Vapaa kuvaus

Mitähän itsestäni osaisin kertoa, hmm...Olen tavallinen tallaaja.. Mies oli ja meni manan majoille..

Tyttäriä on monta ja lapsenlapsia ja lapsenlapsenlapsia. Onhan siinä jo porukkaa...

Itsestäni jotain: No,olen rauhallinen ja pitkäpinnainen..Luen paljon,rakastan runoja,dekkarit viihdyttävät ja ja sitten välillä vakavampaa,pääasia,että saan lukea..Etten ihan juutu kirjan ääreen ,teen muutakin...

Vapaaehtoistyötä esim.. No,ei siitä sen enempää.....Ai niin,pelailen ,yksinpelejä tai kaksinpelejä,hauskaa,rentouttavaa puuhaa...saa aivotkin toimintaa. Tämä tietokone ,on vallan mainio,

olen oikea räplääjä,aina löytyy kiinnostavaa juttua...Motto: "Elämä ei ole aina hauskaa,mutta mielenkiintoista,joka päivä." Kiva herätä uuteen aamuun, jospa tänään tapahtuu sellaista,mikä muuttaa kaiken paremmaksi ..aina on toivoa.



Kirjoitan tähän yhden ,Tommy Tabermannin runon ( Kaipaus 1976 )



Hiljaisuusvalssi



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa ,kunnes kielet sen katkeaa,

se soittaa aalloilla,kiviä vasten,

se soittaa oksalla kevätkeinuvalla,

jonka alla minä uinun,

kauriin ja karhun lailla.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa,kunnes meidät on pesty,

se harjaa harjalla, kanervankarkealla

ja se huuhtelee kuulla niin kirkkaalla,

ettei tähtiä tarvita lain.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa kunnes kielet sen parkuen katkeaa.

Se soittaa kunnes murheeni morsian mustissa on,

kunnes haudalla sen riisun päästäni

kuihtuneen seppeleen.

Oli vähän surullinen..Yritän löytää taas ,jonkun kivan.. Vaihtelua elämään..

Kiitos,kun poikkesit sivullani. Sinulle :Oikein mukavaa päivää,voimia ja Iloa!

sähkö[email protected]

.



Suosikkibändit/artistit: Tomi Metsäketo, Kari Tapio, Hecktor, Kaseva, Queen, Eagles ym..

Suosikkileffat: Viulunsoittaja katolla, Puhallus, Hevoskuiskaaja, Kummisetä, Oman elämänsä sankari ym.

Lempikirjat: Esim..Vihreä oli laaksoni, Vuorovetten prinssi, Sadanvuoden yksinäisyys, Garpin maailma, Tuntematon sotilas ym.

Vapaa-aikanani: Räplään tietokonetta, sättäilen, pelaan, luen romaaneja ja runoja, teen ristikoita, ulkoilen ym.

Katson tv:stä mieluiten: joitain sarjoja, Dokumentteja, uutisia, viihdettä, elokuvia..

Kotieläimet: Ei ole nyt, mutta pidän kissoista..

En pidä: hirvikärpäsistä, ym. ötököistä... kuumuudesta, metelistä, yksitoikkoisuudesta ym.

Ruoka & juoma: Pizza, lasagne, risotto, kana...juomana Novelle, Bonaqua tai vesi



Koulutus: ---

Ammatti: Eläkeläinen

Yhdistykset/kerhot: Espoonlahden eläkkeensaajat ry

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

13

Kommenttia

2058

  1. En päässyt Galleriaan,kuin nyt vasta..Noin elämässä käy: Ensin unelmia ja toiveita..sitten tapaa ihanan ihmisen,
    jonka säteilystä hetken saamme nauttia..sitten katoaa taas..ei jää.. Oli tuokio vain..Jää mieleemme kuitenkin.
    Oikein hyvä runo..Oli vähän kaihoisa muistelu,mutta ei niin surullinen kuitenkaan..Jäi kaunis muisto..
    Mukavaa päivää sinulle ja hyvää Juhannusta! Kiitos tästä lukuhetkestä.."tie eteenpäin kulkee" ja uusia kohtaamisia ..iloisiakin ,onnellisia... Voi hyvin! t.Irkku
  2. Onpa koleaa ja tuulista..hui.. Sisälläkin pitää olla villasukat,että tarkenee..
    Jokohan se meidän kesä oli tässä..Katsotaan.. Muuten on kaunista,aurinkokin paistaa..Minua vaivaa väsymys..en siitä pääse nyt eroon millään..
    Ensi maanantaina menen siihen kaihileikkaukseen ja siten toinen 23.6--sitten sekin on ohi..Kaikkea tulee,ikälisinä..Säälitti,yksi vanha nainen,kun oli yht'aikaa kanssani,esitutkinnassa.. pelkäsi niin kovasti.. Voi sentään...mitään ei kannata etukäteen pelätä..Kivustakin selviää,kun ajattelee,että tämä on kohta ohi...
    Mitään ei ole tapahtunut..No ,Tampereella kävin,synttäri-juhlissa.. Oli mukavaa..
    Tietysti oli vähän orpo olo,kun ei ollut tuttavia,kuin päivänsankari,mutta ihan hienot juhlat..Eipä tässä nyt olekaan tulossa,kuin elokuulla yhdet 50-vuotispäivät..Ne vietämme matkoilla.. Olemme varanneet huoneiston,joten voimme siellä tehdä ruuat ym..Toivottavasti,ei ole kuuma,kun ei jaksa sitten liikkua niin paljoa,vasta illalla,kun on jo viileämpää..Kohde on Madrid..On aika sisämaassa,joten katsotaan nyt,miten sujuu? No,nuoret jaksaa,meikäläisellä jalat väsyy..Vanha totuus,"Vanhana oppii hiljaa kulkemaan"..Näin se menee..
    Minun olisi pitänyt lähteä ,systerille kauppaan,mutta jätin huomiseksi,kun
    ei nyt huvittanut lähteä mihinkään..juuri ja juuri kauppaan ,itselleen jotain..
    Tai,minulla on se yksi lapsenlapsi tässä kanssani,kun Jori pääsi asuntolaan,
    joten pitää laittaa hänellekin syömistä.. Tuleekin syötyä paremmin,kun ei ole ihan yksikseen.. muuten tulisi taas keitettyä vaan Lämminkuppikeittoa hih..
    Viereisessä talossa on ulkoseinä-remontti ja on semmoiset muovit, 10:stä kerroksesta maahan asti ja paikkuivat kovin tuulessa,viimeyönä,häiritsi nukkumista todella,vaikka yleensä,en häiriinny mistään..Kauan on sekin remontti kestänyt.. Lähikoulukin on remontissa.. Koululaiset vietiin bussilla Otaniemeen,vanhan Poliisikoulun tiloihin.. Sekin jatkuu vuoteen 2011 asti..
    Jännää varmaan oli koululaisilla,ei parane myöhästellä ainakaan..Kaikkea sitä onkin..Nyt on kyllä niin kaunista,että lähdenkin tuohon tuuleen,
    pienelle lenkille..Kiva katsoa,mitä kaikkea kasvillisuutta on kukassa..Pysyn pystyssä,on tässä senverran painoa kuitenkin..Jos luontopolulle menisin ja sitten ruuan laittoon.. Hyvin suunniteltu ,on puoliksi tehty.. Ei kun menoksi..
    Me näemme taas..Iloista mieltä..t.Irkku