Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mies68
profiilit
mies68
mies68
Vapaa kuvaus
Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
me ollaan Jumalankuva,on suorastaan loukkaus sanoa että olemme apinasta,siis suorann sanotuna en ymmärä miksi tuollainen on hyväksytty(teoria)Ihmisviisaus on Jumalan viisauden rinnalla todella alhaalla.
16.09.2008 11:12
LYÖ TURPIIN JA KOVAA.SULLA ON KIRJOUTIKSISSA SELLAINEN UHO JA VIMMA,ETTEI SULLA OLE ONGELMAA KÄYTÄÄ VÄKIVALTAA.
16.09.2008 10:40
jos lapsi haluaa tutustua vaikka Kristiliseen toimintaan,niin hänen on saatava siihen mahdolisuus,on hyvä että ajatellaan lapsen parasta,mutta Kristinusko ei kuullu siihen,vaan se on lapsenvalinta,sillä siitä ei ole vahinkoa kenelekään,päinvastoin.
16.09.2008 07:57
Jumala on suuri ja mahtava,se parantaa jopa lukihäiriöt,ja vaikka ei parantaisi,niin suuri Hän on.Aamen.
13.09.2008 10:22
pidetään sananmiekkaa esillä joka leikkaa nivelet ja ytimet,sana ei tyhjänä palaa.
13.09.2008 10:14
tekee hyvää työttä,
12.09.2008 21:28
poistit viestin,mutta pointi tuli selväksi,se että olet opetaja ja sun käytöstapat on kuin teineillä jotka välillä karkaa mopo käsistä,mutta sie olet opetaja ja sulla on "velvolisuus"olla siviilissä kuin koulussa,se ettei usko Raamatuun ei tarvi käyttäytyä kuin kauhukakara joka "hihittelee","sinähän olet kunnon ihminen joka saa palkkaa".
12.09.2008 17:05
mutta pitämään mölyt mahassa,vaikka tässä maassa on sananvapaus,niin ei se tarkoitta että uskoa tarvii pilkatta,osaatko nettietikettiä?(käytöstavat netissä kun olet rekattu)
11.09.2008 22:45
tyyppi olla opettaja,mun aikana kun olin koulussa niin opettajat osasivat käyttätyä,ja osaa nytkin ainakin uskovaiset opettajat(on ystäväpiirissä)ja onko toi vielä isäkin,
10.09.2008 23:27
sie se olet hauskaveikko.
10.09.2008 10:31
Nooanarkkiin.
09.09.2008 23:26
on seurattu kuolleiden lähtöä,kun sellainen joka ei tunne Jeesusta,sen lähtö on sellaista kärsimystä,ja taas jolla on asiat kunnossa Jumalan kanssa,sen lähtö on kaunis,että tässä on vakavat asiat kyseessä,kuten sanoit mulle jossain asiassa,älä puuttu siiheen,niin älä siinä puuttu tuohon asiaa,kun mennnää kuolemassa olevien ihmisten luo,meen sinä tekemään sitä,minkä sie osaat(iljetystä siis).
09.09.2008 22:42
Ei pidäkään lässytätää,Jumala on rakkaus mutta samalla pyhä,meidän pitää pitää esillä Evankeliumia,ja me ollaan viides evankeliumi.Kerrotaan totuus mikä on ihmisen tila nyt kun hän on synnin vallassa ja sidotu kuka mihinkin(viina,homous,raha,ym)ja että ihminen on matkalla helvetiin,MUTTA Jumalarakkauas oli samalla suurta,ja vastaus tohon tuomioon ja rakkauteen oli Jeesus Kristus.
07.09.2008 08:44
toi on totta,käytäsin tälläistä vertausta,,että täällä tarvitaan monipuolista ruokaa(hengen ruokaa)suolaista että makeaa,vitamiinejä tarvitan,pelkät makupalat ei riittää,kun nyt koulaiset käytävät koulunmakeisautomaateja ja jättävät terveenkoulu ruuan väliin,niin ruumis voi huonosti,samoin se hengen ruumis,sellaista sanaa tarvitaan että synnintunto herää täälläkin.
05.09.2008 09:43
mutta helvetti on olemassa,Jumala ei halua ihmistä helvettiin,mutta kun Jumala on Pyhä ja oikeudenmukainen,niin kun synti tuli ihmiskuntaan,niin silloin ihminen erosi Jumalan yhdeydestä ja on matkalla kadotukseen!Mutta rakkaus Jumalassa teki pelastussuunitelman,Jeesus on maksanut hinnan synnistä.Se on ARMOA,TODELISTA ARMOA,ikävää että sitä ei haluta ottaa vastaan,jos joku toinen haluaisi antaa vaikka 500000000 euroa,kyllä kelpaa.
03.09.2008 18:47
Jeesus on todellinen auttaja.Aamen.
01.09.2008 21:39
jotka eivät löydä sisäistä rauhaa,juovat ja käytävät huumeita ja lääkeitä siksi että ovat levottomia ja rauhattomia,meikäkin joi aikoinaan siksi että oli suuri tyhjyys sisällä,nyt kun olen löytänyt yhteyden Isä Jumalaan niin on rauha,sitä eivät maailman tuulet ja myrskyt hetkautta.Sinä joka et ole löytänyt rauhaa,sitä ei tarjoa mammona,päihteet,eikä muut epäjumalat,vaan vastaus on JEESUS KRISTUS!AAMEN
01.09.2008 09:12
on tulossa ramppi pyörätuolille.
29.08.2008 22:22
kun opetuslapset kysyivät Jeesukselta että anna meidän nähdä Isä,niin Jeesus sanoi sanoi että kuka on nähnyt minut,on nähnyt Isän....
27.08.2008 21:29
mie olen mukana,kun tuntuu siltä,olen kuitenki rukoushengessä mukana täällä,ja luen kaikki keskustelut.Siunausta.
27.08.2008 18:44
21 / 48