Vapaa kuvaus

*lisää tähän jotain mielenkiintoista tietoa* Suosikkibändit/artistit: Sonata Arctica Suosikkileffat: .. Katson tv:stä mieluiten: House Kotieläimet: Kissa, koira En pidä: Vittuilijoista ja paskanpuhujista Parhaat matkakohteet: Derplandia, Memecenter Ruoka & juoma: kotiruoka Koulutus: Peruskoulu Koulut: ala-aste,ylä-aste,lukio Ammatti: Opiskelija Työskentelen: opiskelen Yhdistykset/kerhot: kuviskerho,teatteri Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Hakusanat: Anime, manga, kirjat, kirjoittaminen, piirtäminen

Aloituksia

11

Kommenttia

549

1. Oli paikka koulu, kauppa tai muu julkinen paikka siellä on pakko häiriköidä ja metelöidä. Itse saatan huvin vuoksi mennä ystävieni kanssa kauppaan ilman ostoaikeita mutta emme näpistä tai varasta. Yleensä katsomme mitä voisimme ostaa (yleensä cd-levyjä ja mangaa, ehkä joku alennuksessa oleva elokuva). Emme tahallamme aiheuta häiriötä kenellekään vaikka saatamme ehkä nauraa kovalla äänellä. En ole koskaan törmänny kaupassa häirikkönuoriin enkä haluakaan. Olen aika vihattu nyt kovisten kesken kun menin keskeyttämään heidän palloleikkinsä kuvisluokassa. Tai yritin. Ei sitä yksin oikein mitään mahda kun muut kunnolliset vain päivittelevät poikien potkiessa kipsillä päällystettyjä ilmapalloja "tässähän menee henki." Nuoret harvoin itse uskaltavat mitään tehdä. :( Jos 10 muuta pitää jotain paikkaa leikkipuistona yksi kunnollinen ei mahda mitään. Pitäisi saada vähintäänkin 15 kunnollista kurittamaan näitä 10:tä.