mies68

Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
hyvää tätä vuotta tännekin!!!
ihan lyhyesti;JEESUS ON EDELLEEN HERRA,VAIKKA VUOSI VAIHTUU!NYT ON HYVÄ AIKA OTTAA PELASTUS VASTAAN,JEESUKSEN SOVINTO JA12327JOULUN TARKOITUS,,
muistakaa hyvät ihmiset että joulu on Jeesus Kristuksen syntymäjuhla!Eikö olisi aika jättää kaikenmaailman hössötykset v6320MINUN HELLUNTAISEURAKUNTANI
Siis minkälainen on helluntaiseurakunta?Se seurakunta jossa minä olen ja palvelen Herraa,on n.45 jäsenen yhteisö.2 vanhi4315SLEEPY SLEEPERS
ON TEHNYT LEVYN SUOMEN EUROVIISU BIISEISTÄ,OMAT TULKINAT SIIS,KANNATAAKO OSTAA,KERTOKAA,OON AIKOINAAN OLLUT TON BÄNDIN F1307Nyt Cafe Raamatussa
tv 7 . Liberaalikristillisyys ei tuo herätystä, Tosi asiaa , MISSÄ tilassa kirkko on36307- 5306
Olet kaunis.
Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa,Jumalan kuvaksi hän hänet loi:mieheksi ja naiseksi hän loi heidät..1 Moos.1:27..9304KIUKUTTELIN ISKÄLLE
Näin juttu menee,olin laitamassa yhtä juttua yhdelle sivulle ja liitämässä linkejä siihen,ja kuis ollakaan en saanut nii5302SANAA TÄNNEKIN!!
Lihan aikaansaannokset ovat selvästi nähtävissä.Niitä ovat siveettömyys,saastaisuus,irstaus,epäjumalien palveleminen,noi7302RAAMATTU.
Deissä tuli ilmi että luterilaisissa Jumalapalveluksissa ei koskaan luetta tietyjä Raamatunpaikoja,on joku käsikirja jon13302TÄRKEÄ HAVAINTO!!
MEILLÄ OLI PAIKKAKUNNALLA HYVÄ KOKOUS JOSSA PYHÄ HENKI TOIMI,JOS HENKI TOIMI,NIIN SILLOIN JEESUS ELÄÄ,SILLÄ HENKI KIRKAS4300HUOMENTA JA RAUHAA PALSTALLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PÄIVÄNSANA:Jos Herra ei taloa rakenna,turhaan näkevät rakentajat vaivaa.Ps.127:18300HUOMENTA,
Tämä on mennyt oudoksi tämä palsta,no eihän tietysti täydelinen olekaan ollut,mutta täällä ei vallitse SELLAINEN RAUHA k6300Rakenna kalliolle.
Jokainen, joka kuulee nämä sanani ja tekee niiden mukaan, on kuin järkevä mies, joka rakensi talonsa kalliolle. Matt.7:219299ILTAA!
Usko on sen todellisuutta,mitä toivotaan,sen näkemistä,mitä ei nähdä.Uskoon perustuu se todistus,jonka Jumala on isistä4298Munzee
Olen nyt harrastanut munzoilua jonkin aikaan, onko muita harrastajia täällä? En löytänyt sille omaa palstaa, no sehän on5297SÄÄLITTÄVÄ LÄÄKKEITÄ,TYÖTTÖN
ELÄÄKEELÄ OLEVAN HIHHULI!?SELLAISENA MEITÄ PIDETÄÄN,HAUKUTAAN,PILKATAAN,YM,MUTTA OLEMME JEESUKSEN OMIA,TÄÄLLÄ MAAILMASSA5295se on täytetty!
Kun Jeesus oli ottanut hapaviinin,hän sanoi "Se on täytetty"Ja hän kallisti päänsä ja antoi hengensä.joh.19:30.noi sanat7294HEI HALOOO!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos haluat todella TIETÄÄ mitä on hellutaisuus,mee seurakuntaan ja tutustu elävään Jumalanpalvelukseen,täällä keskustelu7293huomenta
kattoko kukaan sunnuntaina urheiluruudun,siinä oli jokin valmentaja joka on elävässä uskossa,olisiko minttuseurakunnasta11293