mies68

![]()
Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
TUNNETKO PAIMENEN?
Jeesus sanoo:Minä olen hyvä paimen.Minä tunnen lampaani ja ne tuntevat minut.Joh.10:14.Tunnetko todella ylimäisen Paimen7264käytetään vertausta.
Vesi,höyry,jää;Samaa ainetta,mutta kolmessa olomuodossa.Sama asia on Jumalassa:Isä,Poika,Pyhä Henki.6263YLISTYKSESSÄ
Tänään oon pukenut ylistysvaipan päälle ja tanssinut Herralle.Kun annemme uhrimme Herralle ylistäen ja karkeloiden,niin2255PÄIVÄNSANA TÄLLE PÄIVÄLLE!
Minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen,joka sanoi:"Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä!Hän asuu heidän4254Rauhaaa!!
Pyydettiin käymään..täällä siis..no sanon että Jeesus on Herra edelleen..ja haluan levittää ilosanomaa tännekin..sori ei6254PYYDÄN ESIRUKOUSTA
Rauhaa veljet ja siskot.Homma on seuraava,mulla on toi tupakanpoltto ongelmana,ja tarkoitus on lopettaa se.En oo kokonaa3247MIELIPIDE TÄSTÄ PALSTASTA
Oon jotain vuoden seurailut tätä palstaa ja harvakseltaan kirjoitanut tänne.Tämä on suosittu palsta ja hyvä työvälinen n2247Jeesus ristillä.
Myös kaksi muuta,kaksi pahantekijää,vietiin Jeesuksen kanssa surmattavaksi.Kun saavuttiin paikalle,jota kutsutaan Pääkal3247Raamatun kokonaisilmotus. (Haastan tutkimaan Raamatua)
Sinun sanasi on lamppu, joka valaisee askeleeni, se on valo minun matkallani. Ps.119:105. Peite, mikä se on? Se on sell24247ehkä häviö puhdistaa politiikan kenttää.
ja neuvo demareille ettei oltaisi niin ylpeitä ja itsevarmoja,nöyryytä ja vielä kerran nöyryytä.1246MIKSI KASTEASIASTA
Tehdään vaikea kun se on yksinkertainen,eli ensin Usko sitten kaste,kun sie tuut uskoon ja suullasi tunnustat JEESUKSEN,5244GAL.5;19-23
Lihan teot ovat ilmeisiä.Niitä ovat haureus,saastaisuus,irstaus,epäjumalanpalvelus,riita kiivaus,vihat,juonitelut,eripur3242ILOSANOMAA TÄNNEKIN!!!
ON TOSI KIVAA KUN PÄÄSEE VAUHTIIN LEVITTÄMÄÄN EVANKELIUMIA,SAARNASIN KIRKKOKAHVILSSA TUOLLA CHÄTISSÄ,PELASTUS ON KAIKILL4238MIKSI PITÄÄ KIISTELLÄ..??
Jeesuksen syntymästä..rakentaako se ketään??vai onko halu niin kova pitää "väitelyä yllä...tarkoitan siis ekivaarin ja m6238Jeesus on Herra.
Jumala on kolmiyhteinen,Isä,Poika ja Pyhä Henki.Se on salaisuus jota emme oikein ymmärrä,eikä meidän tarvi luotuinna kai3237sanaa Raamatusta.1.kor.3:18-20
Älkään kukaan pettäkö itseään.Jos joku teistä luulee olevansa viisas tässä ajassa,tulkoon hän tyhmäksi,että tulisi viisa6236olipas kerran tyhmä mies
joka rakensi veneen,hän rakensi veneestä todella komean,oli värikkäät purjeet,kannet oli tiikkipuusta,metalliosat oli me7233Ei mitään rajaa missään??
Sitäkö halutaan? Eikö rajat luo turvallisuutta, eikö se ole rakkautta, kun on rajat, mitä saa tehdä, mitä ei.66233sananlasku
en ole nyt varma onko tämänkaltaista Raamatussa:PILKA OSUU VIELÄ OMAAN NILKAAN.4232MILLE RAKENNAT?
Sen tähden jokainen,joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan,on verrattavissa järkevään mieheen,joka rakensi8231