Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
dreamland
profiilit
dreamland
dreamland
Vapaa kuvaus
Aloituksia
12
Kommenttia
162
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä ite taas koen, että yhden-kahden lauseen viesti on ihan yhtä vahva merkki siitä, ettei oo oikeesti kiinnostusta yrittää tutustua ja haluan siksi saada itse edes kohtalaisen viestin aikaiseksi. Ymmärrän myös, että vastaamattomuus vaikuttaa herkästi kiinnostuksen puutteelta, siksi tämän avautumiseni halusinkin kirjoittaa. Profiiliinkin olen sen kertonut, että vastaaminen saattaa tästä syystä kestää ja että samasta syystä suosin esim. skypeä jos on kiinnostusta.
19.02.2014 23:35
En juo ja käyn harvoin baareissa. Kun käyn, minut löytää tanssilattialta (tai laulajalistalta jos paikassa on karaokea) (:
Paremmin mut löytää netistä, julkisista, kävelemästä tai leffasta... Myös kavereiden kautta ;)
08.01.2014 00:58
Mulla on yleensä 2-3 sormusta. En ole naimisissa, kihloissa tai edes seurustele.
Vasemman käden keskisormessa vanhemmilta saatu kultainen rippilahjasormus.
Oikeassa kädessä mulla on nimettömässä ala-asteen hopeinen luokkasormus, koska se on ihana ja mahtuu vain ja ainoastaan nimettömään. Tästä sormuksesta olen saanut kuulla huomautuksia kun joku on nopeasti katsonut sen olevan kihlasormessa (vaikkei millään tavalla kihlasormukselta näytäkkään)
Joskus mulla on myös peukalossa sormus joka on ihan vain hauska ja aiheuttaa keskustelua (esim. eläin tai palapelikuvio, töistä opittu tapa joka helpottaa lapsella surun tai vierastuksenhetkillä)
Tiedän että osa käyttävät kihla- ja hääsormuksia nimettömissä (oikeassa ja vasemmassa) tai kaulassa joten kovin paljoa en niistä lähtisi päättelemään. Selkeä kihlasormus vasemmassa nimettömässä on ehkä ainoa mistä voi jotain päätellä (:
07.01.2014 22:17
Leikkikää, pelatkaa, askarrelkaa, laulakaa tanssikaa ja hassutelkaa. se ekaluokkalainen katsoo susta mallia, mitä voi tehdä ja millasta on olla iso (: Pitäkää yhdessä hauskaa.
Voitte myös pohtia millasta on olla koulussa ja milalset asiat on sille pienelle vaikeita, ehkä uusia ja pelottaviakin. Sulla on kokemusta koulussa olemisesta ja siitä mitä kaikkea on tulossa, oot paras ihminen kertomaan sille niistä asioista joista me tylsät aikuiset ei tiedetä yhtään mitään ;)
28.12.2013 03:16
Suomi-tm, en osaa antaa tarkkoja paikkoja/tilanteita koska en tiedä missä asut, mitä elämässäsi teet tai missä pyörit... Ehkä paras vastaus olisi: juuri siinä paikassa jossa kohtaat mielenkiintoisen ihmisen (:
Jos haluat jutella enemmän, vaikka pohtia niitä tutustumispaikkoja ja keinoja (tai ihan muuten vaan), laita mulle sähköpostia @suomi24.fi
28.12.2013 02:48
Olen 25-vuotias nainen Helsingistä, Nämä ovat omia ajatukseni joiden uskoisin toimivan, tehoaisivat ainakin minuun... Ajatukseni oli pääasiassa baareissa/yökerhoissa, mutta täysin sovellettavissa myös muualla elämässä. Toivon että näistä on jollekkin apua...
Jos hän on yksin, kiinnitä huomio kevyellä kosketuksella esim. olkapäähän, jos paikalla on muita, ''anteeks / sori mä häiritsen...'' sitten (sopivan mittainen) katsekontakti (edes pienen) hymyn kera ''Moikka, mä oon ________, mikä sun nimi on?'' ''sä vaikutat sellaselta ihmiseltä jonka kanssa olis kiva/mukava jutella/tutustua. Sopiiko jos mä istun tähän?''
On hyvä olla edes pari asiaa mielessä mistä voit koittaa avata keskustelua. kerro itsestäsi jotain ja kysy hänestä. silloin et vaikuta päällekäyvältä tai uhkaavalta ja kuitenkin osoitat tahtosi tutustua kyseiseen ihmiseen. Kertomalla itsestäsi asioita, tarjoat myös hänelle mahdollisuuden kysyä sinusta jotain.
