Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
luovamies
luovamies
luovamies
Vapaa kuvaus
Etsin älykästä seuraa. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Liittynyt 19v sitten
2
aloitusta ·
84
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Perinteiset joululaatikot ovat minulla olleet perunasta, porkkanasta ja lantusta. Mitähän "Kinkku unholaan" mahtaa tarkoittaa? Minkälaisilla laatikoilla ne korvaisi?
05.12.2012 11:07
Vastaus:
Olette.
Olette turruttaneet itsenne. Aivan kuten Ville 50v ja Järki ja tunteet kirjoittivat. Vesikin on hyväksi, mutta jos sittä on liikaa, niin siihen voi tukehtua ja hukkua.
29.10.2012 12:40
Et mitenkään.
Vaihda työpaikkaa. Ryhdy vaikka kanttoriksi tai suntioksi. Niitä tarvitaan.
Ole hyvä neuvoista.
14.09.2012 12:00
Paljonko sait vuokravakuuksia?
12.09.2012 11:43
Mielenkiintoinen keskustelu.
USA:ssa tekivät dokumenttiohjelman, kun kuulivat, että Kanadassa pidetään ovia auki (ei lukossa). Toimittajat menivät testaamaan, ja asukkaa toivottivat vieraat tervetulleiksi.
Mitä sellaista te keräätte, mikä on niin rakasta, ettei siitä malta luopua? Tosi asiahan on, että jos varas jotain haluaa, sen hän myös saa. Aivan toinen juttu on tietysti sitten se, jääkö hän mahdollisesti kiinni. Ainahan on olemassa kotivakuutus.
Meillä ainakin on ovi auki. Tervetuloa!
05.09.2012 10:58
Minä minä minä ja vielä kerran minä. Onko teidän vaikea puhua itse asiasta?
Olenko MINÄ köyhä?
Jos vertaa vastaavassa asemassa olevaan intialaiseen, niin olen ihan *****:n rikas!
Jos taas muihin suomalaisiin, niin... parempi olla kertomatta tulojani.
MINÄ olisin varakas, jos meillä olisi historian aikana ollut toisenlainen perimysjärjestelmä: esikoispoika peri maat ja mannut. Minä olen siis perinyt tyhjää. En ole katkera, tämä vain on fakta.
Onko omaisuuden kerääminen sitten elämän tarkoitus?
Toisaalta sen on helppo puhua joka on sen perinyt.
04.09.2012 10:56
Uusi vene on uusi vain tehtaalla. Portista ulos lähtiessään se on käytetty.
Katso ihmeessä netistä kansainvälisiltä sivuilta. Englannissa ja Espanjassa veneet ovat huomattavasti halvempia kuin Suomessa. Mutta tämänhän sinä jo tiesit?
09.08.2012 15:26
Olen itse seurustellut 8 vuotta eronneen naisen kanssa. Nyt hänen äitinsä eli anoppi ottaa kaaliin. Onko kenelläkään vastaavaa tilannetta? Pitäisikö meidän erota?
14.07.2012 17:20
Elvistellään, jos on pirusti fyffeä. Pitäähän se näkyä: ostat Päijänteen rannalta tai Kustavista rantahuvilan ja kunnon paatin rantaan (vaikket osaa veneillä). Näin saat reilut puoli miljoonaa egua menemään - ja sukulaiset kateellisiksi.
Jos taas ei ole fyffeä, niin vuokrataan mökki viikoksi ja saunotaan ja syödään halpaa b-luokan grillimakkaraa.
Jos taas on ihan pa, niin mene jonkun toisen mökille siipeilemään.
Vitsi vitsi.
Jos ei luonto kutsu, niin turhahan se on päätään petäjään hakata.
Mene ihmeessä Lontooseen, Pariisiin, Roomaan, Nykkiin tai Singaporeen. Cityhiiri viihtyy kuitenkin paremmin siellä missä on miljoona samanlaista, kuin luonnon rauhassa. Kiroaisit kuitenkin hyttyset ja luonnon rauhan.
Hyvää kesää kaikille.
Ei oteta sitä niin vakavasti.
28.06.2012 09:04
Vaihda miestä.
11.06.2012 16:27
Hei posliini63!
Minusta paikkakunnalla ei pitäisi paljon olla väliä.
Monet ystävistäni ovat 300 km päässä lähempänä kuin samassa kaupungissa asuvat...
24.04.2012 13:40
35 vuoden juomisen kokemuksella vastaus kysymykseen "Kuinka lähestyä alkoholistia?": Kirjoita.
Kirjoita miehellesi.
Ja pyydä häntä kirjoittamaan Sinulle. Seuraavana päivänä.
Näin jatkatte keskustelua.
Sano hänelle kirjeessäsi, että Sinun mielestäsi hän on sairastunut alkoholismiin. Ja kysy onko hän samaa mieltä.
Hän voi vastata tasan kahdella tavalla: Kyllä tai ei.
Seuraavassa kirjeessä jatkat aiheen käsittelyä.
Huom. älä missään tapauksessa ota asiaa puheeksi. Siitä syntyy vain tunteiden myrsky, jota et kykene hallitsemaan.
Kirjoita miehellesi kirje. Hän on sen arvoinen. Niin olet sinäkin.
Onnea!
20.04.2012 09:16
Hyvä IIHAA !!
Olen huomannut, että naiset menevät aamuisin penkomaan vaatekaappiaan, ja valikoivat MIELIALANSA mukaan asusteensa - toisin kuin miehet.
Huomatkaa nyt hyvät ihmiset, että yllä oleva nuori nainen TARVITSEE provosoivia vaatteita TUNTEAKSEEN itsensä naiseksi, kauniiksi, seksikkääksi ja halutuksi.
Jos sitten kadulla kulkee pukeutuen PROVOSOIVASTI, niin onko ihme, jos miehet pudottavat silmät päästään? Tämähän on aloittajan tarkoituskin: olla haluttava.
19.04.2012 09:29
Vanha kysymys kuuluu:
Mitä onni on, mistä sitä saa, ja paljonko se maksaa kilo?
Kyse on arvoista. Aina on niitä ihmisiä, jotka palvovat mammonaa. Ja aina on niitä jotka eivät.
Toisille talo, auto ja kesämökki ovat välttämättömiä (vaikkeivat sitä tunnustakaan) itsetunnon kannalta. Toiset saavat elämäänsä sisätöä muita auttamalla.
Raha on vain väline - se edustaa itsessään kovia arvoja - ja niin kuin moni muukin asia, sitä voidaan käyttää niin hyvään kuin pahaankin.
Sinä teet valinnan.
12.04.2012 09:04
Kertokaa minulle siitä kulttuurista, missä ei tunnusteta "välitilaa", jossa sielu on neljä päivää?
Onko kuolema se, kun ihminen lakkaa hengittämästä? Vai se kun sydän pysähtyy? Vai se kun verenkierto lakkaa? Vai se kun ruumiin lämpötila laskee? Ja mitä tapahtuu sielulle?
Vain se joka on kokenut kuoleman ja seurannut mitä ihmiselle siinä tapahtuu, voi puhua tästä aiheesta. Siksi minäkin vain kysyn.
Materialistiset ihmiset eivät näytä tunnustavan, että on olemassa sellaistakin materiaa, jota ei voi punnita, mitata, valokuvata tai tieteellisesti todistaa. Pitäisikö?
02.04.2012 09:17
Ai että 19-v on oikea kirjoitus?
Jos on, niin onko foorumi oikea?
Jos ei, niin ainahan sitä voi yrittää huumoria.
30.03.2012 09:06
Olen kuullut tapauksesta, kun lapsi ei saanut vauvana itkeä. (Vanhempia opastettiin "hoitamaan" vauvaa näin.) Vasta yli 50-vuotiaana se onnistui.
Olen kuullut tapauksesta, kun lasta lyötiin remmillä pienenä. Yli 50-vuotiaana hän vihaa vieläkin äitiään. (Vaikka yleensä isä löi, mutta hän on jo kuollut.)
Olen kuullut myös tapauksesta, missä nainen asui niin mustasukkaisen miehen kanssa, ettei voinut kuvitellakaan menevänsä lounaalle miehen kanssa. (Mies olisi hakannut hänet kotona.)
Jokaisella meistä on tarinamme. Ja historiamme. Jokaisen meistä on opittava. Olet vielä nuori, 24-vuotias. Aina ei voi tietää etukäteen, onko jokin ratkaisu oikea. Se kyllä selviää sitten myöhemmin.
Onnea elämänpolullesi.
28.03.2012 09:46
Hyvä Bordelliasiamies,
kannustatko omaa tytärtäsi alalle?
Onko Sinusta hyvä meriitti nuoren ihmisen CV:ssä:
"Työskentelin Haminan bordellissa 1.1.2013-31.12.2013" ?
22.03.2012 08:59
Muista tarkkailla naapuriasi!
Eivät kamerat mihinkään riitä! Meitähän seurataan netin kautta, puhelimen kautta, ostosten kautta, luottokortin kautta, työnantaja testaa, pankit ja vakuutusyhtiöt tarkistavat luottotiedot, salainen poliisi valvoo...
Kamerakauppa käy kuumana. Jos Suomessa on kymmeniä tuhansia valvontakameroita, niin Englannissa on satoja tuhansia. Kyllä se on turvallista nyt.
Sateliittikuvasta näkee esim. minkä merkkinen auto on pihassa. Ja Google on jo kuvannut Sinunkin talosi. Niin että hyvästi yksityisyys ja intimiteettisuoja. Mitä Sinä niillä tekisit?
21.03.2012 11:42
Käytännön sanelemaa:
1. Tee kaikesta tarkat KIRJALLISET sopimukset.
2. Tee KIRJALLISET sopimukset.
3. Tee KIRJALLISET sopimukset, missä lukee: kuka tekee, mitä tekee, milloin tekee, mitä maksaa, kuka maksaa, milloin maksaa, mitä jos työ viivästyy, kuka maksaa, kuka valvoo, kuka valvoo valvojaa, kuka vastaa työmaasta, kuka valvoo vastaavaa.
4. Niin ja lue ja valvo itse näitä kirjallisia sopimuksia. Ole tarkka rakennusvirheistä ja viivästyksistä. Tee reklamaatio heti äläkä kahden kuukauden päästä. Ja tee aikataulu rakennusprojektista. Luota vain kirjallisiin sopimuksiin, älä suullisiin!
5. Rakennusprojekti ei ole lomamatka, vaan siinä luot jotain uutta kulttuuriympäristöön. Rakennuksen tulisi säilyä 100-200 vuotta - ja pidempäänkin, jos se tehdään hyvin. (Paskaa saa pyytämättäkin, mutta jos sinulla on hivenenkin kunnianhimoa, teet rakennuksen, joka kestää lapsillesi ja lastenlapsille - eikä ole kertakäyttötavaraa...)
13.03.2012 08:48
2 / 5