Vapaa kuvaus

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]

Aloituksia

524

Kommenttia

3502

1. Miksi tapaa kun voi naida muutenkin?
  2. Ikävä kuulla. Olisi luullut enemmän kunnioitusta kun oli tuttu pankkirouva. Ehkä kateellisuus miehellesi aiheutti tuon purkautuman.Tosin voihan se olla normaalia kanssakäymistä heille. Eihän sitä tiedä. Mites miehesi suhteen on asiat edenneet. Ehtikö paikkasi parantua ennen hänen paluuta. Toivottavasti nuo tutut mihet pitävät suunsa supussa. Toivon näin mutta samalla pelkään että sinä joudut pitämään suusi kaikessa muussa muttet supussa. Noiden miekkosten suhteen epäilen että he tulevat varmasti vaatimaan sinulta maksua vaitiolosta. Se on sitten kauppa mistä ei pulla kahveilla pärjätä. No, mutta toivotaan parasta. Ehkä he tutussa porukassa käytäytyvät siivommin. Joillekkin tuo runnominen on jotenkin pakkomielteistä.

Silloin alkuviikosta sain soiton paikallisesta vastaanotto paikasta. Arvasin ystäväni olleen taas vastaanottavana osapuolella ja tarvitsevan kyytiä pois. Eikä julkinen liikenne nyt oikein sopisi. Soittaja ei vaan ollut ystäväni kuten tavallista. Tuttu oleskenteluluvan odottaja soitti. Ystäväni tarvitsisi apua. Jos tulisin niin rauhallisesti sitten.
    Ajoin auton parkkiin rakennuksen päätyyn. Kävelin pihan kiertäen etuovesta sisään. Sitten tuttuja rappusia pitkin varastohuoneeseen.

Hän makasi alasti poikittain paksulla patjalla keskellä lattiaa. Kädet ja jalat hajallaan X-asennossa. Harmaa vana valui suusta poskelle. Kantapäät parketilla. Peppu patjan reunalla, pää roikkui toisella puolen. Laitoksen johtaja seisoi jalkojen välissä. Jalka parketilla toinen naisen reisien välissä. Jalkapohja paineli vimmatusti häpy kuin teinit mopoa käyntiin. Vaahtosi että nyt kotoutetaan, jokainen joka haluaa jäädä täytyy panna nyt tätä naista. Paras pania saa oleskenteluluvan. Jokainen on velvollinen työntämään siemenensä Suomi Neidon sisään.
    Kävelin patjan viereen tervehdin naurahtaen johtajaa. Suutelin patjalla makaavan ystäväni otsaa. Haisi kiimalta. Avasi silmänsä ja huokaisi. Johtaja tiuskaisi minulle. Käske sen ääneen haluamaan lisää. Käske se rukoilemaa munaa niin harrastuksesta ei tule julkista. Naisen kurkusta korahti selvä pyyntö. Hätäisimmät pakolaiset rupesivat muodostamaan jonoa. Erektioista päätellen kilpailu luvista olisi tiukka.
    Johtaja rauhottui sitten aikanaan. Sanoi lähtiessään että päätöksiä tulisi Helsingistä ensi viikolla. Hänen pitäisi mennä vielä tänään antamaan lausuntoja.
    Tarkistin hätäisesti ystäväni kunnon ennenkuin rupesin pukemaan häntä. Muutama tuttu avusti. Yrittivät olla ystävällisiä. Pääsimme takaoven kautta autoon. Ajelin rauhallisesti minun luokse. Nainen huokaili takapenkillä. Kyseli missä vaiheessa olin tullut ja mikä päivä on?
    Perillä menimme makuuhuoneeseen. Riisuin meidät vaatteista. Laitoin kaukosäätimet sängyn viereen ja asettauduin sängylle vetäen hänet syliini. Tunsin kun ihomme liimautuivat toisiinsa kiinni. Hän nukahti heti. Itse valvoin koska minulla yöuni oli takana.

Heilutin naista sylissäni. Tuntui oudolta. Pyöräytin hänet selälleen. Tutkin nukkuvaa tarkemmin. Vei hetken ennenkuin oivalsin. Jotkut eivät olleet halunneet panna paljaaltaan. Ehkä pelkäsivät raskautta. Johtaja ei kondomia hyväksynyt. Olivat käyttäneet pakastepusseja kondomina. En ymmärrä ajatusta kun normaalisti naivat ilman mitään. Jotkut eivät sitten ehkä halunneet? Panon jälkeen olivat siis työntäneet pussit aina ystäväni sisään.