Vapaa kuvaus

Olen muutamalla palstalla sheriffinä ja niissä asioissa sähköpostiin voi ottaa yhteyttä: [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

16

Kommenttia

216

1. Jos joku Porin seudulta on tuonne lähdössä lähiaikoina niin täältä saisi myös paketin. Vielä en ole vastausta tuolta saanut, mutta sitä odotellessa kaikki vaan tonkimaan kaappeja. Itse tilasin nutron sivuilta pari pakettia näytepusseja jotka sitten myös laitan pakettiin. Jos bensarahaa saisin jostain kerättyä niin lähtisin itse tuonne ja matkanvarrelta (yli 300km) keräisin kaikki mahdolliset paketit halukkailta mukaani.
  2. Olemme salapoliiseja ;)
  3. Minulla ei ole velvollisuutta selittää poistojeni syitä. Ja asiallisia juttujasi en ole poistellut, vain asiattomia.

Ja tämän palstan on todellakin syytä rauhoittua, ettei tarvitse ottaa järeämpiä aseita käyttöön. Muutamat henkilöt jaksavat lapsellisesti riehua palstalla, ja he todella voisivat tämän lopettaa. Edelleenkään en ketään ala luetteloimaan, kyseiset henkilöt varmasti itse tietävät ketä tarkoitan.