RakkausrunotVastattu 16v

Ooo* KYSYMYKSIÄ *ooO

♥◄•►.o.´´*♥♥*``.o.◄•►♥ Minne olet piilottanut ikäväsi Minne Missä kaunis kaipuusi nukkuu Missä Piilotitko ne kulkurin taskuun Sinnekö laitoit ~ Rakkaani ~ Katsotko talvisena iltana ulos niin kuin sinulta puuttuisi jotai…
RunotVastattu 16v

¤¤SIENITALON PORTAILLA¤¤

♥○○0○○-¤--¤-○○0○○♥ Sattumako kuljetti - Ajatuksissasi harhauduit ja minut kohtasit Katselit kuin olisin ollut satumetsän olento sienitalon portailla Ja minä tiesin - Et ole tästä maailmasta Et tästä missä minä elän Ja s…
RunotVastattu 13v

:)) KUIN KOIRANPENTU ((:

. http://iidaaa.blogaaja.fi/files/2011/12/koiranpentu.jpg ♥,:’’:,♥,:’’:,♥,:’’:,♥,:’’:,♥,:’’:,♥,:’’:,♥,:’’:,♥,:’’:,♥,:’’:,♥,:’’:,♥,:’’:,♥ Kun sisälläsi aaltoilee Se ihana tunne Leiki kuin leikkisit pienen koiranpennun ka…
RakkausrunotVastattu 17v

¤…NYT - JA - AINA…¤

ºº♥ºº:.○◘::•::○::•::○::•::○…:ººo0oºº:…○::•::○::•::○::•::◘○.:ºº♥ºº . Miten kauan sinulla kestikään löytää minut Koko elämä takana eikä tämä hetki riitä minulle En osaa olla kiitollinen näin vähästä kun se olisi voinut ol…
RakkausrunotVastattu 19v

MURTUNEET RAUNIOT

Tuska jatkaa kulkuaan Rikkoo kaiken sisälläni Armoa en pyydä Enkä sitä saisikaan Kipu kipuna Tiedän eläväni - juuri ja juuri Murtuneet rauniot Lepakoiden asuttamat piilot Yöllä heräävät henkiin Ei itseään voi paeta Lopu…
RakkausrunotVastattu 19v

JÄLKEESI

[[♥]]///[♥]///[[♥]]\\\[♥]\\\[[♥]] Sinä yönä rakastin sinua Ja ne kyyneleet olivat sinulle Uskon - jokin sydämessäsi sanoi - kuulut minulle - Ääni vain hukkui moottorin jyrinään Tienvarren vilja taipui sinun jälkeesi - J…
RakkausrunotVastattu 19v

LEIKKI

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ Toisesssa elämässä - minun sieluni leikki sinun sielusi kanssa - kilpailivat Siksi olen vältellyt sinua juossut karkuun - sinun sielusi oli voittamassa ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤
RunotVastattu 14v

*``JUHLAYÖ´´*

. http://giftsofgrace91.files.wordpress.com/2010/12/silentnight.jpg . ♥.:’¤’:.♥.:’¤’:.♥.:’¤’:.♥♥.:’¤’:.♥.:’¤’:.♥.:’¤’:.♥ On kai tarkoitus - Tää jouluyön hiljaisuus Alla sinitaivaan Tähtien tuiketta vain silmät seuraa Ny…
RakkausrunotVastattu 17v

.:*HELLÄSTI SUUDELLAAN*:.

♥.:*:.o.:*:.o.:*:.♥♥.:*:.o.:*:.o.:*:.♥ . Päivän ja illan kädet kun toisiaan koskettaa saapuu jostain vastapoimitun omenantuoksu ja sinusta kertoa haluaa Käännän pääni kohti kuuta ja ikkunaa Suljen silmät huulet huulia k…
RunotVastattu 16v

~o~ AALTOJEN LIIKE ~o~

♥ •{{{ ♥ {{{ ♥ {{{ -•○♥♥○•- }}} ♥ }}} ♥ }}}• ♥ Etkö tyytynyt näihin sydämeni hiljaisiin aaltoihin Voimakkaisiin ja tosiin Niihin aaltoihin jotka väsymättä hyväilee rantaa Niihin aaltoihin jotka pyöristävät viiltävät kiv…
KirjallisuusVastattu 20v

suukkoja

Hyvät yöt ja unet ihanat saat multa hellän suudelman Yhden vain yöksi toisen saat uuteen aamuun kolmannen...
RakkausrunotVastattu 19v

KULTAISET NAUHAT

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Minun huuliani polttaa kaikki kauniit sanomattomat sanat Tämä yö sai sydämeni sykkimään Se sai rakkauteni juoksemaan Sinua kohti - Sinua vastaan Rakkauden kultaiset nauhat taikana välillämme k…
RakkausrunotVastattu 17v

;) HILJAA HYVÄÄ TULEE,,, (:

♥○\_/?○♥♥♥♥○•``oOo´´•○♥♥♥♥○\_/?○♥ . Vapaat veet edessä loma aivan alussa Pyykkikone koko ajan hurraa ja surraa taidan lähteä kävelylle ja sitten lattian luutuan Ikkunatkin täytyy pestä - voi että Mikä loma tämä nyt muka…
RunotVastattu 16v

``**PÄIVÄ NOUSEE**´´

♥ ••¤0¤••*¤*o*♥♥*o*¤*••¤0¤•• ♥ Päivä nousee On aamun sininenhetki Ja vaikka tämä tuokio on ohimenevää Vaikka se on harhaa - Se on kaunis Se pysäyttää Se ottaa kädestä kiinni ja pyytää seurakseen Enkä minä voi kieltäytyä…
RakkausrunotVastattu 20v

UNETON HYMY

Mikähän tuota hymyä vaivaa kun ei väsy ollenkaan. Nukkuuko ollenkaan - tuskin! Hetken jo luulin niin tulin ja kysyin sitä sinulta, ja kas kummaa siinä se taas oli!
RakkausrunotVastattu 20v

RAKKAUDEN KUKKA

Minä maalaan lootuksen kukkia uudelleen ja uudelleen Taulu toisensa perään huutavain sormin, värein niin että huone täyttyy ääriään myöten Silmin suljetuin tunnen niitten tuoksun - Kyyneleeni saa ne kukkimaan.
RakkausrunotVastattu 19v

AURINGONLASKUN HETKI

Sormesi juoksevat kuin pienet velhot niskassani Kuiskaat uinuvan linnun hereille Lentoon valmistelet kyyhkysesi Auringonlaskun hetkessä sinun kauniit kätesi taikovat meren vihreät ja punaiset myrskyt sieluuni Otsallani …
RakkausrunotVastattu 19v

KADOTA PIMEÄÄN

Kahvilan pieni pöytä, sen ruudullinen liina kuin ankkurina toimii,etten ajelehtisi aavalle ja kadoksiin Kahvin mustalle pinnalle kirkkaita pisaroita turhaan - musta ja kitkerää minun juomani Viimein ymmärsin Sinun siipe…
RakkausrunotVastattu 20v

Liemessä olen

Olen monessa sopassa keitetty ja kaulaani myöten liemessä Etkö voisi nostaa kantta ja ottaa lusikan kauniiseen käteesi ja noukkia minua pois täältä sattumien joukosta
RakkausrunotVastattu 20v

Sinulle tehty

Ehkä joskus joku sanoo; Tämä tässä näin ja sinä sen teit Sydän täynnä ,syli, kädet maailmaan päin Taistelit, uskoit Näin sinun tuli tehdä Että olisit ehyt Olisit sinä - Että löytäisin sinut