jormalaiset
Vapaa kuvaus
Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
524
Kommenttia
3502
Kartan tulostus
Haluan mennä Helsingissä pisteestä A pisteeseen B. Miten tulostan A4:sen kartan mistä näen kadut. Näytössä kadut näkyy m192Kypsyys asteet
Jokin aika sitten oli lehti mainoksessa pihvien kypsyys asteen. Siinä oli jokin kypsempi kuin well done. Muistaako kukaa392Se Neandertalin ihmisen 2%
Juha Valste sanoi keskiviikkona 10.3.2021 puoliseiskassa että nyky ihminen pariutui aikoinaan Neandertalin ihmisen kanss792Kenen mopo
Meidän lähellä on mopo seissyt paikallaan jo pitemmän aikaa. Mistä saan selville sen omistajan? Valuutuskilpi on paikoil092Ruotsalaisuuden ihannointi.
https://www.facebook.com/Soldiers-Of-Odin-Finland-1535890053369400/?fref=ts - https://fi.wikipedia.org/wiki/Odin - Aika191- 491
Kokemusta SuomiTyres Renkaista
Millaisia kesärenkaita? Onkohan jos SuomiTyres Rollspeed TS 37-622 missään myynnissä ja paljonko maksaa?291- 190
Eikoiset puut
Mitä erikoisen näköisiä puita olette istuttaneet puutarhaanne? Kasvillisuus hyökyke 2, etelä-suomi.290Linja-autossa kuljettajan tervehtiminen, pääkaupunkiseutu.
A) Nousen linja-autoon. Tervehdin kuljettajaa. Leimaan lipun ja siirryn käytävällä eteenpäin. VAI B) Nousen linja-autoon889Taustavärin vaihto
Mulla on kuva .jpg missä pn valkoisia kukkia valkoisella taustalla. Kyllä rajat huomaakun tarkkaan katsoo. Miten ja mil089Kolikkonetti Rautatieasema tai Kamppi
Pääseekö Kampissa nettiin ilman älykännykkää. Muistaakseni sielä oli joskun kolikoilla toimivia laitteita missä oli nett088Laiton ase lahjana, kaverin puolesta vaan
Siis en minä vaan kaveri kuuli huoltoasemalla ongelmasta. -Kävin siis exreme matkalla idässä. En halunnut hypätä mistään688- 088
Testamentin voimassa oloaika.
Kauanko testamentti on voimassa. Tuttavani muutti perikunnalta ostamaansa asuntoon. Remontin aikana löytyi virallinen te287USA valit, milloin eka laskennat tehty?
Jos äänestys aloitetaan itärannikolta niin sieltä tulee myös ekat tulokset. Missä osavaltiossa äänestys aloitetaan ja sa386Halvin älypuhelin?
Ajatus olisi ostaa pöytälaatikko käyttöön halpa älypuhelin. Vähemmän puhetta ja enemmän kuvia. Hyvä olisi jos sillä pää385Puhelut talteen
Tarkoitus olisi tallentaa jokin aplikaatio? androipuhelimeen joka nauhoittaisi soitetut ja vastatut puhelut. Suomenkiel185Kanta-asiakaskortti
Missä liikkeissä vielä jaetaan kanta-asiakaskortteja. Sellaisia muovisia läpysköitä missä on nimi ja asiakaskortti?085Liimaaminen ihoon
Olen ajatellut kirjoittaa dekkarin. Jos pitävällä liimalla liimaa esimerkiksi kolikon ihmisen ihoon niin miten käy? Kasv184