Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

55

Kommenttia

985

  1. Minulla on ollut Nordean Visa Debit viime syksystä alkaen. Se on toiminut kaikissa muissa ostopaikoissani paitsi seuraavissa:

    1) Pukinmäen SEO:n bensa-automaatilla, joka ei hyväksy Visa Electroniakaan, mutta hyväksyy pankkikortit ja luottokortit.

    2) Lidlin myymälöissä se toimi aluksi hyvin, kunnes he uusivat maksupäätteensä. Uusissa maksupäätteissä se ei toimi. Jos syöttää sirupuolelle, tulee virheilmoitus "Jäsenliikenumero puuttuu". Jos syöttää magneettijuovapuolelle, tulee kehoitus käyttää sirupuolta. Maksaminen ei siis onnistu ollenkaan. Tämän olen todennut kolmessa eri myymälässä monen eri viikon aikana.