jormalaiset

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
525
Kommenttia
3505
Kirjeen vaihto netissä
Kiinnostaisiko ketään? En siis etsi tapaamista. Mitta kirjeen voisin naputella silloin tällöin.5178Vanha kaveri Facebookissa
Voinko määritellä Facebookissa yhden kaverin siten että muut kaverit eivät näe hänen olevan minun kaveri?1177Ennen muinoin Ruotsin lipun alla
Joskus aikoinaan Suomi oli Rruotsin itäinen maakunta. Täällä oli porukkaa Ruotsin armeissa. Ruotuarmeijan rykmenttejä m1177Voiko naapuri periä?
Eli meillä on kolme rantatontti rinnakkain. Itse omista sen pohjoistontin. Kaveri sen etelätontin. Välissä oleva omistet3176- 0175
Lahjaveron maksu
Tarkoitus olisi antaa lahjaksi 50.000euroa. Saajan pitäisi maksaa siitä lahjavero. Voinko maksaa sen hänen puolesta? Pel1175Itäinen raja-aita
Aitahan rakennetaan suomen puolelle. Eli idästä saapuva henkilö joka pääseen koskettamaan aitaa on itse asiassa Suomessa6175Laiton ase lahjana, kaverin puolesta vaan
Siis en minä vaan kaveri kuuli huoltoasemalla ongelmasta. -Kävin siis exreme matkalla idässä. En halunnut hypätä mistään6174Väkivarta rikoksen uhri
Jos saksassa joutuu rikoksen uhriksi eikä saa poliisilta apua. Eivät osaa englantia. Onko mitään vapaaehtoisjärjestöä jo2173Kännykkäkuva sähköpostin liitteenä
Kun laitan suomi24 sähköpostin viestiin mukaan valokuvan minkä poimin tietokoneen kovalevyltä. Kuvatiedosto sisältää kuu3173Mikä lentokone?
Lomalento etelään. Kiinnostaisi tietää näenkö netistä millä koneelle lennettiin. Siis Valmistaja ja tyyppi. Jos siis tie1173Savolaiset Ruotsin sodassa
Oliko Savolaisilla Ruotsin armeijassa aikoinaan omat ryhmät vai olivatko he sekaisin ruotsalaisten kanssa?7172Velipuolen periminen
Isälläni on kolme lasta, minä ja siskoni, sekä meitä vanhempi velipuoli jolla on eri äiti. Äitimme ei ole adoptoinut van3170Hissi ja avaruusasema
Voisiko rakentaa hissin jolla pääsisi avaruuteen ja miksi ei voisi?4169Herodes / Israel
Herodes tapatti kaikki alle kaksi vuotiaat Israel tappaa kaikki yli kaksi vuotiaat - - No olisihan ne ainakin tulevia te3166Tyrmäystippojen testi
Luin jokin aikaa sitten jutun tyrmäystippojen saamisesta. Nainen lähti oluelle perjantaina ja heräsi sunnuntaina kotoaa.0166Haluaisin vastaaja prepaid-liittymään
Jos ostan R-kioskilta prepaid liittymän saanko siihen vastaajan? Edellyttääkö se henkilötietojen antamista?1165Eri lajien Kimeeri ja varaosat ihmiselle
Jos voisitte tehdä kahden lajin Kimeerin niin mitkä lajit sekoittaisitte? - Hesarissa Kira Gronow HS Julkaistu: 6.3. 2:03165Facebook kaveri ja muut kaverit
Minulla on facebookissa kymmenen kaveria. Haluaisin että yksi ei näe kaikkia muita kavereitani. Kuin voin rajata tuon yh5164Elinkautinen
Suomessa elinkautisvangit armahdetaan keskimäärin 14-vuoden kuluttua. Miten lie muissa maissa. Englannin poliisista kert5164