Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
uralin
profiilit
uralin
uralin
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
19
Kommenttia
451
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oli hyvä ohjelma katsoin torstaina ja toisen kerran tänään DVD:ltä.
Jos olisi tullut jossain toisessa ohjelmassa se vuoden 1969 koekuvaus niin, ja jos kukaan ei olisi sanonut, että siinä on Tapani Kansa nuorena niin en olisi tunnistanut Tapsaa vasta siitä kuljen taas kotiinpäin laulusta aloin tunnistamaan.
En ole koskaan nähnyt tuota ohjelmassa esitettyä tv näytelmää Anu ja Mikko, onkohan se miten pitkä näytelmä?
Haluaisin nähdä koko Tapsan esiintymisen ohjelmassa esitetystä Rokkivaari Hotanen laulusta, olen nähnyt ohjelman silloin vuonna 1979. Tapsalla oli kova meininki siinä lavalla, se olisi hyvä nähdä kokonaan minä kyllä tykkäsin siitä, jospa se tulisi joskus Ylen elävään arkistoon.
Tykkäsin myös siitä laulusta jonka Tapsa esitti lopussa Onnellinen vaeltaja.
Mukavia ja mielenkiintoisia asioita Tapsa puhui ohjelmassa. Huomasin, että haastattelut päättyi joissain kohti kesken, oli leikattu pois varmaan sen takia, että mahtuu paljon eri puheenaiheita ohjelmaan.
Jos ei joku nähnyt ohjelmaa niin tulee uusintana keskiviikkona kello 11.40
02.02.2008 13:55
Aloittaja aloittaa viestin ilmoituksella -
..Olen täällä aikaisemminkin pyytänyt joltakin..
En poistanut sen takia keskustelua, vaikka on aikaisemminkin ollut, luin jo eilen päivällä viestin, mutta en puuttunut. Asia ok.!
01.02.2008 08:58
Viestin alussa kirjoitit erittäin loukkaavaa ja epäasiallisesti Suomi24 palvelun käyttäjästä, joka kirjoittaa tänne.
Suomi24 ylläpidon laatimissa säännöissä lukee, että: Keskustelussa ei saa esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista
http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/#saannot
Olet tervetullut koska vain kirjoittamaan tänne, mutta älä loukkaa ja nöyryytä toista kirjoittajaa epäasiallisesti.
En puutu viestin sisältöön ainoastaan, jos sääntöjä rikotaan.
30.01.2008 19:41
Nimimerkki Cluso627. On tervetullut kirjoittamaan viestin uudelleen, mutta ne epäasialliset kohdat jätä pois.
30.01.2008 19:24
Nimimerkin Cluso627. aloitus noin kello 18 aikoihin oli erittäin epäasiallinen, poistin sen takia.
30.01.2008 19:15
Haluan ystävällisesti huomauttaa sinulle, että tämä sinun aloitusviesti on 2 eri kertaa täällä keskusteluissa, koska en näe ip. osoitettasi niin en voi tietää oletko sama viestin lähettäjä kahdessa edellisessä samanlaisessa viestissä.
Suomi24 säännöissä sanotaan, että
Keskusteluissa ei saa:
Massapostittaa puheenvuoroja tai lausuntoja. Toisin sanoen saman sisältöisen viestin lähettäminen useampaan kertaan tai jo kertaalleen poistetun viestin uudelleen postittaminen palstoille on kielletty.
Minun kuuluisi sheriffinä poistaa tämä ketju ja 1 aikaisemmista saman sisältöisistä viesteistä, mutta samalla poistuu kaikki vastaukset joita on tullut paljon, jos et tiennyt ettei saa kopioida viestejä niin laitan tähän linkin joka vie Suomi24 ylläpidon laatimiin sääntöihin. http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/#saannot
Tässä nuo aikaisemmat samat viestit.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000032332731
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000032335955
Ystävällisin terkuin, uralin
28.01.2008 17:01
Kiitos mukavasta viestistä!
En ole yksin täällä valvomassa vaan myös Suomi24 ylläpito valvoo viestejä, kun käyttäjä ilmoittaa jostain viestistä, joka pitäisi poistaa niin se ilmoitus menee ylläpidolle ja minulle sähköpostiin.
