Vapaa kuvaus

Ase tai siviilipalvelus: ase.

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Hakusanat:

Aloituksia

438

Kommenttia

947

1. HERRAN HUONE(Francis Frangipane)

Sivu 140. Herran Sana meille on, että Hänen huoneessaan kritiikki on korvattava rukouksella ja pikkumainen arvostelu on
    Helluntailaisuus
    24
    256
  2. VITSI TEILLEKIN!

Ateisti oli soutelemassa Loch Nessin järvellä,äkkiä aalloista ilmestyy sanoinkuvaamaton hirviö,joka kaatoi veneen ja aik
    Ateismi
    3
    252
  3. PÄIVÄNSANA TÄLLE PÄIVÄLLE!

Minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen,joka sanoi:"Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä!Hän asuu heidän
    Helluntailaisuus
    4
    251
  4. YLISTYKSESSÄ

Tänään oon pukenut ylistysvaipan päälle ja tanssinut Herralle.Kun annemme uhrimme Herralle ylistäen ja karkeloiden,niin
    Helluntailaisuus
    2
    250
  5. Rauhaaa!!

Pyydettiin käymään..täällä siis..no sanon että Jeesus on Herra edelleen..ja haluan levittää ilosanomaa tännekin..sori ei
    Ateismi
    6
    248
  6. MIELIPIDE TÄSTÄ PALSTASTA

Oon jotain vuoden seurailut tätä palstaa ja harvakseltaan kirjoitanut tänne.Tämä on suosittu palsta ja hyvä työvälinen n
    Helluntailaisuus
    2
    245
  7. PYYDÄN ESIRUKOUSTA

Rauhaa veljet ja siskot.Homma on seuraava,mulla on toi tupakanpoltto ongelmana,ja tarkoitus on lopettaa se.En oo kokonaa
    Helluntailaisuus
    3
    242
  8. ehkä häviö puhdistaa politiikan kenttää.

ja neuvo demareille ettei oltaisi niin ylpeitä ja itsevarmoja,nöyryytä ja vielä kerran nöyryytä.
    Puolueet
    1
    241
  9. GAL.5;19-23

Lihan teot ovat ilmeisiä.Niitä ovat haureus,saastaisuus,irstaus,epäjumalanpalvelus,riita kiivaus,vihat,juonitelut,eripur
    Helluntailaisuus
    3
    240
  10. ILOSANOMAA TÄNNEKIN!!!

ON TOSI KIVAA KUN PÄÄSEE VAUHTIIN LEVITTÄMÄÄN EVANKELIUMIA,SAARNASIN KIRKKOKAHVILSSA TUOLLA CHÄTISSÄ,PELASTUS ON KAIKILL
    Helluntailaisuus
    4
    236
  11. MIKSI KASTEASIASTA

Tehdään vaikea kun se on yksinkertainen,eli ensin Usko sitten kaste,kun sie tuut uskoon ja suullasi tunnustat JEESUKSEN,
    Helluntailaisuus
    5
    234
  12. MIKSI PITÄÄ KIISTELLÄ..??

Jeesuksen syntymästä..rakentaako se ketään??vai onko halu niin kova pitää "väitelyä yllä...tarkoitan siis ekivaarin ja m
    Helluntailaisuus
    6
    234
  13. Jeesus ristillä.

Myös kaksi muuta,kaksi pahantekijää,vietiin Jeesuksen kanssa surmattavaksi.Kun saavuttiin paikalle,jota kutsutaan Pääkal
    Helluntailaisuus
    3
    234
  14. Jeesus on Herra.

Jumala on kolmiyhteinen,Isä,Poika ja Pyhä Henki.Se on salaisuus jota emme oikein ymmärrä,eikä meidän tarvi luotuinna kai
    Helluntailaisuus
    3
    232
  15. Raamatun kokonaisilmotus. (Haastan tutkimaan Raamatua)

Sinun sanasi on lamppu, joka valaisee askeleeni, se on valo minun matkallani. Ps.119:105. Peite, mikä se on? Se on sell
    Seurakunnat
    24
    229
  16. sanaa Raamatusta.1.kor.3:18-20

Älkään kukaan pettäkö itseään.Jos joku teistä luulee olevansa viisas tässä ajassa,tulkoon hän tyhmäksi,että tulisi viisa
    Helluntailaisuus
    6
    227
  17. Ei mitään rajaa missään??

Sitäkö halutaan? Eikö rajat luo turvallisuutta, eikö se ole rakkautta, kun on rajat, mitä saa tehdä, mitä ei.
    Helluntailaisuus
    66
    227
  18. MILLE RAKENNAT?

Sen tähden jokainen,joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan,on verrattavissa järkevään mieheen,joka rakensi
    Helluntailaisuus
    8
    226
  19. vähän iltapalaa tännekin eli Mannaa.

Apt.4:20 Me emme voi olla puhumatta siitä,mitä olemme nähneet ja kuulleet...Toi sananpaikka kertoo siitä miksi myös olem
    Helluntailaisuus
    4
    225
  20. sananlasku

en ole nyt varma onko tämänkaltaista Raamatussa:PILKA OSUU VIELÄ OMAAN NILKAAN.
    Helluntailaisuus
    4
    225