satumaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
80
Kommenttia
532
Uuden elämän alku
Miten voikaan olla pitkän avioliiton jälkeen niin totaalisen vaikea löytää rohkeus hakea uusi ihmissuhde. Kotoa ei kuule32164Tulevaisuus
Haluaisin tietää, voinko vaikuttaa jotenkin työtehtäviini ja asemaani työyhteisössä. Olen vihdoinkin työssä, josta pidän036Tulevaisuus
Uskon siihen, että meitä ohjaa suurempi voima. Nyt olen kuitenkin umpikujassa ja räpiköin, enkä tiedä mitä minun kuuluis049Onnen pipanoita
Onko mitään mahdollisuutta, että pääsisin tästä oravanpyörästä, mikä on henkisesti kovin raskasta. Työstä on kysymys, ta250näkijä, joka haluaa auttaa
monica gren, näkijä, häneltä olen saanut avun . hän ei pyydä rahaa. hän auttaa mielellään mutta tällä palstalla ilmoitet1262Oikea näkijä?
Miten voin päästä eteenpäin, jos menneet tapahtumat ovat kiviriippana. Työllistymisestäni on nyt kysymys. Karvaita petty1121- 0126
Erna Sampio
voisitko sinä minua lohduttaa. Alan olla niin kovin väsynyt pään hakkaamiseen seinään. Minun on löydettävä työtä, mutta076Hyvät näkijät
Nyt on tullut ns. lunta tupaan ihan liikaa ja taidan masentua. Näetkö sinä ilonaihetta. Työrintamalla? Historiaan kun en074Sentra
Koskapa sinulle on siunaantunut näkijän lahja, voisitko minulle katsoa tulevaa. Ehkäpä minulle on näköpiirissä jotain mu097- 0125
zonette
voitko kertoa minulle jotain tämän vuoden tapahtumista. Kiitos vaivannäöstäsi. nyt tarvitsen tukea,077Zonette
Vastaisitko sinä... olen 52 vuotias nuorekas nainen. Tällä hetkellä vailla vakituista työtä. Olen ollut kovin positiivin1127Näkijälle
voitko katsoa minulle, saanko työtä piakkoin. Mitä pitää tehdä työllistyäkseni. Olen mielestäni hakenut jo kaikkiin mahd065Ennustusta vailla
Miten järjestyy työ. Mitä pitää tehdä että työllistyn. Joka paikkaan olen laittanut hakemusta ja kouluttautunut. Milloin081Tarot-velholle
Voitko sinä minulle katsoa, ku olen kovin epätoivoinen. Olen hakemassa työtä ja tuntuu että lyön päätä seinään koko ajan290ennustus
Saisinko itselleni helpotusta sinulta joka juuri nyt luet tätä. Minulla on kovin vaikeaa juuri nyt. En näe valoa missään073Kahdestaan
Osaatko olla puolisosi kanssa kahdestaan. Vai kaipaatko suurempaa seuraa, enemmän tekemistä. Minä nautin kahdenkeskisest210150+
Avioliittoa takana 34 vuotta. Valtavasti kriisejä kahden vuoden aikana. Mutta tuloksena entistä syvempi kiintymys miehen21287Moi kaikille pitkästä aikaa
Olen ihastunut facebookiin. Naamakirjaan. Siellä klikkaan ystävikseni ihmiset, joiden kanssa haluan olla tekemisissä. Ku3405