Jos hän on muiden seurassa, huomioi myös muut läsnäolijat, jotta saat ryhmän hyväksynnän. Me naiset ollaan sosiaalisia ihmisiä ja suojellaan toisiamme uhkaavilta/epämiellyttäviltä tilanteilta joten tarvitset tämän hyväksynnän voidaksesi jatkaa tutustumista.
Kehu häntä jostain, mutta vain jos tarkoitat sitä. Suomalaisen on vaikea ottaa kehuja vastaan, jos aloitat kehun sanomalla ''mun mielestä...'' on se helpompi hyväksyä (keiltäminen väheksyisi sinun mielipidettäsi)
Jos olet nähnyt hänen tanssivan tai hän liikkuu musiikin mukana istuessaan, kysy häntä tanssimaan kanssasi, saatte paremman rauhan, erityisesti jos hänellä on ystäviä mukana.
Roolin esittäminen oon ainaki mulle henk.koht . asia johon kyllästyn välittömästi, tiedän että sillekkin on oma faniryhmänsä...
Jos kyseinen henkilö vaikuttaa mielenkiintoiselta ja juteltavaa riittää, voit jossain vaiheessa kysellä mahdollisuutta nähdä ja jutella lisää.
Jos olo on epävarma, voit keksiä jostain yhteisestä kiinostuksenaiheestanne asian jonka haluaisit varmistaa tai näyttää hänelle. esim. osa jostain kirjasta, kappaleen nimi, taideteos, yms, jotta voit sanoa palaavasi asiaan myöhemmin. :) Silloin yhteyden otto on myös helpompaa aloittaa.
''moikka, oon &&&& sieltä paikasta ##### jos muistat. (jos hän ei saanut numeroasi aikaisemmin) Löysin sen kappaleen, sen nimi oli ¤¤¤¤. Haluaisitko nähä ensviikolla? voitas vaikka [aktiviteetti joka mahdollistaa keskustelun ja/tai liittyy johonkin mistä olette keskustelleet]''
27.12.2013 17:41
Mä taistelin saman ongelman kanssa lukioon asti, lukiossa kohdalle sattui sellaisesta aiheesta esitelmän pito, jossa pientä irtomateriaalia (erilaisia lippuja ja mainoksia) oli todella paljon. hain tätä välineistöä niin paljon, että jokaiselle olisi vähintään yksi koko esityksen ajan. Yleisesti ottaen kukaan ei katsonut minua vaan keskittyivät lukemaan lehtisiä ja muuta oheistavaraa) joten olin paljon rentoutuneempi, opettaja oli aivan onnessaan siitä että olin hommannut materiaalia ja kehui sitä paljon.
Sen jälkeen jokaisessa esitelmässäni tms käytin oheismateriaalia tai kalvoja tms, mihin yleisö pystyi katsomaan, niin ettei kenenkään tarvinnut katsoa minua. tämä helpotti asiaa suuresti joka tilanteessa. Toivottavasti tästä on sinulle ja muillekkin apua! TSEMPPIÄ!
08.12.2013 20:22
Olen itse järjestänyt muutaman ystävän kanssa tyttöjen iltoja ja tiesin että toisten rahatilanne on huonompi kuin toisten joten jaoin etukäteen kaikille tuotavat ja jos tiesin rahan olevan tiukassa, laitoin tuotavaksi esim. poppareita (maksavat alle euron pussi) ja toisille jotain muuta. koskaan kukaan ei valittanut tai sanonut ettei siihen kykenisi eikä valitusta eri hintaisista tuomisista tullut muilta.
24.11.2013 01:25
a, ehkä b ja f, kuvallisena saan viestejä vain vanhempien ikäisiltä ja ulkomaalaisilta, joihin ulkonäköni jostain käsittämättömästä syystä tuntuu enemmän vetoavan :/
20.10.2013 22:25
MLL:n auttava puhelin ja netti, joissa voi purkaa pahaa oloa vaitiolovelvolliselle aikuiselle joka voi osata antaa vinkkejä kuinka edetä.
http://www.mll.fi/nuorille/lnpn/
Lastensuojelun palvelut ja tukitoimet, sivulta löytyy muös tiedot kuinka ottaa yhteyttä ja saada apua.
http://www.lastensuojelu.info/fi/palvelut.html
tutustukaa yhdessä, toivottavasti näistä on apua.
05.09.2013 16:12
ei, itsekkään en polta tai juo, ja tuntuu että kaikki muut vähintään juovat :/
21.07.2013 17:23
tiedätkö ketään joka tuntisi kyseisen henkilön? voisitko kysyä häneltä numeroa tai pyytää välittämään viestin?
