50 plusVastattu 18 v

Juhannusaatto

on jälleen eletty ja hyvä niin. Mulla kietaisi mies kossupullon ja sai hepulin..siinä se taas nähtiin, viina ON viisasten juoma. Kaikille ei viina sovi. Tänään on ollut sitten kovin hiljaista ja krapula kai päätä jyskää…
50 plusVastattu 18 v

Mittasin vyötäröni

97 komiaa senttiä. Ihanne oisi että naisen vyötärö olisi 88 cm. Kuka haluaa senttejää, minä voin niitä lahjoittaa. Vaikka en minä tosissaan ala sen vuoksi laihikselle. Komia nainen siinä tärvääntyisi ja menisi vallan hu…
Apua aloittelijalleVastattu 18 v

XP-home asennus ongelma

Ohjelma ei asennu vaan ilmoittaa että ei löydy kiintolevyä´. Koneessa Barracuda Seagate. Siinä ei ollut kaapelia, vaan punainen johto emolevyyn, jossa lukee, serial ATA 26 AWG. Mitä pitäisi tehdä. Miten ne jumpperit pit…
50 plusVastattu 18 v

Kauhu jatkuu

Netissä on ilmoitus että Kirkkoharjun koulu on seuraava kohde. Poliisi on koululla ja lähettää oppilaita kotiin. Mitä ihmettä tämä on!? En tiedä missä tällainen ilmoitus on. Tiedätkö sinä?
50 plusVastattu 18 v

Ystävyys

Minä purin sydäntäni eilen ystäväksi luulemalleni ihmiselle. Vähän ajan päästä sain tekstiviestin jonka tämä ystäväni oli lähettänyt vahingossa väärään numeroon, minulle. Se alkoi näin: tänään se satumaa laittoi niin me…
50 plusVastattu 19 v

alkoholisoituneen

serkun auttaminen on ollut elämäni raskain ja turhauttavin työ. Hänen lapsensa olivat alta kymmenen ja äiti ryyppäsi päivät pääksytysten. Lasten isä oli tuurijuoppo itsekin ja sokea entisen vaimonsa tilanteeseen. Sosiaa…
Apua aloittelijalleVastattu 19 v

linux ubuntu

Haluaisin asentaa ubuntun koneeseeni mutta näyttöön tulee vain teksti boot failed press a key to return. Muuten ei tapahdu mitään. Kone on tyhjennetty eikä ole muuta käynnistyslevykettä ja olen aivan noviisi ja onneton.…
50 plusVastattu 18 v

Itke en lemmen tähden

Laulelen mielelläni ja haluaisin tähän lauluun sanat. En ole kuitenkaan löytänyt netistä. Voisitko sinä auttaa
50 plusVastattu 19 v

kulmakarvat

tuovat kasvoihin ilmettä. Siksi Saimi Nousiainen vähän ihmetyttää, vaikka kaunis nainen onkin. Itsellä iän mukaan käy kulmakarvojen tuuheudessa kato. Nekin vähät mitä on, muuttuvat valkoisiksi. (Vitiligo ehkä vaikuttaa)…
50 plusVastattu 19 v

Hävettää kun

olen kysellyt ennustajilta selviämistäni, kun joskus on sellainen epäuskoinen olo. Jotenkin se kuitenkin hävettää... onko se hävettävä asia, vai inhimillistä.
50 plusVastattu 18 v

Ihmeellinen ajoitus

Olin tässä työnhakijana pitkään. Epätoivoissani laitoin hakemuksia joka paikkaan. Sain vastauksen Ruotsista. Sieltä sain oman alani työtä... lupasin lähteä ja pakkasin tavarani, tilasin matkan ja koti jäi kaikkine rakka…
50 plusVastattu 18 v

Huominen päivä

Miten mahtaa huominen päivä alkaa...kahvinkeitollako ja mihin aikaan. Minä ainakin nukun pitkään ja nautin kiireettömästä olosta. Krapulaan buranaa ja huilia vaan. Hyvää juhannusta kaikille. Tasapuolisesti.
50 plusVastattu 18 v

Nyt jännittää

Sain työmaan. Ihanaa. Mutta mutta..se on Ruotsissa. Olen pakannut jo ja liput on tilattu. Maanantai-illalla Isabella saa matkustajakseen jännittyneen ex-työttömän. Kotona asia nostatti mekkalan ja pahaa mieltä. Lähtö ei…
Yleistä LinuxistaVastattu 19 v

asennusongelmiin tarvitsen apua!!!

ubuntun asennus "uncompressing linux... ok booting the kernel (17179784.720000)Buffer 1/0 error no device hcd, logical block 127808 ja lisää numeroita numeroiden perään, voisiko joku ystävällisesti auttaa, kun teitä amm…
50 plusVastattu 19 v

suklainen kahvikakku

150g voita 170g tummaa suklaata 2dl sokeria 5 munaa 2dl vehjäjauhoja 1tl vaniljasokeria 1tl leivinjauhetta täyte: 150g voita 150g tomusokeria 150g sulatettua suklaata 175 astetta, 55min. Halkaise kolmeen osaan. Täytettä…
50 plusVastattu 18 v

Minäpä tänään

poikkesin seksikaupan ovesta sisälle. Oli siellä levyjä levyjen perään ja vaatetta... miehille sellasia asusteita, että jos sellasen rakkaani päällensä pukisi, niin lemmenliekki sammuisi hysteerseen nauruun. Ja ne muut …
50 plusVastattu 18 v

Kumpi

saa tanssijalan vipattamaan, tango vai humppa. Itse olen reippaan tanssin ystävä
50 plusVastattu 18 v

Voitaisko sopia

että yhtään aloitusta ei arvosteltaisi tyhmäksi. Ei vastata niihin,jos ne ei kiinnosta. Eikö siinä olisi vallan tarpeeksi kannanottoa. Seuraava, joka aikoo mollata muiden kirjoituksia, tarkistaisi ensin verensokerinsa j…
50 plusVastattu 17 v

Heippa kaikille

Ehdin nykyään liian harvoin lukemaan ja kommentoimaan kirjoituksia. Olen saanut viime maanantaina suoritettua tietojenkäsittelyn ammattitutkinnon ja olen niiiiiin iloinen siitä asiasta. Ei koskaan ole liian myöhäistä op…