Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

19

Kommenttia

451

1. Oli hyvä ohjelma katsoin torstaina ja toisen kerran tänään DVD:ltä.

Jos olisi tullut jossain toisessa ohjelmassa se vuoden 1969 koekuvaus niin, ja jos kukaan ei olisi sanonut, että siinä on Tapani Kansa nuorena niin en olisi tunnistanut Tapsaa vasta siitä kuljen taas kotiinpäin laulusta aloin tunnistamaan.

En ole koskaan nähnyt tuota ohjelmassa esitettyä tv näytelmää Anu ja Mikko, onkohan se miten pitkä näytelmä?

Haluaisin nähdä koko Tapsan esiintymisen ohjelmassa esitetystä Rokkivaari Hotanen laulusta, olen nähnyt ohjelman silloin vuonna 1979. Tapsalla oli kova meininki siinä lavalla, se olisi hyvä nähdä kokonaan minä kyllä tykkäsin siitä, jospa se tulisi joskus Ylen elävään arkistoon.

Tykkäsin myös siitä laulusta jonka Tapsa esitti lopussa Onnellinen vaeltaja.

Mukavia ja mielenkiintoisia asioita Tapsa puhui ohjelmassa. Huomasin, että haastattelut päättyi joissain kohti kesken, oli leikattu pois varmaan sen takia, että mahtuu paljon eri puheenaiheita ohjelmaan.

Jos ei joku nähnyt ohjelmaa niin tulee uusintana keskiviikkona kello 11.40
  2. Ei ole henkilökohtaista kokemusta, mutta vastaan sinun viestiin.

Taloussanomat lehdessä oli juttua Hansalaiset oy:stä ja siinä lehdessä oli, että Hansalaisille on paljon työnhakijoita siivoojaksi, mutta Hansalaiset ei ota kaikkia halukkaita vaan valitsevat erittäin tarkkaan, kuka pääsee heille töihin, sain sellaisen käsityksen siitä lehtijutusta, että heillä on työntekijöistä kova pula, mutta siitä huolimatta eivät kaikkia hakijoita ota vaan haluavat asiakkaille tarjota parhaan työntekijän.

En säästänyt lehteä, tai epähuomiossa olin vienyt lehden paperinkeräykseen, en tarkkaan muista mitä muuta siinä oli, mutta ainakin heille on paljon hakijoita töihin, oli mukava ja mielenkiintoinen ja avoin haastattelu tämän ajan työvoima tilanteesta.

Ainakin osa lehtijutusta löytyy taloussanomat sivulta, tässä linkki juttuun

http://www.taloussanomat.fi/yrittajat/2007/11/01/Siivousalalla+henkil%F6st%F6n+laatu+ratkaisee/200727066/112