RakkausrunotVastattu 19v

MARIONETTI

O = = = = = = = = = = = = = = O Ei minusta ollut sinun marionetiksi Kyllä minä yritin - niin kuin silloin alussa yritetään kun rakastaa - näkemättä Suurissa tunteissa jalat eivät kosketa maata Marjonetti vain hyppii ja …
RakkausrunotVastattu 18v

LUVATON RETKI

♥¨¨:¨¨:¨¨:¨¨:¨::♥♥::¨:¨¨:¨¨:¨¨:¨¨♥ Luvattako Muru loikkii..mmm.. yli maitten - yli metsien poikki Kun kaikki nukkuu ja voi hyvin hiippailee tunne syvääkin syvin Ei kukaan huomaa ei aavista lain kutoo verkkoa rakkaus näi…
RakkausrunotVastattu 20v

Kauniita unia

Aamu alkaa sarastaa murukulta ei unta saa Haaveet saa vain kukkumaan ei kukaan sano; NUKKUMAAN!!
RakkausrunotVastattu 18v

OHI KIITÄVÄÄ

♥ ☼☼☼ ▼ [ ◙ ] ▼ ☼☼☼ ♥ Minä olin sittenkin niin vähän Sinun pohjaton sydämesi - miten sen olisin saanut täydeksi kun se vain lisää ja lisää halusi Ja minun käteni - tyhjyyttä enää tavoitti Eikä ollut enää kuin - katse - …
RakkausrunotVastattu 19v

YSTÄVÄNI

Minä surkeista surkein Niin riittämätön, vajaa Ihmettelen miten jaksat siinä, vierelläin Muut ovat menneet unohtaneet, loukanneet mutta sinä istut viereeni kuin lähtis et koskaan pois Kaiken menneen sinä olet valmis pyy…
RakkausrunotVastattu 19v

KAIKKI AIKA

************************ ************************ Minun huuleni seuraa sinun sydämesi pintaa Lämmin pimeys vain sormet etsii - hyväilee Kuin kaksi vain olisi ja kaikki maailman aika Näin hellästi - kuin unessa Pyydän - …
RakkausrunotVastattu 20v

MUSTAA

Musta pilvi ympärilläni. Tyhjä katseeni näkee nyt tarkemmin. Jäinen tuuli huurtaa sydämmeni, joka on helppo lyödä tomuksi. Ymmärrätkö nyt, ei ole enään mitään! Vain mustaa mykkää huutoa. Sitä ei kukaan kuule, koska minu…
RakkausrunotVastattu 17v

-*RIKOTTUJA RUUKKUJA*-

♥::o:o::♥.::o:O::..♥..::O:o::.♥::o:o::♥ En kestä uusia aamuja Illalla ne ovat vain rikottuja ruukkuja Viini maahan on valunut - haihtunut ja on vain halkeilevat huulet Yksinäisiä askeleita sieluni huoneissa Pääsemättä m…
RakkausrunotVastattu 20v

pieni enkeli

Minä olen lähettänyt pienen enkelin luoksesi huomaatko Se on vähän kömpelö voi pudolella tavaroita ja muutakin mutta kiltti se on ja auttavainen puhu sille se kuuntelee On se vähän juoruisa kun minun luokse lentelee ann…
RakkausrunotVastattu 19v

TÄSSÄ RAKASTAN

Teit sydämmestäni kyyhkysen valkean - onnellisen Sinisessä tuulessa siiveniskut - kevyet Tein sinusta olivipuun Havina kutsuna yli vihreän olivilehdon Juuri sinun oksillesi minun voimakkaat siipeni toi Tähän jään Tässä …
RakkausrunotVastattu 19v

VOIMANI

Q-.-.-.-.-.-.-.-.-.-Q Meidän maailma - se on olemassa Älä vie sieltä valoa Minun käteni sopii vain sinun käteesi Pääni painan rinnallesi Ilta illan jälkeen lasken sormeni sydämellesi Älä vie tätä valoa Q-.-.-.-.-.-.-.-.…
RakkausrunotVastattu 17v

