Naimissa oleva mies jolla seksielämä vaimon kanssa jo väljähtänyt, olin työmatkalla Aasiassa ja pitkän neuvottelurupeaman jälkeen viimeisenä iltana ajattelin mennä hotellin baariin muutamalle paukulle. Olin siemailemassa kolmatta viskipaukkuani kun viereeni saapui hemaiseva neito joka kysyi haluaisinko että hän liittyisi seuraani minun huoneessani. Katsoin neitosta, lyhyt, kaunis siro ja isorintainen, selvät silikonit mutta se ei haitannut. Mietin hetken ja sitten nyökkäsin vaimeasti ja maksoin laskun, jonka jälkeen tyttö luontevasti tuli käsikynkkääni kun kävelimme kohti hissiä.
Hississä tyttö esittäytyi Naaniksi, ja hyväili samalla jalkoväliäni housujen päältä ja tunnusteli jo kovenevaa kyrpääni, katseli minua silmiin ja hymyili kauniisti. Kun pääsimme huoneeseen heitti hän käsilaukkunsa pöydälle ja kääntyi suutelemaan minua, samalla housujani avaten. Kyrpäni ponnahti ulos housuista ja Naan kumartui ottamaan sen suuhunsa, lipoi sitä ihanasti ja tunnusteli raskaita pallejani. Koska viimeisestä naimisestani oli pitkä aika oli paineet liian kovat, varoitin Naania että tulen kohta ja hän painoi kyrpäni syvemmälle suuhunsa ja imi lastini kokonaan sisäänsä. Minä melkein huusin ääneen, se tuntui niin ihanalta. Kun olin rauhoittunut kerroin käväiseväni suihkussa ja Naan meni sängylle riisumaan vaatteitaan.
Kun tulin suihkusta oli Naan alastomana peiton alla, ja pyysi minut luokseen. Ryömin hänen viereensä, tunnustelin ihania silikonirintoja ja siirsin kättäni alemmaksi, kunnes osuin kivikovaan kyrpään. Naan katsoi minua ja veti peiton sivuun, isohko kyrpä jökötti pystyssä Naanin täysin karvattomassa jalkovälissä. Hän kysyi pidänkö hänen kyrvästään mutta minä en oikein osannut vastata hämmennykseltäni. Naan hymyili minulle ja ohjasi käteni kyrvän varrelle, ja omakis ihmetyksekseni aloinkin runkkaamaan kyrpää hitaasti. Naan huokaisi ja suuteli rintaani ja levitti jalkansa kokonaan auki. Kumarruin ja otin hänen kyrpänsä suuhuni, imin ja nuolin miehen kyrpää ensimmäisen kerran elämässäni, ja se tuntuikin kiihoittavalta. Naan hyväili minun kyrpääni joka taas seisoikin kivikovana, sitten hän nousi ja otti käsilaukustaan liukasteputken ja voiteli kyrpäni kokonaan sillä, jonka jälkeen hän istuutui päälleni ja ohjasi kyrpäni peräaukolleen, jonne se upposikin yllättävän helposti, ottaen huomioon puristuksen.
Naan ratsasti kyrvälläni rajummin ja huohotti, minä otin kiinni hänen kyrvästään ja runkkasin sitä, pian Naan laukesikin lennättäen spermansa rintakehäni päälle. Minunkin kyrvässäni alkoi tuntumaan paineita ja pian laukesinkin laskien oman lastini syvälle Naanin suoleen. Naan lysähti päälleni ja suuteli minua kuumasti, menimme yhdessä suihkuun.
Naan oli luonani koko yön, ja täytyy sanoa että oli todella ihanaa, sain nussia häntä vielä muutamaan otteeseen, ja vielä aamulla upean ja hitaan suihinoton. Kotiin tulin todella tyytyväisenä. Kerrottakoon että Naan pyysi palveluistaan vain taksirahan, mutta toki maksoin hänelle hieman enemmän.
TS kylässä
Thaiboi
4
3736
Vastaukset
- jepjep6
yök
Pidin kovasti. Toivottavasti kirjoittelet lisää kulttuurien kohtaamisesta...
- eguuli
Hieno juttu, anna tulla lisää vaan.
Jäi vähän kaivertamaan Pääsitkö sinä ratsastamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433404Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172632Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762536Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821757- 861405
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541080SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70985- 74955
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.27779Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4734