Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

19

Kommenttia

451

1. Oli hyvä ohjelma katsoin torstaina ja toisen kerran tänään DVD:ltä.

Jos olisi tullut jossain toisessa ohjelmassa se vuoden 1969 koekuvaus niin, ja jos kukaan ei olisi sanonut, että siinä on Tapani Kansa nuorena niin en olisi tunnistanut Tapsaa vasta siitä kuljen taas kotiinpäin laulusta aloin tunnistamaan.

En ole koskaan nähnyt tuota ohjelmassa esitettyä tv näytelmää Anu ja Mikko, onkohan se miten pitkä näytelmä?

Haluaisin nähdä koko Tapsan esiintymisen ohjelmassa esitetystä Rokkivaari Hotanen laulusta, olen nähnyt ohjelman silloin vuonna 1979. Tapsalla oli kova meininki siinä lavalla, se olisi hyvä nähdä kokonaan minä kyllä tykkäsin siitä, jospa se tulisi joskus Ylen elävään arkistoon.

Tykkäsin myös siitä laulusta jonka Tapsa esitti lopussa Onnellinen vaeltaja.

Mukavia ja mielenkiintoisia asioita Tapsa puhui ohjelmassa. Huomasin, että haastattelut päättyi joissain kohti kesken, oli leikattu pois varmaan sen takia, että mahtuu paljon eri puheenaiheita ohjelmaan.

Jos ei joku nähnyt ohjelmaa niin tulee uusintana keskiviikkona kello 11.40
  2. En ole kyllä kurkistanut verhon taakse, ja ei ole mitään kokemusta Hansalaiset Oy:stä lehtijuttu jäi mieleen, ja on hyvä viestiketjun aloitus, kun aloittaja kysyy: - mikä meininki, niin ajattelin vastata, ja tuosta lehtijutusta saa aika hyvän käsityksen, mutta saattaa se olla, että siivooja ja esimies ei viihdy, jos on liian kovat vaatimukset laitettu.

Olen huomioinut, että jotkut siivousyritykset ei ainoastaan Hansalaiset lupaavat asiakkaalle täysikymppi siivousta, toisinsanoen virheetöntä laatua, parasta, ja olen ajatellut, kun siivousfirmojen mainoksia joskus olen lukenut, että... hei hei eihän meistä kukaan ole mikään ihmeihminen, että olisimme todellakin täysikymppejä, niin asiakas herkästi valittaa, jopa pienimmästäkin ja kokee,että laatua luvattiin ja emme ole ihan täysin saaneet, jos lupaukset ei ole ihan juuri niin täyttyneet kuin on luvattu siivousfirmasta, ja paineet silloin kohdistuu esimiehiin ja siivoojaan joka sitten lähtee kun kokee, että on turhanpäiväisestä valitettu ja liian pienestä asiasta. En jaksa uskoa, että kukaan viihtyy työpaikassa, jos valitetaan vähästäkin.