Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
omat tiedot ja sieltä galleria - kyllä löytyy...
19.05.2009 19:28
Lisäänpä vielä vähän moitteita, nimittäin tuo vaaleansininen "präntti" ei ole mitään huonosilmäisen luettavaa.
Kiva olisi myös sellainen mahdollisuus, että voisi vielä viestin lähettämisen jälkeenkin korjata sitä.
Nämä kai pitäisi laittaa palaute-osioon.
Siellä ei kovin näkynyt uudistusta kehuttavan.
19.05.2009 19:20
Itsekkin siinä Pystybaarin piirissä pyörineenä sanon vaan, että ei tietääkseni se minkään riitoihin loppunut. Aika aikaansa kutakin, siihen kai vaan väsyttiin ja kirjoittajat loppuivat. Ja sata varmasti on niin, vaikka mikä terassi tänne aukaistaisiin, niin aina tulee esille se hemmetin sisäpiiri sun muut piirit! Kaikille kun ei ikinä vastata mielen mukaan joka viestiin, niin siinä se sitten jo onkin, nokittelu alkaa...
18.05.2009 20:17
helkutin Google-mainostaja sinä olet - jo kolmannessa ketjussa samanlainen kuukkelijuttu!
17.05.2009 20:24
Dementia on niin vakava sairaus, että mielestäni siitä ei tarvii vitsiä vääntää. Ajatelkaa, että ei koskaan voi tietää, koska itse siihen sairastuu. Minäkin yleensä yritän huumorilla aika paljon selvitä, mutta tämä on sellainen asia, että siitä en huumoria löydä.
17.05.2009 19:59
Yrittää voi, mutta helppoa se ei tule olemaan. Muistan Pystybaarin ajoista, että kyllä se aina sai kuulla, että sisäpiirin piiri pieni pyörii. Tietysti ilman nikkejä voisi toimia paremmin, kun ei tunnistettaisi kävijöitä ja niitä nikkejähän täällä ei enää niin kauheasti näy. Hih! Sainpas taas sanottua senkin.... Ei muuten ole helppoa Kahvipirtilläkään, kyllä siellä se nokittelun taito osataan!
17.05.2009 10:09
natsaa sun kirjoituksesi? Kuinkas se appiukko häissänsä sinne monttuun olisi joutunut? Saiks sekin ruodon kurkkuunsa?
15.05.2009 22:37
meillä tuijotetaan - isäntä tv:n ja minä läppärin ruutua, tasoissa ollaan. Puhumiset on jo neljänkymmenen vuoden aikana ehditty puhua loppuun! Nyt se kyllä jo puhaltaa sängyssä unten mailla. ;))
15.05.2009 22:17
vielä, että olenkohan käynyt aloittajan kanssa joskus viestin vaihtoa?
15.05.2009 22:13
mutta vähän eri syystä kuin yleensä se asia käsitetään. Sanoin aina, että jos menen naimisiin niin rippipappini pyydän vihkimään. Kun hän sitten oli lähdössä pois seurakunnasta tuli tälle tytölle kiire vihille. Oli viimeisen sunnuntain virassa siinä seurakunnassa silloin kun meidät vihittiin. Olin myös ensimmäisiä rippilapsia hänellä kotiseurakunnassani ja kun oltiin 50-vuotistapaamisessa, sanoinkin hänelle, että oltiin ensimmäisiä rippilapsia ja minä viimeinen hänen siellä vihkimänsä. Niin että tälläinen pakko ja kiire minulla, olen monelle sanonutkin, että pakkoavioliitto tuli, vaikka poika syntyi säädyllisesti vasta puolentoista vuoden päästä.
15.05.2009 21:09
Kyllä tämä netti monessa asiassa erinomainen on, mutta en kyllä ikinä ole kuullut nettiuimakoulusta. Sinä nyt kuitenkin meinaat sellaista alkaa pitämään ja opettaa mut uimaan. Älä untä näe, ei siitä mitään tule ja siks toiseks pelkään vettä, en ole enää vuosikymmeniin käynyt edes järvessä itseäni kastamassa. Niin ja halliin mua estää menemästä se, että pelkään altaan veden nousevan yli reunojen, jos sinne itteni molskauttaisin! Saanks vielä sanoa yhden asian? Olisi se nytkin vaan mukavaa, jos sulla olisi joku nikki, tietäisin kato kenen kanssa käyn kirjeenvaihtoa, eks tiä!
15.05.2009 20:58
paljon lohduta, mutta mitäs niistä läskeistä, tuntuu että se on ikuista kuten timantitkin! ;)
15.05.2009 18:57
Kuinka niin minut??? Luuletko, että pysyisin ilman muuta veden pinnalla läskeineni? Ei vanha koira opi uusia temppuja eikä vanha ämmä uimaan. Hah-hah-haa! Ihan naurattaa!
15.05.2009 18:47
monasti samat ihmiset ovat uima-ja tanssitaidottomia. En minäkään tanssi, mutta en siinä tunne mitään menettäneeni. Tanssitaidottomuus omalta kohdaltani juontaa siitä, kun olen sattunut saamaan samanlaisia kavereita.
15.05.2009 17:27
Olen kasvanut paikkakunnalla, missä ei vettä ollut kuin kaivoissa, eikä silloin ollut mitään uimahallejakaan, joten ilmoittaudun uimataidottomaksi. Jos tarkoittamasi Paula K. on Koivuniemi, niin hänhän on syntyisin Pohjanmaalta eikä sielläkään kovin taajassa järviä ole. Viis-kuuskymmentä vuotta sitten ei niin kauheasti kuskattu minkään uimakouluihin, siksi varmaan vanhemmassa väestössä on paljon uimataidottomia.
15.05.2009 13:41
Pellollani ei ole suorakylvömiestä, mutta voin sinulle selvittää asian. Suorakylvöksi sanotaan kylvöä, kun kylvetään muokkaamattomaan peltoon edellisen vuoden sängen päälle ja tietty sitten kylväjä on suorakylvömies! Onko ymmärretty?
13.05.2009 21:28
aina joskus ihan hyviäkin ketjuja, jotka saavat paljon kirjoittajia.
13.05.2009 16:26
Tuskin Turusta muita höyrylaivaristeilyjä on. http://www.ukkopekka.fi/fi/risteilyt
13.05.2009 16:23
Olen havainnut hyvin toimivaksi tavan, jota muutamat nikittömät aloittajat käyttävät, vastaavat nimimerkillä "aloittaja".
12.05.2009 09:46
Eipä olekkaan ainakaan Helsingin korkeudella. ;) "Valkovuokko onkin puolen Suomen kasvi, eikä sitä enää juuri kasva Oulun läänissä ja Lapin läänissä, jotka ovat kasvillisuudeltaan joko keski- tai pohjoisboreaalia aluetta. Näillä alueilla kasvavat harvinaiset esiintymät ovat rauhoitettuja."-Wikipedia. Sinivuokkoa on sikäli rauhoitettu, että sitä ei saa kerätä myyntiin.
11.05.2009 18:35
30 / 123