Hei. Tälläinen pohjoisen bi-mies tulee Helsinkiin vierailulle 17.10. Ajattelin poiketa päivän aikana keltaisen Ruusun kellarissa. Onko jonkinlainen etikettiopas, jonka mukaan sieltä voisi seuraa itselle löytää? Toinen p…
Minne ensi kesänä/syksynä? Rodokselal ja Lutrakissa käynneenä kaipaan lisää kohteita. Ranta ei ole se tärkein. 2 viikon aikana sielläkin tulen käymään, mutta tärkeämpää on kulttuuri, ruoka ja hyvät maisemat. Unohtamatta…
Saamani tiedeon mukaan (kaleva 20.3.) Omenahotelli on ostanut CapeEast hotellin.
http://www.pohjolansanomat.fi/Paikalliset/1194873605587/artikkeli/tutkija vanhoillislestadiolainen liike hyvaksyy viela naispappeuden tassa liikkeen viisi kipupistetta.html#/
En löytänyt Viking linen sivuilta tietoa seuraavaan... Olen tulossa autolla Tallinnasta ja en löytänyt ohjetta siitä saako autossa olla polttoainetta muualla kuin polttoainesäiliössä- Eli suomeks: Saako jerrykannussa ta…
Suomen lain mukaan tilaisuudessa jossa olet läsnä ja sinun on sallittua olla läsnä saat nauhoittaa kaiken mitä siellä puhutaan. Itse en löytänyt laista kohtaa, jossa olisi sanottu ettei kyseinen laki koske VL ihmisiä. S…
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014012617975215_uu.shtml Taas uskonto meni taas lain yli... näin lessuilla
Moikka! Onko kokemusta kyseisestä ravintolasta. Kunnon naudanlihapihvi mielessä katselin kyseisen paikan netttisivuja.
Tänään tuli kuittipakko yrittäjille. Myös pitseeriat kun tuovat pitsan kotiin.. kuitti on löydyttävä. Tekee vaikeuksia varsinki eräälle länsirannalal olevalle pitseerialle.. nimim. Mistäs nyt saahaan pimiät rahat
Tämä on erikoinen palsta. Mistään ei näe kuka on palstan ylläpitäjä. Olen tehnyt palstan ylläpitäjästä ilmoituksen suomi24 johdolle. Hän rikkoo sananvapauslakia. Myös tätä palstaa koskee sananvapauslaki. Jos kyseenalais…
Olen tehnyt ehdotuksen, että tämä keskustelupalsta on lopetettava. Tämän palstan ylläpitäjä rikkoo sananavapauslakia. Täällä poistetaan kaikki keskustelut, joissa kyseenalaistetaan VL- liikkeen toimintaperiaatteet tai k…
Mistähän täällä saa keskustella. Olen avannut muutaman asiallisen avauksen, joissa kysyn mihin lestadiolaisten tietyt käytännöt perustuvat. Raamattu ei niitä tue. Järjestelmällisesti ne on poistettu. Onko tosi, etteivät…
Onko kokemuksia kyseisestä hotellista. Tarkoitus lähteä syyskuun lopussa viikoksi Rodoksen kaupunkiin. Ensimmäistä kertaa Rodoksella... Onko hyviä vinkkejä?
Kävin puolisoni kanssa kyseisessä pitseriassa. Saamani kinkku-tonnikapitsa ei sisälötänyt kinkkua lainkaan. Kinkun tilalta siinä oli jotain Metro-tukun myymää kinkun näköistä vetiostä kinkkuvalmistetta. Tämä kinkkuvalmi…
Matkustan Tallinnaan 28.11. viikoksi. ajattelin maykalla ostaa sieltä silmälasit, Onko kokemusta lasien ostosta Virosta? Ennättääkö valmiiksi viikossa? Missä hyvä palvelu ja sopivat hinnat?
Ostin vuosi sitten metsäpalstan pohjois-suomesta. Aikaisemmin tällä palstalla on ollut 2 omistajaa ja palstat on jakanut metsäautotie. Aikaisempi omistaja on ostanut molemmat palstat ja minä ostin molemmat itselleni. On…
Enoni kuoli lapsettomana. Perunkirjoitus pidettiin. Siinä selvisi seuraavaa. Enolla ei lapsia. Enolla sisko ja veli. Veli kuollut joitakin vuosia sitten. Enon vanhemmat kuolleet. Enon sisko elää. Enon vanhemmat kuolleet…
Heippa! Onko kellään muistikuvaa savukkeiden hinnoista hki-sto risteilyillä ja siljan aluksilla. Punainen Lm ja Princes olis tuotteiden nimet.
Varasin matkan Loutrakiin. Hotelli Bakos ja lähtö 29.6.2008. Matka aika 2 viikkoa. Kertoisitteko mitä minua odottaa, että voin jatkaa matkan suunnittelua.
Lähetin oheisen laskun autopark yritykselle. Sopimus vaihteeksi näinkin päin Hei! Sain valvontamaksun autoni tuulilasiin. Summa oli 40 euroa. Puuttumatta siihen että antamanne maksu on Vantaan käräjäoikeuden päätöksen 1…