Hjallis puhui suoraan

exFeministi

Hjallis kertois suoraan iltapäivälehdessä, että naiset pörräävät hänen ympärillään siksi, että hänellä on rahaa kuin roskaa.

Naisen ostaminen myös pitempiaikaiseen käyttöön on kiellettävät. Kirkko ja avioliitto ei saa olla suurin parittaja siunaamalla naiskaupan.

Kukaan nainen ei voi olla vapaaehtoisesti Hjalliksen kanssa.

8

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ammattimies

      Hjallis on reilu ammattimies hep ammattimies joka kaikki ammatin niksit ties!

    • aatos

      miksi luulet, että "hefnereillä" asuu kymmenkunta "vaimoa"?

      • Mi-yes

        ...entinen Playboy Stara. Sanos nyt. Pyorii oma tv-ohjelmakin. Meni naimisiin jonkun 88 vuotiaan oljymiljonaarin kanssa. Joka sitten kuoli, tietenkin, jonkun kuukauden paasta.

        21 vuotiaana meni naimisiin. Tai jotain sinnepain.

        Ruotsissa on juttu meneillaan. Mediajulkkis "Billy Butt" kaytti hyvakseen nuoria flikkoja maineensa vuoksi. Joutui ihan linnaankin. Mutta yrittaa taas hakea ns. oikeutta.

        Oikeus on katsonut etta "nuoret naiset eivat olisi voineet oikeasti kiinnostua noin vanhasta miehesta". Heh. Ajoi ympari tukholmaa mustalla limusiinilla jossa luki "BILLY", kulta Rolex vasemmassa kadessa ja yhteydet lahes jokaiseen ruotsalaiseen staraan.

        Entas tuo koripallostara joka kavi Suomessa.

        Mutta kuka vetaa paremmaksi kuin entinen Rollari Bill Wyman. Rakastuu vanhana miehena 15 vuotiaaseen tyttoon, menee sitten naimisiinkin hanen kanssaan, ja oma poika aloittaa syhteen tyton/tyttoystavan aidin kanssa.

        Siina vasta kuviot.


      • aatos
        Mi-yes kirjoitti:

        ...entinen Playboy Stara. Sanos nyt. Pyorii oma tv-ohjelmakin. Meni naimisiin jonkun 88 vuotiaan oljymiljonaarin kanssa. Joka sitten kuoli, tietenkin, jonkun kuukauden paasta.

        21 vuotiaana meni naimisiin. Tai jotain sinnepain.

        Ruotsissa on juttu meneillaan. Mediajulkkis "Billy Butt" kaytti hyvakseen nuoria flikkoja maineensa vuoksi. Joutui ihan linnaankin. Mutta yrittaa taas hakea ns. oikeutta.

        Oikeus on katsonut etta "nuoret naiset eivat olisi voineet oikeasti kiinnostua noin vanhasta miehesta". Heh. Ajoi ympari tukholmaa mustalla limusiinilla jossa luki "BILLY", kulta Rolex vasemmassa kadessa ja yhteydet lahes jokaiseen ruotsalaiseen staraan.

        Entas tuo koripallostara joka kavi Suomessa.

        Mutta kuka vetaa paremmaksi kuin entinen Rollari Bill Wyman. Rakastuu vanhana miehena 15 vuotiaaseen tyttoon, menee sitten naimisiinkin hanen kanssaan, ja oma poika aloittaa syhteen tyton/tyttoystavan aidin kanssa.

        Siina vasta kuviot.

        kuule oikeesti tartte olla kovinkaan kummonen urvelo, kun jos on rahaa, niin naisia pyörii imussa.


      • Mi-yes
        aatos kirjoitti:

        kuule oikeesti tartte olla kovinkaan kummonen urvelo, kun jos on rahaa, niin naisia pyörii imussa.

        Voisi Eppu Normaali muuttaa sanoituksia.

        Musta tulluu... rahan-hullu.

        Ennen uskoin urheilun ja alyn voimaan. Oli tapanani kayda punttiksella aamun loimaan. Kunnes vastaan tuli kas, miljonaariosakas.


      • kuvio
        aatos kirjoitti:

        kuule oikeesti tartte olla kovinkaan kummonen urvelo, kun jos on rahaa, niin naisia pyörii imussa.

        ympäri - raha ja valta naisille. Ihmettele sitten kun vanhat akat iskevät nuoria komeita uroksia itselleen.


      • aatos
        kuvio kirjoitti:

        ympäri - raha ja valta naisille. Ihmettele sitten kun vanhat akat iskevät nuoria komeita uroksia itselleen.

        ulkonäkökin. miten unohdinkaan.


      • aatos kirjoitti:

        ulkonäkökin. miten unohdinkaan.

        jonkin lehden äänestyksessä pres. Kekkonen valittiin Suomen seksikkäimmäksi mieheksi.
        Toden totta se oli silloin mukavaa kun oli 500 FIM seteli lompuukissa jossa kuvana Urkki.

        Oli, oli se seksikästä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe