Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hande-83
profiilit
hande-83
hande-83
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
15
Kommenttia
66
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse tunnen yhden Christianin, jota Krisaksi kutsutaan.
19.09.2006 14:48
Itsellä joskus sama vaiva vatsakivun jälkeen. Johtui itselläni liiasta sapen erityksestä (sappinestehän on oksennettaessakin keltaista). Samaten vatsakipujen aikana (joskus muulloinkin) nousee sappinesteet kurkkuun, etenkin maatessa, joten itselläni sappinesteen liikaeritystä. Hoidoksi sain närästyslääkettä, mutta ruokavaliohoito on pidemmän päälle terveellisempi ja pitkävaikutteisin apu. Ja alkoholi tietenkin pahentaa vaivaa.
22.08.2006 21:04
Sielunkumppanuushan on nimenomaan sitä, mikä tuntuu silloisessa elämäntilanteessa täysin oikealta. Ei moni ihminen ole "oma itsensä" vielä nelikymppisenäkään, vaan ihminen saattaa muuttua niin arvo- kuin ajatusmaailmaltaankin läpi elämänsä. Ja harvoinhan sitä samantien tietää, onko toinen "se oikea", vaan mielestäni olisi hyvä odottaa muutama vuosi, jotta alkuhuuma haihtuu ja rakastuminen muuttuu rakkaudeksi.
Itse olen (nuoresta iästäni huolimatta) ehtinyt asua kolmen miehen kanssa. Tämän olen kokenut henkisenä kasvuna, jonka aikana opin, mitä itse elämältäni haluan ja mitä en.
Moni nelikymppinen tuttuni sanoo, ettei tiedä vieläkään, mitä elämältänsä haluaa. Joten jos tuolla perusteella jäädään odottamaan, joutuupi odotella aika kauan ;) Eikös voisi nauttia sielunkumppanistaan niin kauan, kun se tuntuu oikealta, kuten sinun tapauksessasi?
Aurinkoista loppukesää kaikille :)
03.08.2006 18:12
Itseasiassa suurin osa noista puhelueuroista meni Volkswagenin omaan asiakaspalveluun, sillä varmistin heiltä, ettei heillä moista kilpailua ole.
Huijarit taasen eivät puheluistani hyötyneet, sillä heidän puhelunsa maksoivat ainoastaan ulkomaanlisän + normaalin puhelumaksun verran (sain juuri puheluerittelyn). Ethän sinäkään hyödy, jos sinulle joku soittaa, ellet satu sitten omistamaan liittymää, jossa näin on ;)
Ja sähköpostissa pyydettiin ottamaan yhteyttä sähköpostitse, joten mikähän mahtoi olla heidän motiivinsa huijaukselle?
02.08.2006 20:36
Tarkentaisin hieman vastaustasi. Pellavansiemenet kannattaa rouhia itse ja nauttia pikimmiten. Kaupan hyllyillä lojuneista valmiiksi rouhituista pellavansiemenistä on kadonnut suuri määrä hyviä aineita. Samoin tietty kaikkien jauhojen kohdalla, kuulemma n. 90% vitamiineistä ym. on kadonnut, joten jauhakaa itse ;)
26.07.2006 18:18
Luitpas kuitenkin ;)
24.07.2006 17:12
En sentään minäkään niin höpsö ole, että luottokorttinumeroitani jakaisin ;) Kyseisessä postissa kysyttiin osoitetta ja kotimaata. Joita en tosin silti antanut. Varokaa siis muutkin!
P.S. Saldonkin kännystä otin, eikä jumalattomia summia näkynyt, vaikka kyseiset puhelut kuitenkin muutaman euron arvoisina (alle 4€) Loppu hyvin, kaikki hyvin :)
24.07.2006 17:08
Kukas luottokorteista puhui ;) Ainahan ne puhelut maksaa, tässä tapauksessa ei onneksi maltaita. Loppu hyvin, kaikki hyvin :)
24.07.2006 17:06
En sentään minäkään niin höpsö ole, että luottokorttinumeroitani jakaisin ;) Kyseisessä postissa kysyttiin osoitetta ja kotimaata. Joita en tosin silti antanut. Varokaa siis muutkin!
P.S. Saldonkin kännystä otin, eikä jumalattomia summia näkynyt, vaikka kyseiset puhelut kuitenkin muutaman euron arvoisina :)
24.07.2006 17:05
Juuri kuin oma jouskarini :) Jousimiehen parhaat palat ilman sitoutumiskammoa ym. yleensä jousimiehiin liitettäviä ominaisuuksia. Milloinkas miehesi on syntynyt? Omani on lähellä skorpionia, joten epäilen näiden tunteiden tulevan sieltä, tai sitten on vain hyvinkasvatettu yksilö ;)
19.07.2006 20:01
Elelemme mieheni ja kolmen jättikanin kanssa, joten kauppalaskuun sisältyy kanitusten sapuskat. Tosin olemme opiskelijoita, joten ostamme esim. pupujen pelletit ja pissakipossa käytettävät puupelletit 20-30 Kg:n säkeissä Agrimarketista ja heinät haemme isäni luota, joten säästöä syntyy roimasti. Tuoreruuat kaneille ovatkin arvokkain ostos lemmikeillemme. Tosin kesällä luonto on täynnä ilmaista tuoreruokaa, myös ihmiselle!
Kuukaudessa menee 200-300€ ruokaan,herkkuihin ym., kesällä hieman enemmän, kun on vara syödä esim. luomua ym. terveellisempää. Viikolla syömme Amican ruokaloissa, joissa opiskelija saa salaatin, leivän, ruokajuoman ja pääruuan 2,35 €:lla. Ruokalaskuissa säästämme ostamalla Pirkkaa, Euroshopperia, isoja eriä kerrallaan, tekemällä itse, seuraamalla hyviä tarjouksia ym. ja säästyvällä osalla ostan sitten terveellisiä, hieman tyyriimpiä tuotteita, kuten siemeniä, kasviksia, soijaa, intiaanisokeria, luomua ym.
10.07.2006 21:17
Kun toinen tuntuu kaikinpuokin hyvältä ja sydämessä vallitsee tunne siitä oikeasta. Kun suhde on tasa-arvossa ja toista arvostetaan. Tuntuu, kuin olisi löytänyt puuttuvan palan itsestään, sielunkumppanin :) Niin ja tietenkin, että molemmista osapuolista tuntuu siltä! Mikään ei ole sydäntäsärkevämpää kuin rakastaa ilman vastarakkautta!
Näin tapahtui omalla kohdallani monien "kokeilujen" jälkeen, joista opin tärkeimmän: arvostan miestäni enemmän kuin ketään koskaan. Ennen halusin vain asua ja olla jonkun kanssa, joten tulin kokeilleeksi monenmoista. Sen oikean satuttua kohdalle, tajusin, että edelliset suhteeni ovat olleet vain pintaraapaisuja, mitättömiä kokeiluja, tasa-arvottomia arvostuksen kannalta...
10.07.2006 20:59
Pupu sai hyvän kodin ja kaikki ok :) Omistajat olivat alkoholisteja ja heillä oli 2 urosta samassa tilassa :( Toisenkin olivat päästäneet luontoon, mutta eräs pariskunta otti kanin kiinni ja sekin on jo kodissaan :) Loppu hyvin, kaikki hyvin!
03.07.2006 18:09
Kerrankin jonkun kanssa samaa mieltä (siis nicoh:in). Toivon todella, että piilottelevat lastaan tulevaisuudessakin, niin saavat elämänsä kadottaneet leikkiä salapoliisia. Itse luulin jo otsikon perusteella, että on jotain suurta ja merkittävää tapahtunut, mutta ei... Kuinka muuten edes viitsin vastata moiseen ketjuun? Noh, ehkäpä siksi, että joukosta löytyi yksi viisaskin, kippis sille :)
27.06.2006 16:50
Itse seurustelin aikoinaan 1,5 vuotta erään jouskarin kanssa, joka ei pettänyt, mutta halusi viettää meidän yhdessäoloaikammekin kavereidensa kanssa. Yöllä sai sitten olla kaksin. Toinen jouskari kyllästyi 2kk kuluttua, mutta kolmas kerta toden sanoo! Olemme seurustelleet nykyisen jouskarini kanssa 1,5 vuotta ja saman katon alla niistä on vietetty jopa yli vuosi. Edelleen menee loistavasti ja molemmilla fiilis että nyt tärppäsi se oikea :)
Toki riitoja syntyy, mutta selvitämme ne aivan eri tavalla, kuin edellisissä suhteissani, joissa mies juoksi karkuun, kun jäi alakynteen kaksosnaisen puhuessa. Nykyinen mieheni pärjää minulle verbaalisesti, ja sitä minä kaksosena arvostan toden teolla! Rakastan meidän henkeviä ja älyllisiä keskustelujamme, enkä enää koskisi pitkällä tikullakaan mieheen, jolta ei näitä taitoja löydy.
Ehkä ovat hieman harvemmassa tämmöiset uskolliset, kiltit ja ihanat jouskarit, mutta niitäkin löytyy. Jossei heti tärppää, ei muuta kuin kiertoon ja äkkiä! Itse olen kokeillut eri horoskooppimerkkejä, joista jousimies on ainoa, jonka kanssa tunnen olevani sukulaissielu. Eiköhän kohdallesikin vielä yksi kunnollinen jouskari tipahda. Kunhan kierrät kaukaa jouskarit, joille auto, ystävät, peili, harrastus tms. ovat sinua tärkeämpiä. Onnea etsintään ja hyvää kesää :)
01.06.2006 22:00
Itse olen liiankin rehellinen. Omatuntoni soimaa, ellen heti pysty kertomaan miehelleni jotain asiaa, jos hän on töissä tms. Kerron kumppanilleni kaiken, meillä ei ole salaisuuksia. Ennen olin ilkeämpi, mutten ollutkaan tavannut sitä oikeaa. Luulempa, että kaksosnainenkin pehmenee sen herra oikean tavatessaan :)
Ja aina ei voi yleistää. Tiedän moniakin valehtelevia ja ei-valehtelevia kaksosnaisia eri ikäluokista, joten kohdallesi on sattunut ikävimmät yksilöt. Voisiko olla, että naiset valehtelivat päästäkseen eroon? Itse esimerkiksi petin, jotta minut jätettäisiin, sillä minulla ei silloin ollut pokkaa jättää ketään. Toinen syy pettämiseeni oli se, etten kyennyt olemaan yksin, mutta halusin silti jatkaa sen oikean etsimistä.
Nyt kadun syvästi, että silloin loukkasin miehiä pahasti, mutta mennyttä en voi enää muuttaa vaikka mieli tekisi. Poden edelleen syyllisyyttä ja välillä toivoin, että minulle tehtäisiin samoin, jotta saisin rangaistukseni ja voisin jatkaa elämääni ilman syyllisyyttä. Toisaalta, kun teot seuraavat mukanani joka päivä, ne ovat hyvä muistutus minulle. Ja virheistäänhän oppii, joten kun nyt kerrankin olen saanut sen, mitä olen etsinyt, pidän kiinni kynsin ja hampain. Enkä ikinä päästä pois ;)
Toivon, että sinäkin vielä löydät mukavan ja rehellisen kaksos- tai minkä tahansa merkkisen naisen :) Hyvää kesää sinulle!
