jormalaiset
Vapaa kuvaus
Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
524
Kommenttia
3502
Monokulaari
Onko kokemusta kännykkäkameran kanssa käytettäessä? Ilmeisesti linssi eteen laitettava zoomi?86300Kidutus / Nöyryyttäminen
Wikipediassa törmäsin moiseen juttuun. Kidutus / Nöyryyttäminen alla - Miten miehelle voi kidutuksessa pakottaa erektion33622Yhdistyksen omaisuuden myynti
Jos yhdistys myy omaisuuttaan voidaanko saatu tulo jakaa jäsenille. Jos yhdistyksessö on kahdenlaisia jäseniä Äänioikeu73466Hornettien lentonopeus? Hitaasti siis.
Jos lentävät matalalla. Muutama sata metriä. Niin miten hitaasti ne voivat lentää?383223Maidon tuottajahinta
Voinko kuluttajana vaikuttaa maidontuottajan saamaan hintaan. Maksaako kaikki meijärit saman vai onko niissä eroja?372871Mediheli kylään
Jos haluan ennakoida mahdollisen sairauskohtauksen mökillä niin millainen paikka medihelin laskeutumiselle pitäisi varat32706Nimen tavaaminen
Hei Onko missään miten tavataan englanniksi. Siis vaikka nimi tai osoite. Miten kirjaimet lausutaan. Terveisin V-ä-i-n-12566Naiseni ulkomaalaissuhteet
Jotkut tutut tietää että minulla ja vaimollani on avoinsuhde. Ne joille kerroin hyväksyivät asian sitä kummeksumatta. Ny212392Kirjekyyhky
Kaikissa vanhoissa agentti-elokuvissa se vieraaseen maahan joutunut vakooja lähettää viestejä kirjekyyhkyllä. Näin varma22347- 62277
pp.kk.vvvv - pp.kk.vvvv = pp.kk.vvvv
Eli miten saan excelin vähentämään päivä määrän päivä määrästä? 2011.11.11 - 2000.10.01 =11.01.1051981- 21931
- 531868
Palautus vai uusi valtio
Halutaanko Venäjälle luovutetut alueet takaisin vai tulisiko perustaa uusi valtio suomen ja venäjän väliin?331827Venepaikka rasitteena
Olen ostamassa kuivanmaan mökkiä. Järvi on kävelymatkan päässä. Minulle on luvattu venepaikka ja laiturin rakentamisoike91823Nokia XR21 5G-puhelin. Unkarista
Nokia XR21 5G-puhelimen tuotanto alkaa Euroopassa. Milloinhan se lienee ostettavissa?151810Mökki metsässä
Suunnittelen kesämökin hankkimista. Rahat ei riitä rantatonttiin. Jospa ostankin metsästä aukean. Ja teen niin sanotun k251773Finnjet
Miten sille Finnjetille sitten kävi. Romuksi piti mennä mutta olisinko jostain huomannut että Intialaiset olisi sen osta91719Kahden miehen nainen
Ystävystyin pariskunnan kanssa harrastusten merkeissä. Olemme viettäneet aikaa yhdessä ja viihtyneet hyvin. Nyt pariskun41691Tappaja perii
1) Muistelen lukeneeni joskus että jos tappaa hetken hurmiossa henkilön jonka voisi periä niin silloin myös perii. Kun s81595