``¤´´PIENI AURINKO MUKANA``¤´´

♥ ``•¤•´´:*:*:*:*:*:``•¤•´´ ♥ Joku kantoi lyhtyä pimeässä Pientä aurinkoa mukanaan Yön varjoista vapaa Vapaa kahleista ikävän Valo rikkoi yötä Yötä mustaa - Mustempaa Ei orjana enää kulje tie kutsuu vaeltamaan Joku kant…
RunotVastattu 14v

**::..SYYSILLAT..**::..

http://apod.nasa.gov/apod/image/0812/LaSuperba_parkercarboni_c800.jpg . ♥::_::´´*¤*´´::_/•\_::*¨¨♥♥¨¨*::_/•\_::``*¤*´´::_::♥ Liiketunnistin sytyttää valon Pieni hymy Ylhäältä korkealta katsottuna pihani on pieni valopil…
RakkausrunotVastattu 20v

RAKASTAA..EI RAKASTA..

Löysin vielä yhden päivänkakkaran. Sormet nyppii terälehtiä kuin lapsena. Rakastaa...ei rakasta... Jäljellä on vielä - viimeinen lehti..
RakkausrunotVastattu 19v

ILLALLINEN

Tämän illallisen jälkeen on nautinto sytyttää kynttilä käpertyä kainaloosi ja kuunnella hiljaisuutta joka kertoo kuinka paljon rakastat minua
RakkausrunotVastattu 19v

HALUAN SINUN SANOVAN

***************************** Eilen tulit mieleeni Seisoin tiellä siinä kohtaa mihin sade tekee ojiaan Pisaroiden takaa - näin sinun kääntyvän - Kulkevan pois luotani Kuiskasin - miksi menet Askeleenkin otin niin sinun …
RunotVastattu 16v

¨´´¨NE PELKÄÄVÄT¨``¨

♥•¿¿ •¿¿ •¿¿ ♥¿¿ •¿¿ •¿¿•♥•♥•¿¿ •¿¿ •¿¿♥ ¿¿ •¿¿ •¿¿•♥ Ne pelkäävät Ei - Eivät ne pelkää myrkkykäärmeen myrkkyä Eivät ruoskan jälkiä pelkää Eivät kylmiä kivisiä lattioita Eivät katakombien mustia silmiä Ne pelkää koskett…
RunotVastattu 16v

oo:))ETEENPÄIN((:oo

♥ ↓↓ ↓↓ ↓↓ ↓♥♥↓ ↓↓ ↓↓ ↓↓ ♥ Hymähdän - Tuuli kääntyy Irrottaa muutaman kyyneleen Ehkä sulkee silmät Mutta aika ei palaa taaksepäin Näin se menee - - Minäkin - ♥ ↓↓ ↓↓ ↓↓ ↓♥♥↓ ↓↓ ↓↓ ↓↓ ♥ http://www.youtube.com/watch?v=uGM…
RunotVastattu 16v

@-)--AAMUSSA-

♥¨¨~~.*¨¨♥♥¨¨*.~~¨¨♥ Solisevat vedet ja pehmeät tuulet Auringon lämpö koivunrungoissa ja paisuvissa silmuissa Täysi - Hiljainen aamunhetki Ja - Hymy ♥¨¨~~.*¨¨♥♥¨¨*.~~¨¨♥ http://luontokuva.org/media/kuvaajat/profiilit/65…
RakkausrunotVastattu 20v

AIKA ON HARHAA

Minun sydämmeni on vahva Se kantaa sinua mukanaan Aika on harhaa mutta minun rakkauteni ei Syksyn tuulet - talven lumet Lämmin kosketus poskellasi olen minä - ja ajattelen; Rakas..