Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satumaa
profiilit
satumaa
satumaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
80
Kommenttia
532
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En usko, että isä oli tai on henkisesti sairas sillä tavalla kuin minä henkisen sairauden käsitän. Ehkä hänellä on jotain pelon aihetta, mitä minä en ymmärtänyt, enkä ehkä ikinä ymmärrä. Kiitos vastauksestasi.
12.06.2013 20:33
Juttuja voi keksiä ihan kuka vaan, mutta minulla ei ole sellaiseen tarinointiin tarvetta. En tälle tarinalle uskottavaa selitystä ole hakemassakaan, kunhan halusin sen kanssanne jakaa. Elämä on ihmeellinen ja ihmeellisiä tapahtumia täynnä, joista on mukava keskustella. Mitäs muuta keskustelu onkaan kuin ajankulua. Tylsistynyt en ole ensinkään, vaan päinvastoin. Hyvää päivänjatkoa sinulle Erkki!
09.06.2013 11:06
Voi, kuinka osuva vastaus. Sain tiedon vastauksestasi sähköpostiisi ja yllätyin positiivisesti. Olet oikeassa, olen ottanut murheekseni isomman asian kuin minun hartiani kestävät ja olen luonteeltani kovin jämpti ja suoritan velvollisuuteni, vaikka väsyisin. Olen kuunnellut sydäntäni, ihan oikeasti ja tehnyt ratkaisun, joka pelotti, mutta tuntui oikealta. Olen sanonut itseni irti työstä, olen löytänyt uuden työn ja toivon että voin siinä viihtyä ja saada toimia luonteelleni ominaisella tavalla. En tiedä, miksi olen kovin peloissani aina uuden edessä ja tosiaan, pelkään että sössisin uuden tilaisuuteni. Kääk! Olen valmis tekemään töitä, mutta koskaan enää en anna kenenkään kävellä ylitseni, enkä ainakaan anna pyyhkiä jalkojaan minuun, jos teen kaiken mitä pitääkin ja vielä hieman enemmän. Voi yrittäjäparkaa, hän menetti paljon kun minut menetti. Itsetunto nostaa päätään. Elämässä näkyy jälleen värejä. Kiitos siitä!!
08.06.2013 15:57
En osaa sanoa. Sekin tuntuu hassulta, että isämme katkaisi välinsä meihin jokaiseen kovin aikaisessa vaiheessa. Välillämme oli aina kohdatessamme jännittäytynyt ilmapiiri ja isä vaimo numero 3 kertoi, että isä pelkää minua ja tapaamistani. No, ei tarvitse pelätä enää, en ole edes yrittänyt pitää yhteyttä vuosiin.
08.06.2013 11:07
Ihan kaikkea en ymmärrä, mutta ehkä näiden asioiden on tarkoituskin mennä niin, että saan lisää uskoa siihen, että kaikki onnistuu. Voisikohan kohdassa TULEE olla kysymys jostain muusta kuin virkamiehestä? petollisesta sellaisesta? Uskon, että saan tunnustustakin, mutta jännittää, mitä se sitten onkin
Työasioissa on jotain ravistelevaa ollut jo pitkään. Pahaa mieltä, se ravistelee eniten. Tulevaa ratkaisua tässä jännitänkin. Haen uutta työtä koko ajan, kun en usko nykyiseen työpaikkaani enää ollenkaan, tai siihen että siinä pärjäisin henkisesti. Mutta rauhoittumiseen kehoittaminen on varmasti oikea asia, vain rauhoittumisen avulla voin antaa mahdollisuuden asioiden edistymiseen parhaaseen suuntaan. Se, mitä en millään suostu uskomaan, se on työnkuvani. Mikään ei ole mennyt niinkuin piti ja olen puun ja kuoren välissä. Näin sen ajattelisin. Voi, kuinka ihanaa olisikin tuntea itsensä jälleen voittajaksi!
02.06.2013 08:51
Kiitos vastauksestasi joka oli lohdullinen. Mahtaako näkyä työtä... vieläpä piakkoin..
