Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

19

Kommenttia

451

1. Ei ole vielä ylläpito vastannut sähköpostiin.
  2. Hei kaikille, ja AdaFlink.! Tulee harvinaisen paljon poistopyyntöjä ettei Wincapita kuulu talousrikoksiin ja ettei Hannu Kailajäven asiamies Petter Kavonius ja EOK -keskustelu joissa mainitaan Wincapita kuulu talousrikos -palstalle.

En ole poistanut kyseisiä poistopyyntöviestejä, ylläpito on poistanut en tiedä miksi. Tästäkin viestiketjusta tuli poistopyyntö, toivottavasti ylläpito ei poista tätä.

Ylläpidon kanssa sovittiin nimenomaan 1.4.2009 että verkostomarkkinointi -palstalta Wincapita keskustelu siirtyy tälle talousrikokset -palstalle.

Minun mielestäni tuo Wincapitan yhteydessä, kun mainitaan EOK ja Wincapitan Hannu Kailajärven asiamies Petter Kavonius niin ne keskustelut kuuluu tänne.

EOK nettisivuilla uutisarkistossa on paljon Wincapita asiaa ja uutisia

http://eok.fi/eok/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=22&Itemid=50

Onhan se tietenkin täysin mahdotonta keskustella Wincapitasta, jos ei saa viesteissä mainita ed. mainittuja nimiä.

Voin olla ylläpitoon yhteydessä, että tarkistavat vielä kaikki poistopyyntöviestit joissa Wincapitan yhteydessä mainitut EOK ja Wincapitan Hannu Kailajärven asiamies Petter Kavonius, poistetut viestit, ja palauttavat palstalle, jos viesteissä ei rikota keskustelupalstan sääntöjä, poistetuissa viesteissä mielestäni kirjoittelu on asiallista kritiikkiä.

Ylläpito on joskus minulle laittanut viestiä, että julkisuuden henkilön, tai henkilön joka on julkisessa virassa, on kestettävä asiallista rankkaakin arvostelua, krittiikiä eri asia sitten tavallisen kansalaisen jonka nimeä ei edes saa mainita, jos ei nimi ole ollut mediassa esillä.

Sellaisista asiattomista toisten kirjoittajien haukkumaviesteistä, nimittelyä yms.. ei tule juuri koskaan poistopyyntöjä, poistan itse ne, kun luen palstaa ja huomaan asiattoman viestin.

Sunnuntaina ja eilen ja tänä aamuna poistin syyskuun aikana tulleita melkein 200 turhanpäiväistä toisten kirjoittajien haukkumaviestiä. AdaFlink olen pahoillani, jos tänne jotain asiatonta haukkumista jäi, mutta poistan ne kunhan ehdin.

Jos niistä haukkumaviesteistä tulisi poistopyyntö niin ylläpito, kun päivystää poistopyyntöviestien tuloa niin ne haukkumaviestit ei ehtisi olla kovin montaa nimuuttia palstalla.

Olen ylläpitoon yhteydessä tuon, poistopyyntö -Wincapita, EOK -viestien vuoksi. Olkaa rauhassa asia selvitetään. Hyvää päivänjatkoa!
  3. Tapani Kansalla ja Pepito orkesterilla oli loistava keikka tiistaina 1.9
    Helsingin Wanhan Tanssikellarin naistentansseissa.

Pepito -orkesteri lopetti oman osuudensa kello 22.00 ja levyltä tuli väliaikamusiikkia suunnilleen kello 22.30 Tapsa tuli lavalle alkoi ensitöikseen vetämään mikrofonin johtoa, ja sitä johtoahan riitti…… Se mikrofonin johto oli kiemuralla ja kiemuralla….Tapsa totesi, viimein kun sai äänensä kuuluviin, että: - saatiinhan me yhteys eikun pensselit soimaan….!
    kuinka rakkaus alkoi, poika varjoisalta kujalta, saavuthan keinumaan, besame mucho, ja sitten Tapsa lauloi hyvin kauniin laulun -rakkauden satu
    Tuulia laulua, kun Tapsa lauloi niin ei säästellyt ääntään, laulun lopussa lauloi todella lujaa ..Tuulia.

-Suurin onni, ja sitten pitkä versio laulusta kaunis nainen. Ensimmäisen setin lopuksi all my loving

Ensimmäinen setti kesti noin 23.00 saakka ja tauko oli jotain 10 minuuttia. Ruotsalainen laulu soi levyltä, kun Pepito -orkesteri tuli lavalle, ja Pepito -orkesteri jäi odottamaan ruotsalaisen laulun loppua ja Tapsa itse odotti esiintymislavan takaosassa, ja kun ruotsalainen laulu loppui niin Tapsa tuli lavalle ja sanoi, että ei ymmärtänyt yhtään ruotsalaisen sanoista mutta kaipa siinä rakkaudesta laulettiin….

r.a.k.a.s jonka jälkeen päättyneet on päivät, ja kuljen taas kotiinpäin ja kultaniityt.

paista päivä, käymme yhdessä ain
    sataman tango, valo pikkuinen, amor, sydänsuruja,

Yleisöä oli koko tanssiravintola täynnä, suurin osa tanssi kun Tapsa esiintyi, mutta oli aika paljon pelkästään katsomassa Tapsan ja Pepito -orkesterin esiintymistä. Kun Tapsa alkoi laulamaan Äidin pikkupoikaa niin sen laulun aikana ei paljoa ollut tanssilattialla tanssijoita, kunnes sitten seuraava Äidin pikkupojan paluu sai yleisön villiksi ja tanssilattialle tuli tungosta. Yleisö näkyi tykkäävän kovasti tuosta Äidin pikkupojan paluu laulusta. Kuului paljon huutoja hyvä Tapsa hyvä Tapsa
    Siinä kohtaa tuota laulua, kun sanat menee, että laulan Delilah ja kovaa niin Tapsa ei laulanut noilla alkuperäisillä sanoilla vaan muutti sanat että minä vaan etsiskelen kaunista ja somaa..
    Tapsa esitteli Pepito orkesterin ja sanoi meille, -ja sitten salin täydeltä taputuksia… Tapsan mielestä ei kuulunut riittävän äänekästä taputusta niin Tapsa kysyi että -oliko nuo muka salin täydeltä taputuksia.?

Delilah ja viimeisenä hopeinen kuu. Tapsa kiitti kovasti ja toivotti hyvää alkavaa syksyä, ja poistui lavalta Pepito -orkesteri aloitti uudelleen soittamaan hopeinen kuu laulua, yleisö taputti Tapsan takaisin lavalle Tapsa tuli ja sanoi, että pääseekin esittämään erään naisen toiveen Amado mio.

kello 00.10 Tapsa poistui lavalta.
  4. Olin tuolla Järvenpää konsertissa ja R-A-K-A-S laulu, kun alkoi Tapsa kävi pyytämässä eturivistä kolmea naista esiintymislavalle, kaksi niistä naisista lähti Tapsan mukaan esiintymislavalle, ja siellä sitä menoa riitti, Tapsa yritti saada sitä kolmattakin naista sinne kanssaan laulamaan ja tanssimaan, mutta se kolmas ei lähtenyt.

Tuon R-A-K-A-S laulun aikana Tapsa välillä johti orkesteria, ja välillä palasi tanssimaan naisten kanssa, ja välillä oli polvillaankin esiintymislavan reunalla… ja kävi välillä niiden naisten takanakin tanssimassa.

Oli huippu esitys, ja se kuuluu tuosta äänitteestä. Ja muutenkin Järvenpään konsertti oli huippu.