01.06.2006 21:36
Seurustelin myös skorpparin kanssa. Jo ensimmäisen vuoden aikana petin häntä. En sänkyyn asti, mutta silti. Sain anteeksi, mutta tajusin että suhteesta puuttuu se jokin. Sinnittelin vielä vuoden, kun en uskaltanut päästää irti. Sitten kävi samoin, kuin nimimerkille Kaisa, eli suhde käytännössä ohi (saman katon alla vielä) ja päädyin sänkyyn asti. Skorppari kantaa luultavasti ikuista kaunaa ja on ainoa ex, jonka kanssa en ole ystävä. Kalaa petin myös, useastikin kahden vuoden aikana. Kyseinen henkilö ei ollut moksiskaan. Otti aina takaisin vaikka mitä tein. Kiltti ihminen perinpohjin, mielestäni liiaksikin. Tähän piirteeseen hänessä kyllästyin ja muutin pois.
Sen oikean (jousimies) löysin skorpparin vielä asuessa luonani. Kyseinen henkilö on kolmas jousimies, jonka kanssa olen seurustellut. Ainuttakaan jouskaria en ole koskaan pettänyt. Jousimieshän on kaksosten vastamerkki ja kuulemma yksi eläinradan onnistuneimmista yhdistelmistä. Omalla kohdallani toimii paremmin kuin hyvin :) Nyt olemme seurustelleet yli vuoden ja yhteenkin muutimme nopeasti. En voisi enää kuvitellakaan pettäväni, nyt kun olen löytänyt sen oikean. Miksi pilata jotain sellaista, jonka löytää vain kerran elämässä? Hän on juuri sitä, mitä olen "seikkaillessani" koko ajan etsinyt. Itse en sitä aiemmin tajunnut, ajattelin että vika on minussa ja olen kamala ihminen, kun loukkaan muita oman turhautumiseni takia.
Ajattelin myös, etten ehkä itse ole edes kykenevä "normaaliin" suhteeseen, kaipasin koko ajan jotain uutta ja ihmeellistä. En tajunnut, että sellaista elämä voi olla löydettyään sielunkumppanin. Joka päivälle riittää ihmeteltävää :) Nykyäänkin tuntuu todella pahalta ajatella miltä toisesta mahtoi tuntua. Itseäni ei ole koskaan petetty ja ajattelin ennen, että se olisi minulle oikein. Ehkä sitten oppisin jotain, mutta opin ilmankin. Minusta on hyvä, että pahat tekoni seuraavat mukanani, enpähän loukkaa rakkaintani samoin kuin entisiä!
Oma mielipiteeni on, että vasta sen oikean löytäessään, kaksosesta tulee uskollinen. Toki poikkeuksiakin löytyy! Mutta jotkut eivät koskaan löydä ihmistä, jonka kanssa kaikki tuntuu "oikealta". Rakkautta saattaa kyllä riittää, mutta pohjalla tunne, että jotain puuttuu. Tällaiset tapaukset yleensä ajelehtivat suhteesta toiseen, kun puuttuu se jokin, jota ainakin itse etsin. Ja tämä etsimisvimma aiheuttaa muiden "kokeilemista", jos vaikka se onni löytyisikin sieltä. Kerran sen oikean löytäneenä, en halua ikinä sitä menettää! Katumus ja tekojeni tajuaminen tapahtui vasta sen oikean löydettyäni, mutta parempi myöhään jne. Suosittelen oman vaiston ja sisäisen äänen seuraamista, pahimmassa tapauksessa voit joutua sen oikean koukkuun loppuelämäksesi ;)
12.02.2006 14:45
Valitettavasti liskot ovat löytäneet kodin jo. Toivottavasti löydät lemmikin itsellesi :)
28.01.2006 22:36
Kuvia saan valitettavasti laitettua aikaisintaan keskiviikkona (lomien takia), mutta hinnasta kaveri tuumasi, että 100 € (siis koko paketti).
04.12.2005 21:08
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=4500000000000108&posting=22000000012269061
30.11.2005 18:48
3 / 4