21.07.2013 17:21
keilaus, minigolf on myös hyviä ideoita jos tahtoo ehdottomasti jotain tekemistä tekemisen vuoksi (: mun henk.koht suosikki on kävely. Se on ilmaista, kiva ympäristö tarjoaa uusia keskustelunaiheita, terveellistä ja vähemmän stressaavaa, kun ei tarvitse tuijotella toista kohti. (: Tsemppiä ja muista, että kun itse viihdyt, niin todennäköisesti toinenkin viihtyy ^_^
10.07.2013 16:55
A) mikä tekee teihin vaikutuksen ennen kuin mies lähestyy teitä (olemus, käytös, seura jne.)
se, että näyttää viihtyvän (pieni hymy ei koskaan ole huono asia), ei ole (ainakaan pahasti) humalassa (itse olen absolutisti), ylikierroksilla tai mä-oon-paras -asenteella olevat ei nappaa. Suomalaisuus on mulle henk.koht. iso plussa ihan yleisesti ottaen... ja että on suunnilleen saman ikäinen (:
B) miten toivoisitte miehen lähestyvän teitä kun kyseessä on
1. seksiseuran hakeminen
huomiotta jättäminen ja/tai toiseen suuntaan käveleminen on toivottavaa
2. pelkkä juttelu/tuttavaseuraa
tulee asiallisesti juttelemaan, hyvä fiilis, ei väliä onko itsevarma vai ei
3. vakavampi suhde, eli esimerkiksi numeron pyytäminen treffejä varten
vai onko näillä eroa teille?
mielummin aremmin, ei niin itsevarmasti koska iliioiteltu itsevarmuus menee helposti ylimielisyydellisyyteen eikä sellaseen tee mieli tutustua
toivottavasti tästä oli apua
28.04.2013 18:59
tottakai huuumeita ja kaikkea rikollista tehdään KIRJAUTUNEENA nimimerkillä. mutta joo ,jos lapissa ollaan kerran noin epäuskoisia siitä että joku haluaa kokeilla jotain hauskaa ihan vaan tekemisen ilosta ilman taka-ajatuksia niin ihan sama. Suren joka tapauksessa teidän ahdasmielisyytenne puolesta, toivon että joku sieläkin joskus muistaa millaista on olla lapsenmielinen ja tehdä asioita vain siksi että se voisi olla hauskaa. :( alan ymmärtämään miksei sielä haluta asua jos kaikki ovat noin ahdasmielisiä... :(
19.11.2012 16:29
Ei ku ihan vaan mielenkiinnosta olis kiva nähdä miten pitkälle tällanen vois toimia.
Ikävää, että joku edes ajattelee tollasia ikäviä asioita :(
18.11.2012 17:11
Mulla on Soneran netti ja Thomson TG789. soneran nettisivuilta (http://www5.sonera.fi/ohjeet/Thomson_TG789) löytyi ohje:
kirjoita nettiselaimeen (mihin yleensä tulee www. jne) vain tämä: 192.168.1.254 jolloin päääset laitteesi hallintasivulle ja laittamaan omat asetuksesi kuosiin.
etsi sivulta oman laitteesi ohjeet, jos ei sama tg789 kuin mulla
hyvin on mulla langaton netti toiminu (: toivottavasti oli apua!
ps. suosittelen pitämään ohjesivun auki jotta voit samalla lunttia mitä kaikkes sieltä on muutettava.
28.08.2012 19:33
Korjaus
Miehet taitaa olettaa että aloitteellinen nainen on kokoajan "sen" perässä...
Niin ja vaihtoehdothan on että jokainen sinkkunainen on joko ruma/muuten viallinen , jakorasia ja jos on joku joka ei edellisiä ole, niin se on piilossa maailmalta.
11.06.2012 01:25
miehet taitaa olettaa että nainen on koko "sen" perässä...
Toisaalta myös jos mukavan oloisempi ihmisen kanssa saa jotain keskustelua aikaiseksi (oma kokemus netistä) niin ei ainakaan saa osoittaa haluavansa tutustua, koska sillon miehet tuntuu luulevan että nainen suunnitelee jo häitä ( erilaiset kysymykset, esim. musiikkimausta on tunnetusti jo lähes seurustelua...) :O
11.06.2012 01:17
ai :/ johtuu varmaan asuinalueesta... no toi @suomi24.fi ainaki pitäis toimia
11.06.2012 00:19
1 / 9