Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
minunkin puolestani ihan kaikille nikkiin tai nikittömyyteen katsomatta!
Tamarixilta kysyisin, joko olet sormesi multaan työntänyt?
Pidä ne pääskyset ainakin kuukauden vielä siellä, etteivät ylläty tänne tullessaan!
Hyvää kevättä!
09.04.2009 15:51
Ja voin sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä, että on kokoa 41 ja reilua kokoa onkin, melkein olisi mennyt numeroa pienemmät.
No ei kerrota sitten! ;)
07.04.2009 22:03
oli minulle se, että seurakunnan puolesta tuodaan multaa, jota saavat käyttää myös itse omaisten hautojaan hoitavat.
Tosin minulla ei ole kokemusta kuin kahdelta kirkkomaalta.
07.04.2009 21:57
Oi voi, kun minäkin vallan unohdin rakkaat Aino-tossuni. Millai talvella tarkenisi, ellei niitä olisi.
Kovin olette sävy sävyyn muotitietoisia, täällä kehitysalueilla ei niin paljon muodista välitetä.
Eikö mustat kengät sovi aika monen vaatteen kanssa? Mulla ei edes ole mitään kovin vaaleaa vaatetta.
Liikavarpaita en omista, mutta yksi "vasaravarvas" on ja sekin on tarpeeksi kiusallinen pikkukengässä.
Kysynpä vielä aloittajalta, oletko sinä se "aamun virkku"?
Olit tai et, kiva ketju tämäkin!
07.04.2009 21:49
Olen sitä mieltä, että täällä Suomessa koko juttu on provo.
Voihan sitä kuka vaan sanoa löytäneensä mitä vaan lautaseltansa. D))
07.04.2009 12:01
ovat minun "puutarhakengäni", nokialaista tuotantoa.
En ennen ole niitä huomannut myynnissä, nyt näin, kun menin kumisaappaita ostamaan.
Ostin Haisaappaat, minä kun en silloin joskus, kun olivat muotijuttu sellaisia omistanut ja sitten innostuin ostamaan nämä varrettomatkin.
Näillä varrettomilla ei kyllä viitsi paljon pois kotoa lähteä!
Sama on croksein kanssa, vaikka katselin syksyllä myöhään vielä niiden kanssa kylällä jonkun liikkuvan.
Niitäkin on niin montaa sorttia ja monen hintaista, ihan halvemmat eivät ole hyvät jalassa.
Ihmettelen, että esim. sairaalassa pitävät työkenkinään, täytyy olla erittäin hyvän malliset.
07.04.2009 10:59
ostin kenkiä vähän liian kanssa, mutta nyt mennään yksillä ja samoilla vähän pidempäänkin.
Tekisinkö luettelon kenkistäni.
Yhdet talvisaapikkaat, "toppasaappaat" ja talvilenkkarit.
Yhdet kävelykengät, kahdet avokkaat, joista toiset yli kymmenen vuotta vanhat ja edelleen käytössä, kahdet sandaalit, kahdet lenkkarit,
kahdet "croksit", kumisaappaat sekä varrettomat kumikengät tai miksi niitä sanoisi.
Ostin ne äskettäin, puutarha- ja kotikengänä niitä mainostettiin, mutta ovat aivan verrattomat tällä kelillä lykätä jalkaan ulos mennessä.
Suurin piirtein taisivat kaikki tulla lueteltua.
07.04.2009 09:46
joukkoon kummaan!
Lohduttelemaan minä en paljon pysty, koska olin ihan paniikiissa täyttäessäni 60 vuotta.
Ajattelin vain, että voi kauhistus, seitsemännellekymmenelle tässä siirrytään, se tuntui olevan kaiken loppu.
Ennen mulla ei ole ollut minkäänlaista ikäkriisiä ja onhan se elämä jatkunut tälläkin vuosikymmenellä ilman suuria mullistuksia.
Kyllä se siitä menee, älä turhia stressaa sen asian vuoksi, ajan ratasta kun ei voi siirtää takaisin päin!
06.04.2009 22:29
Ei suinkaan se mitä täällä kirjoitetaan ole palstan pitäjän vika, kai sen nyt joka ikinen tajuaa, että syy on kirjoittajissa, on sitten rekattu tai ei.
Tämä rekattu ja rekattomuus on ainainen aihe täällä, en tiedä miksi minunkin siihen taas piti tarttua, kun kerran ylivoima on rekkaamattomilla.
Minä luovutan! Siis tämän ketjun osalta, palstalta en vielä aio lähteä, kun tänne taas olen pesiytynyt.
06.04.2009 21:20
Siinä sen näette - ei mitään tiedä kuka kirjoittaa ja kenelle vastataan. D))
Sitten puolustan rekattuja, kyllä se on niin, että rekatulla nikillä ei niin vain lauota tuollaisia kommentteja.
Niitä on paljon helpompi kirjoitella nikittömänä - en nyt sitten viitsinyt kirjoittaa että puskista!
06.04.2009 15:02
Ei ole Tellastiinaakaan siunattu mahtavilla eläkkeillä ja opinnotkin ovat jääneet, en viitsi edes sanoa mihin...
Koitetaan kestää!
06.04.2009 11:06
Tiedän aiheen olevan "kuuma peruna", mutta sittenkin taas siitä kirjoitan.
Miksi on niin vaikeaa kirjoittaa rekattuna?
Onko se todella ainoa syy siihen kiusaaminen?
Eikö sitten pitäisi ajatella missä on syy siihen kiusaamiseen?