Kumpi ensin ehtii ylläpito tai minä lukemaan viestin sisällön. Rauhallista täällä oli koko viikonlopun ei tarvinnut poistaa turhia aloituksia. Mukavaa päivää sinne!
28.01.2008 06:58
Tiedotan asiasta heti, kun saan tietää ylläpidolta minne kyseiset viestit kuuluu, saako ne olla täällä, vai siirränkö ja minne.
27.01.2008 18:28
Ei ole valuuttakaupat nimiselle asialle omaa palstaa täällä, huomasin että on paljon aloituksia koskien valuuttakauppaa, kysyn maanantaina asiasta ylläpidolta mitä teen viesteille jotka ei liity verkostomarkkinointiin, en voi alkaa poistamaan asiallisia viestejä ilman ylläpidon lupaa.
Tiedotan asiasta heti, kun saan tietää.
27.01.2008 13:37
Poistin nimimerkkki ää öö viestin otsikolla eteenkin kaverit Pattajalta, koska siinä oli henkilön ja paikan nimi,
Viestiin oli tullut nimimerkkien AdaFlink ja ei ole vastaukset.
Vastaukset poistuu aina automaattisesti poistetun viestin mukana.
Ei tarvitsisi minun perustella poistettuja viestejä, mutta teen sen jos yksityishenkilöiden etu ja sukunimi ja paikannimiä on viestissä.
27.01.2008 13:03
Olen puolueeton kaikissa asioissa.
25.01.2008 18:06
Ei ole tietoa minulla keikoista, mutta Virpi Kätkä, kun oli Puhelinlangat laulaa lähetystä juontamassa niin kertoi, että esiintyy paljon Tauskin kanssa yksityistilaisuuksissa.
Tauski on nyt Puhelinlangat laulaa lähetyksessä Yleisradion Radio Suomessa perjantaina 25.1 kello 18.06- 21.00.
25.01.2008 06:54
Tapsanhan pitäisi rekisteröidä nimimerkki ja laittaa kuva tänne Suomi24 omalle sivulle galleriaan, ja oma nimi että me uskoisimme, että Tapani Kansa itse kirjoittaa, tuollainen kuva kuin minun galleriassa on ei käy.
Tapsa kirjoittaa omalle kotisivulleen, huomasin muuten semmoisen hienon asian, että ensin Tapsa kiittää meitä yleisöä syksyn konserttikiertueen menestymisestä, ja sen jälkeen orkesteria, sitten Hannaa ja Ninaa ja sen jälkeen tekniikkaa.
Eräs laulaja kirjoitti kiitokset kotisivulleen, ensin kiitti orkesteria sen jälkeen tekniikkaa ja vasta sitten yleisöä.
24.01.2008 17:06
Tuli kello 19.25 vähän ennen sääennusteen alkua. Oli hieno mainos tehty, Hartwall Areenan konsertti mainos.
22.01.2008 22:34
Ei ole kokemusta Herbalife-tuotteista, ja en ole koskaan syönyt esim. laihdutusvalmisteita, en Herbalifen enkä kenenkään muunkaan valmistajan, mutta tiedän monia tuttavapiirissäni jotka käyttää säännöllisesti edellä mainittuja tuotteita, mutta onhan tuo hyvä, että asiasta on tiedotuksia lehdissä ja televisio uutisissa.
Maanantain yhdeksän uutisissa haastateltiin tuota David Heber Professoria, uutisissa tuli pieni haastattelu, ja nyt huomasin, että koko haastattelu on 2. osaisena kokonaisuudessaan mtv3 -netti tv:ssä se on siellä kohdassa 21.1 Herbalife-asiantuntija...
http://nettitv.mtv3.fi/nettitv_uutiset/
22.01.2008 12:43
Kiitos tiedosta, hyvä tietää suunnilleen missä hinnoissa kiertävien pölynimurikauppiaiden pölynimurit on.
Varmaan nykyisin maksaa kiertävien pölynimurikauppiaiden pölynimuri ja lisälaitteet tuplasti tuon summan. Ei ole minun luona koskaan käynyt pölynimurikauppiasta ja eikä kenenkään tutun, en tiedä kiertävätkö Helsingissä lainkaan.
