satumaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
80
Kommenttia
532
Juhannusaatto
on jälleen eletty ja hyvä niin. Mulla kietaisi mies kossupullon ja sai hepulin..siinä se taas nähtiin, viina ON viisaste312731Mittasin vyötäröni
97 komiaa senttiä. Ihanne oisi että naisen vyötärö olisi 88 cm. Kuka haluaa senttejää, minä voin niitä lahjoittaa. Vaik492628XP-home asennus ongelma
Ohjelma ei asennu vaan ilmoittaa että ei löydy kiintolevyä´. Koneessa Barracuda Seagate. Siinä ei ollut kaapelia, vaan p62114Kauhu jatkuu
Netissä on ilmoitus että Kirkkoharjun koulu on seuraava kohde. Poliisi on koululla ja lähettää oppilaita kotiin. Mitä ih491668Ystävyys
Minä purin sydäntäni eilen ystäväksi luulemalleni ihmiselle. Vähän ajan päästä sain tekstiviestin jonka tämä ystäväni ol451622alkoholisoituneen
serkun auttaminen on ollut elämäni raskain ja turhauttavin työ. Hänen lapsensa olivat alta kymmenen ja äiti ryyppäsi päi151543linux ubuntu
Haluaisin asentaa ubuntun koneeseeni mutta näyttöön tulee vain teksti boot failed press a key to return. Muuten ei tapah291382kulmakarvat
tuovat kasvoihin ilmettä. Siksi Saimi Nousiainen vähän ihmetyttää, vaikka kaunis nainen onkin. Itsellä iän mukaan käy ku251355Hävettää kun
olen kysellyt ennustajilta selviämistäni, kun joskus on sellainen epäuskoinen olo. Jotenkin se kuitenkin hävettää... onk211257Ihmeellinen ajoitus
Olin tässä työnhakijana pitkään. Epätoivoissani laitoin hakemuksia joka paikkaan. Sain vastauksen Ruotsista. Sieltä sain271152Itke en lemmen tähden
Laulelen mielelläni ja haluaisin tähän lauluun sanat. En ole kuitenkaan löytänyt netistä. Voisitko sinä auttaa81141Huominen päivä
Miten mahtaa huominen päivä alkaa...kahvinkeitollako ja mihin aikaan. Minä ainakin nukun pitkään ja nautin kiireettömäst271139Nyt jännittää
Sain työmaan. Ihanaa. Mutta mutta..se on Ruotsissa. Olen pakannut jo ja liput on tilattu. Maanantai-illalla Isabella saa161099asennusongelmiin tarvitsen apua!!!
ubuntun asennus "uncompressing linux... ok booting the kernel (17179784.720000)Buffer 1/0 error no device hcd, logical b101094suklainen kahvikakku
150g voita 170g tummaa suklaata 2dl sokeria 5 munaa 2dl vehjäjauhoja 1tl vaniljasokeria 1tl leivinjauhetta täyte: 150g v111006Minäpä tänään
poikkesin seksikaupan ovesta sisälle. Oli siellä levyjä levyjen perään ja vaatetta... miehille sellasia asusteita, että21983R:n kaupungille haettiin järjestelmäasiantuntijaa
Haku työhön päättyi 15.2.2008 ja ajattelin että nyt tärppäsi. Oli kaikki tarvittavat taidot ja opinnot. En päässyt. Kave5969- 18952
Voitaisko sopia
että yhtään aloitusta ei arvosteltaisi tyhmäksi. Ei vastata niihin,jos ne ei kiinnosta. Eikö siinä olisi vallan tarpeeks19918Heippa kaikille
Ehdin nykyään liian harvoin lukemaan ja kommentoimaan kirjoituksia. Olen saanut viime maanantaina suoritettua tietojenkä32845