Vapaa kuvaus

Olen muutamalla palstalla sheriffinä ja niissä asioissa sähköpostiin voi ottaa yhteyttä: [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

16

Kommenttia

216

  1. Sitäpä olen itsekin useasti pohtinut, varsinkin kun kiitosta tässä hommassa saa hyvin harvoin. Tätäkin palstaa olisi huomattavasti helpompi valvoa, ellei täällä olisi erästä häirikköä. Yleensä tämänkin palstan valvonta on hyvin helppoa ja häirikköviestejä tulee harvoin, lähiaikoina niitä on tuntunut vain tulevan hyvin paljon enemmän kuin normaalisti.
  2. Tarkistaisitte nyt ensin ne faktanne kuntoon minusta ennenkuin alatte ihme juttuja levittelemään, enkä tarkoita vain tätä kirjoitusta, vaan ihan yleisesti. Nyt kaikille yhteisesti siis: En ole saatananpalvoja, ja vaikka olisinkin niin se ei liity tippaakaan tähän palstaan tai tämän palstan valvontaan.

    Jos jonkun mielestäni uskottavuuteni on vaarassa, niin ei voi mitään. Jos hoidan hommani hyvin, niin on aivan sama kuinka hyvä uskottavuus minulla on. Vapaaehtoistyönä tätä hommaa tehdään ja harvat tätä jaksaisivat tehdä, varsinkaan kun on noita vakiohäirikköjä ja lainrikkojia. En ala vaihtamaan nimimerkkiäni ym. koska minulla ei tietääkseni ole mitään salattavaa ja mielestäni se olisi palstalaisten huijaamista.