Täältä on tosiaan käynyt nikit vähiin, ovatko häipyneet vai kirjoittavatko puskista.
Ei näy täältä tuttuja seitsemänkymppisissäkään,
josko olisivat sinne siirtyneet.
Itse myönnän joskus kirjoittavani vähän pirullisestikin, mutta silti omalla nikilläni,
enkä ole huomannut mitään erityistä kiusaamista
ja eikö jonkun viestin voi jättää omaan arvoonsa.
Siitä rekkaamisesta vielä, kyllä paljon mukavampi on vastata, kun tavallaan tietää kenelle vastaa.
Olisi suotavaa ainakin samassa ketjussa käyttää samaa sanaa tai lauseen pätkää, mikä se sitten lieneekin.
Tietäähän live-keskusteluissakin kenen kanssa puhuu ja kenelle vastaa.
Laskin kymmeneen ja kuitenkin laitan tämän viestin tulemaan...D))
06.04.2009 10:46
Minä olen niin kaavoihini kangistunut siinäkin asiassa, että en erityisemmin arvosta kännykällä lähetettyjä joulu- ja pääsiäistoivotuksia,
samoin on syntymä-ja nimipäiväonnittelujen kanssa.
Nettikortitkin tulostan paperille niitä saadessani.
On se vaan niin mukavaa saada aito kortti postissa!
05.04.2009 22:25
Enää kai ei tarvii pelätä, että virpojat olisivat oven takana...
Pari oli virpomassa ja kolme soitteli turhaan ovikelloa.
Häijy minä!
05.04.2009 20:15
viimeisestä kirjeestä, ei siitä ole minkäänlaista mielikuvaa.
Kortteja tulee aina silloin tällöin, kun ystävät reissaavat ja tietty sitten niinä "pakollisina" korttien lähetyspäivinä.
Pääsiäsiskorttien lähettely oli välillä unohduksissa, nyt niitäkin taas lähetellään.
Nuorena olin oikea himokirjoittaja, muutama kirje viikossa meni ja tuli, kun itse lähdin maailmalle ja ystävät myös kuka minnekin.
Valitettavasti kaikki ovat jääneet, mieleen vain tulevat monasti kaikki entiset ystävät, mutta osoitteet puuttuu.
05.04.2009 13:34
Tällä palstalla ei ainakaan sinun perässäsi kukaan roiku, chatista en tiedä mitä siellä on.
Koska esiinnyt nikittömänäkin, ei kukaan voi sinua täällä tunnistaa ja chattiin voit mennä vaikka joka kerta eri nikillä.
Yksi hyvä neuvo sinulle: Älä mene sinne chattiin!
03.04.2009 19:51
Porissa pyöräillä, autoilijoille se on oikea painajainen yksisuuntaisine katuineen. D))
03.04.2009 14:52
Olisihan se kiva saada kirjeitäkin, joskus tosiaan niitä tuli kirjoiteltua.
Nykyään ei tule enää muuta kuin laskuja - onneksi nekin ovat eläkeläisellä vähentyneet.
Juu ja se Itella lakkaa pian näille syrjäkylille postia jakamasta, tulee kalliiksi kuulemma, taitaa kerran viikossa tulevaisuudessa Kusti polkea.
Melkein joka vuorokauden aikaan minäkin muistan postin saapuneen. Lapsuudessa kotonani se saattoi tulla illalla kahdeksankin aikaan, kun Kusti poikkesi välillä kotiinsa, joka oli siinä reitin varrella.
Kun muutin nykyiseen asuinpaikkaani se tuli puoliltapäivin, jossain välissä jo aamulla puoliyhdeksän tietämissä, nyt taas kahta puolta keskipäivää.
TS ja kaksi kertaa viikossa ilmestyvä paikallislehti jaetaan jo silloin kun meikämanta on vielä nahka silmäin päällä eli ennen viittä.
Että silleen.
Pakko sanoa, että lämpömittari näyttää +9,9 astetta - ehtii vielä tänään kymppi mennä rikki.
03.04.2009 13:46
ainakin meillä päin tämä virpominen, lapsuudessanikaan ei ollut tapana käydä virpomassa.
Melkeinpä pidän silloin oveni lukossa,
sillä selvää kerjuuta se mielestäni on.
Sitäpaitsi tein jo eilen kauppareissuni ja karkit unohtuivat, vaikka kotoa lähtiessä ajattelin, että pitäisikö niitäkin ostaa.
Kaikella sitä pitää päätänsä vaivata...
03.04.2009 10:28
Vieläkö uskaltaisi vastata tai joko tulee "sisäpiiri".
Sinä jo olet koneella ollut, kun minä vasta olen yöpaitaa kiskonut pois yltäni! ;)
Päivä on valjennut täälläkin aurinkoisena ja kirkkaana ja minäkin saanut taas aamuaskareeni tehtyä.
Olen melkein koko ikäni ollut navettahommissa ja joutunut nousemaan aikaisin ylös pyhät ja arjet.
Kymmenen vuotta sitten laitettiin karja pois ja minä likka painelin aamulla aikaisin lenkille,
kesäisin jopa parin-kolmenkymmenen kilsan pyörälenkkejä tein.
Sitten teki polvi stopin siihen hommaan ja
enää ei tule niin paljon liikuttua ja ne aamut ovat sitten tätä lorvimista, kun ei saa itseänsä vauhtiin.
Niin että tällaista tällä kertaa...
Meillä muuten näyttää jo lämpömittari 7,1 astetta varjossa - hieno päivä on tulossa.
Nautitaan siitä!
03.04.2009 10:20
35 / 123