Vapaa kuvaus

Koko 180/75 kertoo paljon Laulava nautiskeia. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

75

Kommenttia

477

  1. Jos ohjelma on rakennettu pelkästään Kuopion ympärille niin unohdetaan se ja tehdään oma keski-savon ohjelma ja ilmoitetaan ministeriöön ettei sillä Kuopion ohjelmalla ole meille mitään annettavaa joten me jäimme pois. Niin yksinkertaista. Luulen että sekä Joroisissa ja Piksänmäellä puidaan samoin niin miksi emme yhdistä voimavarojamme. Yhtenä kaupunkina olisimme Joensuun kanssa noin saman kokoisia ja Kuopiokin olisi vain vähän isompi. Mikkeli jäisi jo reilusti pienemmäksi. Tämän jälkeen me ostaisimme mm. terveyspalvelut sieltä kuka ne antaa halvimmalla vaikka Helsingistä. Ei kaikkeen tarvitse suostua ja muutenkin pitäisi valvoa vähän tarkemmin mitä maakuntakeskuksista annetaan tietoja ministeriöön Varkaudesta. On jo selvinnyt melkoista kusetusta mm. Savonian taholta, tieliikenne määristä ja siksi esim. 23:n kunnostus on kaukana tulevaisuudessa. Jos Kys lasketaan pois niin Kuopiolla ei ole mitään annettavaa Varkaudelle.
  2. Ai miksikö. No jos otetaan huomioon meidän logistiset yhteydet. Tärkeimpänä ensin lentoliikenne. Muuallen maailmaan me lennämme ensin Helsinkiin ja sieltä jatketaan eteenpäin vaikka Kuopioon. Niin se toimii. Laivaliikenne toimii eteläänpäin tähän aikaan vuodesta ainoastaan Saimankanavan seisokkia lukuun ottamatta. Linja-auto vuorot useammin etelän suuntaan koska tässä yhdistyy Joensuun ja Kuopion suunta. Pendoliinoja tulee Pieksänmäelle Helsingistä toinen Jyväskylän kautta ja toinen Mikkelin. Siitä jatkoyhteys paikallisjunalla Varkauteen ja yhdellä Pendoliinolla Kuopioon. Meillähän on hyvät yhteydet maailmaan eikun yrityksiä sieltä hakemaan valtio on meidät hyljännyt mutta näytetään ettei me anneta periksi vaikka meidän omatkin poliitikot on P:stä.