Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

100

Kommenttia

8603

1. Tässä miehistä näkökulmaa.. Älkää heti tuomitko, ettei teitä tuomittaisi.
    1. Asema: miksi nainen ei voi laajentaa sijoittumistaan ns. miehisiin ammattaihin? jolloin ainakin palkkaus korjaantuisi ja samalla kun miesvaltaisessa ammatissa olisi naisia se myös muokkaisia asenneilmastoa (vast. kohta 6)

2. Totta ja lisäksi monet äidit, joilla on murrosikäisiä lapsia, he ovat usein yksiä p.....tä äitiään kohtaan. Jos perheessä on isä ja "ärähtää" saattaapi sopu löytyä helpommin.

3. Eipä taida ennen onnistua kun vasta sitten kun tulevasta työvoimasta kilpaillaan (suuret ikäluokat poistuvat. Lisäksi pitää muistaa: lapio on lapio ja yrityksen tulee tuottaa voittoa.

4. Onko se seksuaalisuuden tyydyttäminen maksua vastaan niin valtava "synti"

5. En ole tilastonikkari mutta uskon, että trendi on laskeva.

6. se halventaa molempia sukupuolia, jos sen sellaisenaan haluaa kokea.

7. lasitalossa ei pidä heitellä kivillä. Kyllä yritys palkkaa sen kuka on tuottavin ko. hommassa.

8. Tätä olen usein kysynyt tälläkin palstalla VALTA!!
    a. poliittinen valta, äänestys kunnallis, eduskunta ja pressanvaalit. Naisia on yli 50% Missä on vallattomuus?? Ei valtaa anneta, se otetaan.

b. taloudellinen valta: se on ansaittava. esim Marimekko, SOl yhtiö. Toimivat hienosti.

9. Moraalittomuusko se rehottaa miesten maailmassa? Vaatii tekoja, ei sanhelinää.

10. Tuskimpa vain jos sitä tarkastellaan ilman dogmaattisuutta.

11. Mikä estää???

12. Murenihan se Berliinin muurikin. Taisi sitä olla vaan kaatamassa suurempi joukko miehiä;)

13. Miksi pelätä. Minä olen mies ja OK

14. Hauskaa, että tätä vuoropuhelua käydään.

15. Ei ei ei totta vieköön. Mies on mies ja putkiaivo, ei ole mahdollista olla feministi, ellei aivoissa ole mennyt joku kromosomi poikittain.
  2. 419 / 431