sairaat miehet

pilaavat

Miehet pilaavat palstan laittamalla tämän naisille tarkoitetun palstan täyteen aloituksia seksinostamisesta.

12

751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jorojukka-kukka

      Mutta se näkyy olevan miehille tärkein asia elämässä. Saada OSTAA seksiä.

      *näkee jo silmissään: Seksiä myynnissä ale-hintaan K-Supermarketeissa! Hae omasi, ennenkuin loppuu!*

      • Aisamies

        Naisille on elämässä tärkeintä päästä säätämään lakeja, joissa seksin ostosta tehdään rikos.


      • sinäkin
        Aisamies kirjoitti:

        Naisille on elämässä tärkeintä päästä säätämään lakeja, joissa seksin ostosta tehdään rikos.

        Miesenemmistö siitäkin laista päättää.


      • Aisamies
        sinäkin kirjoitti:

        Miesenemmistö siitäkin laista päättää.

        Se kannattaa muistaa myös niiden naisten, jotka väittävät seksin oston olevan miehille niin hirmuisen tärkeää.


      • mitä ne
        Aisamies kirjoitti:

        Se kannattaa muistaa myös niiden naisten, jotka väittävät seksin oston olevan miehille niin hirmuisen tärkeää.

        miehet sitten täällä kokoajan seksinostamisesta jankkaavat??? Aloitus aloituksen perään.


    • mutta en silti mene periaatteessa Mäkkäriin vaan jonnekin muualle;)

    • totta puhuen

      Liioittelua, ehkä vain 4/5 aloituksista on valitusta seksin ostokiellosta. Loput noin 1/5 miesten aloituksista ovat tyyliä "Saksassa koira puri miehen kikkelin, joku nainen nauroi, ovatko naiset tällaisia", "Amerikoissa nainen tappanut miehen nälkään, naiset väkivaltaisia", "Borneossa syöty mies, naista epäillään, naisten hirveydellä ei rajaa", "Nainen etuili kassajonossa, feministien toiminta lakkautettava".

      Ja kerran vuodessa media kertoo suomalaisestakin naisesta, joka on perinteisesti ensin miehensä hakkaama, sitten hylkäämä, henkisesti sairastunut yksinhuoltajaäiti, joka ei saa mistään apua ja tappaa tolaltaan olevana itsensä ja ne lapset, jotka saa kokoon. Vartin päästä on feminismipalstalla otsikko "Tappajaäiti, tällaisia ovat suomalaisnaiset".

      Toki kerran kuussa joku mies muistaa miesten ylivertaisen älykkyyden, mies on kaiken luonut, rakentanut ja oikeastaan melkein kaiken synnyttänyt, akka vain on hoitanut sen simppelin kärsimyspuolen synnytyksissä.

      Siinä ne miesteemat pääosin, nähdäkseni.

      • iloinen

        Olette loistavia!


    • j.pukkila

      ..missä sanotaan, että palsta on naisille tarkoitettu..??

      ..mistä avaaja tietää, ketkä tänne kirjoittavat..??

      ..vuotaako ylläpito??

      • älä vääristele

        "keskustele feminismistä ja naisista yhteiskunnassa". Se ei tarkoita seksiä tai seksinostoa.


      • j.pukkila
        älä vääristele kirjoitti:

        "keskustele feminismistä ja naisista yhteiskunnassa". Se ei tarkoita seksiä tai seksinostoa.

        ..en tiennyt, ettei seksi kuulu feminismiin, olen ollut luulossa, että se nimenomaan kuuluu..

        ..nähdäkseni feministit kieltäisivät seksin koko maailmankaikkeudesta, jos siihen kykenisivät, mutta saatan tietysti olla väärässäkin..

        ..mutta ilmoja on tosiaan pidellyt, aika aurinkoistakin on ollut, saapa nähdä kauanko riittää..

        ..mielestäni lumitöitä voi tehdä yhtä hyvin nainenkin..

        ..mitäs mieltä feministit ovat lumitöistä..??


    • eheh

      sairaat naiset kuuluvat tälle palstalle!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe