Hyväksytkö suudelmat kimpassa?

pariS&P (n)

Eli saako puolisosi suudella kimpaseksin aikana vieratsta vai onko se sinusta liian intiimiä.
Ttarkoitan lähinnä sitä kun yleensä miehet kiihottuu kun naiset pussaa keskenään niin se on tavallaan miehestä hyväksyttävää, mutta jos puolisosi suttelee toisen osapuolen toista sukupuolta niin tuntuuko se pahalta.
Minusta kimppaseksissä olaan joskus niin kiihotuneessa tilanteessa et väkisin haluu suudella sitä joka tekee mulle hyvää ja näin me ollaan sovittu että antaa mennä vaan siitä ei tarvi tulla morkkista.

10

1352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sari1988ii

Me ei mieheni kanssa hyväksytä suudelmia, eikä itseasiassa suuseksiäkään missään muodossa. Liian intiimiä ja kuuluu vain meidän välille. Sen sijaan pannaan ja railakkaasti muien kanssa. Jotain pitää jäädä vain meidän väliseksi.

• pariPohjanmaa

Voiko sille mitään jos tekee mieli suudella kun on saamassa orgasmin?
      Meistä se kuuluu asiaan kun haluttaa ja jos tätä ei ole jollain lailla sovittu niin kannattaa sopia sen ennen kimppaa.
      Eli sovitaan että ei tai joo.

• pari etelä-pohjanmaa

meillä joskus mies oli kolmantena ja hän kysyi saako suudella vaimoa touhujen aikana.ei kyllä ollut ennemin ees tullut mieleenkään että joku voisi loukkaantua tommosesta.mutta tuolloinkin vaimo katsoi minuun että mitähän vastaa,sanoin että ei se minua haittaa niin emäntä vastasi myöntävästi.se kyllä ollut ainut kerta kun joku on kimppahommissa halunnut suudella.

• pari-46

Meille ei koskaan ole tullut edes mieleen, että se olisi jotenkin "kiellettyä"

Olemme kuitenkin harrastaneet ryhmäseksiä jo useamman vuoden,
      eikä kukaan ole ottanut ko. aihetta esille.

• Aisuripoikakaveri

Tuntuis jotenkin oudolta ajatella, että vieras mies saa työntyä oman kultamurun sisään mutta ei saisi suudella. Totta kai kiihkeät suudelmat kuuluvat esileikkiin ja yhdyntään.

• Avuksikutsuttu

Niin.Tottakai pitää kolmisin nauttia kaikesta.Suudella toisen vaimoa,rintoja imeä,ja vielä kamu käskee nuolla.Ja haluaa kahtoa.Sit vuorotellen,vaimo nauttii,,oma ensin laukee,kahtoa ilmeet..ja sit jälkiliukkaaseen..aika ihanaa se..jos musta nin kaikista ollu se..

• Kimppapari

Me ei suudella suulle kimppaseksissä. Eikä edes tee mieli suudella, ei perin eikä kolmannen pyöränkään kanssa. Ei siitä mitään morkkistakaan tule mutta on vaan jotenkin korrektimpaa että jätetään se kahdenkeskisiin juttuihin. Aina on saanut sovittua.

• Bi-heteromies

Hassu juttu, mutta voin ottaa toisen kullin suuhuni ja antaa hänen imeä omaa kulliani ja voin antaa naida peppuun sekä naida itse toista peppuun. Mutta suulle suuteleminen - siinä kulkee raja. Ei sitä.

• pariS&P (n)

Hyviä vastauksia on jo tullut ja tästä itelle tulee mieleen et tästä on hyvä sopii puolison, toisenparin ja kaikkien mukana olevienkaa.
      Itse uskoisin myös siihen et se suudeltava kyllä näyttää ilmeellään saaks vai en haluu koska uskon kyllä siihen et silmistä sen näkee.

• Kyllä meillä kielarit sujuu. Ja vaimon iholle jätetyt fritsut. Moraali on sopimus kysymys...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3444
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2678
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      388
      2624
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1787
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1425
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1210
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1026
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      75
      995
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      28
      819
    10. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      68
      811
    Aihe