Olisihan se hienoa, jos siihen vuoden 1993 dokumenttiin tulisi joskus jatko-osa, minkälaista on vuonna 2008 kiertää ja myydä pölynimureita, siinä vuoden 1993 dokumentissa myyjät toimi samanlaisesti, kuin kerroit ja saman firman pölynimurikauppiaat oli kysymyksessä siinä dokumentissa.
20.01.2008 06:27
Kiinnostaa tietää paljonko maksoit siitä pölynimurista kiertävälle pölynimurikauppiaalle ja oliko se pölynimuri huonolaatuinen vai huippu pölynimuri? Saako esimerkitsi samanlaisen pölynimurin kodinkoneliikkeestä?
Televisiosta tuli vuonna 1993 dokumentti kiertävästä pölynimurikauppiaasta ja mulla on se ohjelma videolla, siinä dokumentissa kierretään eri kodeissa ja yritetään myydä kallista pölynimuria.
Eräs myyjä siinä dokumentissa on maailman eniten lisälaitteita myynyt myyjä, ja ottanut tavoitteekseen myydä 330 pölynimuria vuodessa, ja 200 lisälaitetta, mutta imurin hinta jää epäselväksi ?
19.01.2008 12:49
En ole kyllä kurkistanut verhon taakse, ja ei ole mitään kokemusta Hansalaiset Oy:stä lehtijuttu jäi mieleen, ja on hyvä viestiketjun aloitus, kun aloittaja kysyy: - mikä meininki, niin ajattelin vastata, ja tuosta lehtijutusta saa aika hyvän käsityksen, mutta saattaa se olla, että siivooja ja esimies ei viihdy, jos on liian kovat vaatimukset laitettu.
Olen huomioinut, että jotkut siivousyritykset ei ainoastaan Hansalaiset lupaavat asiakkaalle täysikymppi siivousta, toisinsanoen virheetöntä laatua, parasta, ja olen ajatellut, kun siivousfirmojen mainoksia joskus olen lukenut, että... hei hei eihän meistä kukaan ole mikään ihmeihminen, että olisimme todellakin täysikymppejä, niin asiakas herkästi valittaa, jopa pienimmästäkin ja kokee,että laatua luvattiin ja emme ole ihan täysin saaneet, jos lupaukset ei ole ihan juuri niin täyttyneet kuin on luvattu siivousfirmasta, ja paineet silloin kohdistuu esimiehiin ja siivoojaan joka sitten lähtee kun kokee, että on turhanpäiväisestä valitettu ja liian pienestä asiasta. En jaksa uskoa, että kukaan viihtyy työpaikassa, jos valitetaan vähästäkin.
12.01.2008 13:50
Ei ole henkilökohtaista kokemusta, mutta vastaan sinun viestiin.
Taloussanomat lehdessä oli juttua Hansalaiset oy:stä ja siinä lehdessä oli, että Hansalaisille on paljon työnhakijoita siivoojaksi, mutta Hansalaiset ei ota kaikkia halukkaita vaan valitsevat erittäin tarkkaan, kuka pääsee heille töihin, sain sellaisen käsityksen siitä lehtijutusta, että heillä on työntekijöistä kova pula, mutta siitä huolimatta eivät kaikkia hakijoita ota vaan haluavat asiakkaille tarjota parhaan työntekijän.
En säästänyt lehteä, tai epähuomiossa olin vienyt lehden paperinkeräykseen, en tarkkaan muista mitä muuta siinä oli, mutta ainakin heille on paljon hakijoita töihin, oli mukava ja mielenkiintoinen ja avoin haastattelu tämän ajan työvoima tilanteesta.
Ainakin osa lehtijutusta löytyy taloussanomat sivulta, tässä linkki juttuun
http://www.taloussanomat.fi/yrittajat/2007/11/01/Siivousalalla+henkil%F6st%F6n+laatu+ratkaisee/200727066/112
11.01.2008 21:39
Kävin kuuntelemassa haastattelun, kiitos minunkin puolesta, mukava haastattelu oli. Täytyykin alkaa taas pitkästä aikaa kuuntelemaan iskelmäradioa, jos sieltä tulisi Tapsan uutta musiikkia. :)
10.01.2008 21:44
14 / 23