Vapaa kuvaus

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]

Aloituksia

525

Kommenttia

3505

1. Kirjeen vaihto netissä

Kiinnostaisiko ketään? En siis etsi tapaamista. Mitta kirjeen voisin naputella silloin tällöin.
    Nettideittailu
    5
    178
  2. Vanha kaveri Facebookissa

Voinko määritellä Facebookissa yhden kaverin siten että muut kaverit eivät näe hänen olevan minun kaveri?
    Yleistä somesta
    1
    177
  3. Ennen muinoin Ruotsin lipun alla

Joskus aikoinaan Suomi oli Rruotsin itäinen maakunta. Täällä oli porukkaa Ruotsin armeissa. Ruotuarmeijan rykmenttejä m
    Sodat ja konfliktit
    1
    177
  4. Voiko naapuri periä?

Eli meillä on kolme rantatontti rinnakkain. Itse omista sen pohjoistontin. Kaveri sen etelätontin. Välissä oleva omistet
    Perintö ja testamentti
    3
    176
  5. Agentti 004 Frederick Warder

Kuoliko Agentti 004 Frederick Warder?
    James Bond
    0
    175
  6. Lahjaveron maksu

Tarkoitus olisi antaa lahjaksi 50.000euroa. Saajan pitäisi maksaa siitä lahjavero. Voinko maksaa sen hänen puolesta? Pel
    Verot
    1
    175
  7. Itäinen raja-aita

Aitahan rakennetaan suomen puolelle. Eli idästä saapuva henkilö joka pääseen koskettamaan aitaa on itse asiassa Suomessa
    6
    175
  8. Laiton ase lahjana, kaverin puolesta vaan

Siis en minä vaan kaveri kuuli huoltoasemalla ongelmasta. -Kävin siis exreme matkalla idässä. En halunnut hypätä mistään
    Laki
    6
    174
  9. Väkivarta rikoksen uhri

Jos saksassa joutuu rikoksen uhriksi eikä saa poliisilta apua. Eivät osaa englantia. Onko mitään vapaaehtoisjärjestöä jo
    Saksa
    2
    173
  10. Kännykkäkuva sähköpostin liitteenä

Kun laitan suomi24 sähköpostin viestiin mukaan valokuvan minkä poimin tietokoneen kovalevyltä. Kuvatiedosto sisältää kuu
    Yleistä valokuvauksesta
    3
    173
  11. Mikä lentokone?

Lomalento etelään. Kiinnostaisi tietää näenkö netistä millä koneelle lennettiin. Siis Valmistaja ja tyyppi. Jos siis tie
    Yleistä lentämisestä
    1
    173
  12. Savolaiset Ruotsin sodassa

Oliko Savolaisilla Ruotsin armeijassa aikoinaan omat ryhmät vai olivatko he sekaisin ruotsalaisten kanssa?
    Historia
    7
    172
  13. Velipuolen periminen

Isälläni on kolme lasta, minä ja siskoni, sekä meitä vanhempi velipuoli jolla on eri äiti. Äitimme ei ole adoptoinut van
    Perintö ja testamentti
    3
    170
  14. Hissi ja avaruusasema

Voisiko rakentaa hissin jolla pääsisi avaruuteen ja miksi ei voisi?
    Yleistä tieteestä
    4
    169
  15. Herodes / Israel

Herodes tapatti kaikki alle kaksi vuotiaat Israel tappaa kaikki yli kaksi vuotiaat - - No olisihan ne ainakin tulevia te
    3
    166
  16. Tyrmäystippojen testi

Luin jokin aikaa sitten jutun tyrmäystippojen saamisesta. Nainen lähti oluelle perjantaina ja heräsi sunnuntaina kotoaa.
    Seksuaalinen väkivalta
    0
    166
  17. Haluaisin vastaaja prepaid-liittymään

Jos ostan R-kioskilta prepaid liittymän saanko siihen vastaajan? Edellyttääkö se henkilötietojen antamista?
    Tele Finland
    1
    165
  18. Eri lajien Kimeeri ja varaosat ihmiselle

Jos voisitte tehdä kahden lajin Kimeerin niin mitkä lajit sekoittaisitte? - Hesarissa Kira Gronow HS Julkaistu: 6.3. 2:0
    Biologia
    3
    165
  19. Facebook kaveri ja muut kaverit

Minulla on facebookissa kymmenen kaveria. Haluaisin että yksi ei näe kaikkia muita kavereitani. Kuin voin rajata tuon yh
    Nettideittailu
    5
    164
  20. Elinkautinen

Suomessa elinkautisvangit armahdetaan keskimäärin 14-vuoden kuluttua. Miten lie muissa maissa. Englannin poliisista kert
    Sakot ja rangaistukset
    5
    164