivät. Hissi haisee tosi pahalle. Ja sit ne tunkevat vielä samaan hissiin, muka "saunapuhtaana". Siis useampikin tän talon yhteisaunaa käyttävät äijät haisee pesun ja saunan jälkeen kahta kauheammalle. Syynä se, että ne eivät pese jalkojaan, ne valuttaa varmaan vaan vettä niihin eivätkä pistä saippuaa. Ja sitten ne vetää sen yhden ainoan omistamansa haisevan hikisen kylpytakkinsa päällensä, jota ne pesevät varmaan vaan kerran vuodessa, jouluna. Hyi hitto, kun se on kauhea haju kun kostealle iholle saunan jäleen vetää sellaisen lemuavan kylpytakin. Ja ne harrastaa yhteissaunaa. Ja muijat kans, ei tulis mieleenikään mennä niihin kekkereihin. Eikä tulisi mieleenikään mennä varaamaan edes yksityistä saunavuoroa.

Olen muuten varma ettei niillä ole useampaa kylpytakkia vaan se yksi ainoa pesemätön vuodesta toiseen, yök. Ei ne tajua että yksi voi olla käytössä ja se toinen pestään ja VAIHDETAAN kylpypäivänä. Mikään ei ole kauheampaa kuin puhtaalle mutta kuvaamattomalle iholle vedetty vanha haiseva ryysy.

Ei kaikki vanhat miehet ole hausuleita, mutta paljon niitä on. Suurimmaksi osaksi ne paremmalle tuoksuavat miehet lienevät huolellisen vaimon hoidossa, ja siksi tuoksut parempia. Toki niitäki vanhempia miehiä, jotka osaavat peseytyä ja käyttävät puhtaita vaatteita on olemassa, mutta harvemmassa.
  3. 57 / 214