bar.sinistra
Tuuli väreilee meren pinnalla,
auringon viimesäteet kohtaavat rannanhiekan,
kalan hyppy vedessä rikkoo hiljaisuuden,
olemme yhtä, sinä ja minä.
Yön hiljaiset hetket kanssasi,
linnun siipien kahahdus taivaalla,
koivunlehdet liikumattomat yllämme hetkellä kun saan pitää sinua lähelläni,
rakkaus on tämä hetki.
Kuva minusta, löytyy linkistä "tuo komea mies"
Jos et itse saa aikaan hankaluuksia elämääsi, älä sure, aina löytyy henkilö joka tekee sen puolestasi.
Ja lisää; Pullukka, hyväntuulinen ja yksoikoinen eläkkeellä oleva keittiömestari.
Ammattiani harrastelen edelleen.
Juttelen mielelläni mistä tahansa aiheessta, mikään ei ole vierasta, synnyttämisestä hevosen kenkien laittoon, minulla on mielipide josta pidän kiinni.
Kerran minut valtasi epäilys että saattaisin olla väärässä jossain asiassa, onneksi heräsin huomasin ajatuksen olleen vain unta.
Tyttärieni mielestä olen aina väärässä, niiden, siis tyttärien kohdalla kävi kasvatusfipa jonka voi laittaa kokemattomuuden tiliin.
Ne opetettiin puhumaan eivätkä sen jälkeen ole lopettaneet.
Jos voisin aloittaa alusta uudestaan niiden kanssa sulkisin ne pimeään kellariin siihen asti että ne voi siirtää koulun harteille kasvatusosion ajaksi.
Lainaus Lassi ja Leevi sarjiksesta:
"Kaikki mikä ei ole pakolla tehtyä voidaan laskea huviksi".
Muuten jos et jaksa lukea tätä tekstiä loppuun niin tuskin jaksat jutellakaan koska minä käytän mielelläni pitkiä lauseita.
Ja EHDOTTOMASTI puhun mieluimmin punaisilla, jossain poikkeustapauksissa myös ylellä, mutta vieroksun sitä.
Ja myös huomioitavaksi; olen huono keskustelujen aloittelijaksi, mutta erittäin hyvä kuuntelijaksi ja puhumaan.
Luonteeni uteliaspuoli on aina liikkeellä katsomassa minkälaisia ihmisiä lankoilla pyörii, jos se häiritsee jotakuta, bannaa tai ilmoita s.postiin että tiedän pysyä poissa sivultasi.
Se minkä ikäisten ihmisten kanssa keskustelu luonaa ei ole rajaa, jokainen voi itse päätellä haluaako jutella vaiko eikö.
Yön pehmeä satiini kietoutuu ympärillesi, tuulenvire liikuttaa hiustesi kruunua, kuvajaisesi kimaltelee virrassa kilvan tähtien, mä untasi valvon.
Kuu syleilyynsä meidät ottaa, tähdet polkuamme valaisee, puut metsän meille kuiskii, linnut tarinaansa kujertaa, yö unten usvaisten harsoon meidät peittää.
On vain 2 täydellistä ihmistä, toinen kuollut, toinen syntymätön. Kiinal. sananlasku
Suosikkibändit/artistit: rock, Blues, pop, country
Ruoka & juoma: kaikki mikä itse teen, ja valikoiden muiden tuottamat nautinnot
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Ase tai siviilipalvelus: laivasto
Yhdistykset/kerhot: Päin mäntyä vaikka sattuis kerho
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Jos haluat nähdä pärstäkuvan, niin loikkaa treffi sivulle, siellä se toljottaa odottaen sinua!
Aloituksia
273
Kommenttia
534
Alottaasin
taas tämän kesän ihka ensimmäisem lom viikon ajankohtan sopivalla musssiiikiilla http://www.youtube.com/watch?v=lIPan-rE8152....menestyt elämässä,
jos osaat nauraa, jos opit uusia asioita, todellinen rikkaus merkitsee toisen rakastamista ja kunnioittamista, ja kunnio1151Huuhaan kaatuminen
hetkeksi näytti tulevaisuuden mihin olemme matkalla kun jotkut kusipäät jatkavat viikosta toiseen trollausta ja mollaust7149On se niin hämmästyttävää,
siis suomi24 uudistukset ja toimivuus. Vielä hämmästyttävänpää on kun vertaa tuohon toiseen sivustoon, eli cityyn. Siell2148Tämän Kuukauden Hempee Hetki
Kokka kuohuja halkoo meren sinisen, tyttö lanteella istuu jalkoja uittain,2147Mahtaisko tuo
uhkailuspämmin laittaja jättää pari päivää väliin. Multa loppuu kohta muste jokapäiväisen poistopyynnön takia. Ja jollei1147hämyssä yön
Kosketus käden, poski vasten poskea, läheisyyden tuoma lämpö. Kuulumme yhteen, olemme yhtä. Nyt, tänäyönä, öinä tule6146- 12146
Asioita joita EI kannata
alkoholin kanssa kokeilla. 1) kuka tyhjentää koskenkorva pullon yhdellä hörpyllä. (kokeiltu, mahdollinen) 2) kuinka nope7146Sivistystäkö???
Vietettiin tuossa kaverin kanssa iltaa kun hän yhtäkkiä totes et sä varmaan olet konfirmoitu? Kun en tienny mitä oikein2145Kylhä toi Viktuuria
ihan verevä emäntäehrokas olis...niit muatoiki niis paikkoi ko isä kehu naisll oleva. Mut on se vaan hyvä ettei ne alvar3144Jahas!
Se on nyt tämmöne hetki kaikille äkäpusseille, riidan haastajille, epätoivoisille, viksujen aloitusten kaipaajille tai m0143Pääsiäismuistio
siltä varalta että tulee nautittua muutakin kuin kirkon ehtoollisviiniä, voi tarkistaa koska noin suurinpiirtein voi läh0142Tulossa...Tulin
Menossa.....Menin Vaikka Kate on mun yks lemppari niin aina tuo ääni saa mieleen edesmenneen kattini, oli muuten melkein0140Ajattelin omistaa
tämän laulun tuolle ystävälliselle poistattajalle;)) Ja mun sukatkin on edelleen eriväriset jotta tietäisin kumpi kuuluu16138Aloitetaan pikku lauantai taas
vanhalla kappaleella http://www.youtube.com/watch?v=Zb-l2QYKzBc&feature=PlayList&p=9606628F25267F55&index=0&playnext=1 t4136JÄRKY!!!!
Nyt sitte on nähty kaikki! Mää ensi luuli et Vilma olis jotenki eksyny meijä kotikarul, mut kyl se oli miäs...kai? Pinkk8135Vanha mikä vanha
Ensimmäinen viesti minulta 6.9-06 ja yhteensä 650 kpl. ne muutamat kymmenet sattuneista syystä poistettu(( Johtuu varm6135Siirryimme sunnuntaihin,
vähin äänin ja ajatuksin, pakkasta näkyy olevan -3,2°. Naapurilla on bileet, tai pakko sanoa että oli, poliisi kävi kert4134Airistolle
Tulin vain ilmoittamaan että kohta lähden risteilylle m/s Rudolfinalla Airistolle. Risteilyn kesto 2 tuntia ja sisältää4133