28.12.2009 18:48
olen päästänyt itseni lihomaan, mutta hiukseni ovat aina muodikkaasti leikatut ja värjätyt. Meikkaan ja pukeudun kauniisti. Vieläkin näin viisikymmentä täytettyäni voin sanoa että olen nainen. Aikuinen upea nainen. Ei tämä ole leuhkimista ollenkaan, hyvä olo vain näkyy ulospäin. Nautin huomiosta.
15.09.2009 14:16
nämä sinun kommettisi. Ne rasittaa, ihan totta
15.09.2009 09:40
Perin outoa on se, että tällaiseen itsestään selvyyteen on tehtävä laki. mutta mutta...edelleen joskus näkyy savua täynnä olevia autoja joissa pikkulapset kyydissä. Itsekkäitä vanhempia, ei voi muuta sanoa
15.09.2009 09:36
on aina tapahtunut ja tulee tapahtumaan mitä uskomattomampia asioita. Vaan kaikesta on selvitty tähän asti. Lapsia haluaisin suojella että eivät joutuisi kovia kokemaan.
14.09.2009 09:05
on tullut lapsista. Ihan kelvollisia. Kunnollisiakin. Olen siis onnistunut hyvin. Tai siis...olen onnekas
14.09.2009 09:00
Vittuilu on taitolaji. Eikä sovi joka paikkaan. On fiksua tajuta, milloin se sopii ja milloin on syvällisen pohdiskelun ja asiallisten kommenttien paikka.
13.09.2009 16:57
Kaikki kriisipuurot on nyt keitetty. Tältä erää. Nyt olen onnellinen ja tänään on kaikki hyvin. Huomisesta en tiedä. Onneksi. Voi Pirre kun kiva olo, että sinä muistat vielä. Vaikka en ole aikoihin ollutkaan palstalla. Kiva palata takaisin. Mitäpä sinulle kuuluu?!
13.09.2009 14:30
Nautitaan tästä sunnuntaista porukalla. Mä heitin matot pihalle. Ukko lähti kuivuriin ja pakko oli pitkästä aikaa teitä kaikkia moikata ja kattoo mitkä täällä on nykyään fiilikset. Kun oon siivonnut ja leiponut kullaleni jotain hyvää, palaan takasin ja kattelen mitä teille muille kuuluu. Metsään en uskalla hirvikärpästen vuoksi, olen silleen outo naisihminen.
13.09.2009 10:26
Huumorintaju on viisaiden ihmisten laji. Tyhmemmät ei sitä tajua, kyllä näin on.
04.09.2009 11:15
Minä en ole sinne liian vanha. Mutta sinä voit olla, vaikka oltaisiin samanikäisiä. Ikä kun on vain numeroita, mutta kukin tulkoon onnelliseksi tavallaan
15.08.2009 16:43
Siellä olen minäkin ja se on kyllä ihan mukavaa. On ehkä helpompi siellä keskustella, kun on tuttujen parissa, eikä tule niin kovasti lokaa niskaan, kuin täällä ainakin aiemmin tapahtui. Toivottavasti on tapahtunut parannusta tyylissä. Hyvää syksyn odotusta kaikille
15.08.2009 16:41
Minua paremminkin häiritsee moinen tausta. Ei kiva
02.02.2009 11:15
suhtautuisi siihen, jos sinulla olisi meiliystävä vastakkaisesta sukupuolesta. Mahtaa olla miehesi tavattoman ajattelematon, vai mitä.
02.02.2009 11:12
olemalla juuri omanlaisesi aikuinen komia nainen, joka tekee juhlapäivästään oman näköisensä. Sinun tärkeänä päivänäsi ovat tärkeimmät tunteet sinun tunteesi ja siskosi on sivustakatsoja. Minä en ole siskoni kanssa tekemisissä, kun hänen kanssaan tulee ahdistunut olo... mitäpä sitä seurustelemaan sellaisten kanssa joiden kanssa ei synkkaa. Maailma on täynnä mukavia ihmisiä. Mitäpä jos yllättäisit sanomalla, että nyt ei sovi tulla. Tule sitten ensi viikolla kun on parempaa aikaa
02.02.2009 10:58
1 / 27