mies68

![]()
Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
PYHÄ HENKI
TÄÄLLÄ ON EPÄILTY PYHÄN HENGEN TOIMINTAMUOTOJA,JA HYVÄ ETTÄ KESKUSTELLAAN.NO TUON OMAN KOKEMUKSEN.PYHÄ HENKI ON UUTTA LU6343- 4343
Sananpaikka.
Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt.Ainoa Poika,joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä,on opettanut meidät t20341TÄRKEÄ HAVAINTO!!
MEILLÄ OLI PAIKKAKUNNALLA HYVÄ KOKOUS JOSSA PYHÄ HENKI TOIMI,JOS HENKI TOIMI,NIIN SILLOIN JEESUS ELÄÄ,SILLÄ HENKI KIRKAS4340LOPUNAJAT ON NYT :Matt.24:37-39.
Niin kuin kävi Nooan päivinä, niin on käyvä silloinkin, kun Ihmisen Poika tulee. Vedenpaisumuksen edellä ihmiset söivät15340JOTKUT KUVITELEVAT OLEVANSA
NOKKELIA KUN PISTÄVÄT "NIIN SANOTUN PAHAN KYSSÄRIN"NÄMÄ MEIDÄN VAKIO HOMOT JA ATEISTIT,LUULEVAT OLEVANSA FIKSUJA KUN EI8339hyvää tätä vuotta tännekin!!!
ihan lyhyesti;JEESUS ON EDELLEEN HERRA,VAIKKA VUOSI VAIHTUU!NYT ON HYVÄ AIKA OTTAA PELASTUS VASTAAN,JEESUKSEN SOVINTO JA12336MINUN HELLUNTAISEURAKUNTANI
Siis minkälainen on helluntaiseurakunta?Se seurakunta jossa minä olen ja palvelen Herraa,on n.45 jäsenen yhteisö.2 vanhi4330JOULUN TARKOITUS,,
muistakaa hyvät ihmiset että joulu on Jeesus Kristuksen syntymäjuhla!Eikö olisi aika jättää kaikenmaailman hössötykset v6328SLEEPY SLEEPERS
ON TEHNYT LEVYN SUOMEN EUROVIISU BIISEISTÄ,OMAT TULKINAT SIIS,KANNATAAKO OSTAA,KERTOKAA,OON AIKOINAAN OLLUT TON BÄNDIN F1323Olet kaunis.
Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa,Jumalan kuvaksi hän hänet loi:mieheksi ja naiseksi hän loi heidät..1 Moos.1:27..9321Raamatun tulkinta
Tietyt asiat eivät ole tulkinnan varaisia Raamatussa,,,Usko Jeesukseen tiennä Taivaaseen, paranuksen teko, Kaste(Raamatu59319- 5316
HUOMENTA JA RAUHAA PALSTALLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PÄIVÄNSANA:Jos Herra ei taloa rakenna,turhaan näkevät rakentajat vaivaa.Ps.127:18314Rakenna kalliolle.
Jokainen, joka kuulee nämä sanani ja tekee niiden mukaan, on kuin järkevä mies, joka rakensi talonsa kalliolle. Matt.7:219314se on täytetty!
Kun Jeesus oli ottanut hapaviinin,hän sanoi "Se on täytetty"Ja hän kallisti päänsä ja antoi hengensä.joh.19:30.noi sanat7311SANAA TÄNNEKIN!!
Lihan aikaansaannokset ovat selvästi nähtävissä.Niitä ovat siveettömyys,saastaisuus,irstaus,epäjumalien palveleminen,noi7311RAAMATTU.
Deissä tuli ilmi että luterilaisissa Jumalapalveluksissa ei koskaan luetta tietyjä Raamatunpaikoja,on joku käsikirja jon13310KIUKUTTELIN ISKÄLLE
Näin juttu menee,olin laitamassa yhtä juttua yhdelle sivulle ja liitämässä linkejä siihen,ja kuis ollakaan en saanut nii5308huomenta
kattoko kukaan sunnuntaina urheiluruudun,siinä oli jokin valmentaja joka on elävässä uskossa,olisiko minttuseurakunnasta11308