Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

  1. Jup. Ostin mä vähä.
  2. 1. Oletko mies vai nainen? -mies
    2. Minkä väriset hiuksesi ovat? -ruskeat
    3. Kuinka vanha olet? -40
    4. Onko äidinkielesi suomi? -on
    5. Minkä merkkinen kännykkä sinulla on? -samsung
    6. Tykkäätkö kaljasta? -kyllä
    7. Lakkaatko kynsiäsi? -en
    8. Tiedätkö mikä lei on? -eikös se oo se minkä ne likat lykkää hawaijilla kaulaha?
    9. Onko pullovesi turha keksintö? -ei
    10. Minkä värisellä sohvalla istuit viimeksi? -valkoisella
    11. Poltatko tupakkaa? -valitettavasti taas
    12. Onko sinulla lävistyksiä? Jos on, niin mitä lävistyksiä? -ei todellakaan ole
    13. Oletko koskaan ollut limusiinissa? -olen
    14. Oletko ihastunut tällä hetkellä? -kyllä
    15. Oletko hetero? -kyllä
    16. Oletko koskaan ollut USAssa? -kyllä
    17. Pelkäätkö pimeää? -en
    18. Uskotko ufoihin? -osittain
    19. Milloin viimeksi pesit hampaat? -eilen
    20. Onko sinulla ajokorttia? -on
    21. Mitä söit viimeksi? -juustohampurilaisen.... eiku leipää vetäsin äsken kaapista,
    22. Milloin söit viimeksi? -5 minuuttia sitten
    23. Onko sinulla telkkaria? -on
    24. Mitä musiikkia kuuntelet? -lähinnä suomalaista
    25. Tissit vai *****? -kyllä kiitos
    26. Onko korkokengät seksikkäät? -riippuu miten niillä kävellään, joskus ne voi olla äärimmäisen epäseksikkäät
    27. Uskotko Jumalaan? -en
    28. Onko Antero Mertaranta paras jääkiekon selostaja? -on
    29. Minkä väriset alushoususi ovat? -mustat
    30. Onko tylsää? -on
    31. Mitä pelkäät? -
    32. Oletko allerginen millekkään ruoalle? -en
    33. Katsotko Salkkareita? -en
    34. Kuinka kauan nukuit viimeksi kun nukuit? -parin tunnin pätkissä on tullut nukuttua viime kuukaudet
    35. Millä paikkakunnalla asut? -
    36. Kuinka monta henkilöä kanssasi asuu samassa taloudessa? -minä +5,5
    37. Kuinka monta euron juustoa jaksaisit syödä? -viis
    38. Mikä on horoskooppisi? -rapu
    39. Luetko horoskooppeja? -en
    40. Uskotko horoskooppeihin? -en
    41. Oletko koskaan ajanut mopolla/skootterilla? -olen
    42. Oletko koskaan ajanut mopoautolla? -en
    43.Minkä väriset silmät sinulla on? -ruskeat
    44. Haluaisitko jonkun toisen väriset silmät? -en
    45. Millä paikkakunnalla asuit kun olit 7-vuotias? -
    46. Kuinka usein syöt karkkia? -3-4 kertaa viikossa
    47. Käytätkö aina kondomia seksiä harrastaessasi? -en harrasta seksiä enää ikinä koska aina siitä syntyy kersa
    48. Tumma vai vaalea leipä? -tumma
    49. Mikä on lempi värisi? -musta... muutkin tummat sävyt
    50. Kuka on lempi laulajasi/ bändisi? -Apulanta
    52. Juotko piimää? -kyllä
    53. Mikä on toisen nimesi viimeinen kirjain? -a
    54. Oletko vastannut kysymyksiin TÄYSIN rehellisesti? -kyllä
    55. Tykkäätkö ristikoista? -en
    56. Onko sinulla tällä hetkellä kaulakorua? Minkälainen? -ei
    57. Kuinka pitkä olet? -176
    58. Haluaisitko olla pidempi? -joskus olis kätevää omata 10 senttiä lisää, mutta pärjään
    59. Onko sinulla lapsia? -on
    60. Oletko parisuhteessa tällä hetkellä? -kyllä
    61. Oletko käynyt Intiassa? -en
    62. Vietätkö Joulua? -kyllä
    63. Uskotko että joillain ihmisillä voi olla ns. 'kuudes aisti'? -jaa-a
    64. Onko sinulla koskaan ollut mitään murtumaa? -ei
    65. Oletko ymmärtänyt jokaisen kysymyksen? -en tiedä
    66. Onko punaviini hyvää? -oikeassa tilanteessa ja seurassa kyllä
    67. Tykkäätkö olla kotona? -KYLLÄ!
    68. Oletko koskaan kirjoittanut päiväkirjaa? -en varsinaisesti
    69. Oletko koskaan suudellut samaa sukupuolta olevaa henkilöä? -en tietääkseni
    70. Lempi kukkasi? -mä en tunnista niitä
    71. Oletko koskaan hakenut seuraa netin kautta? Miten kävi? -olen, joskus on käyny huonommin ja joskus on päässy pukille
    72. Pidätkö suklaasta? -kyllä
    73. Onko paras ystäväsi samaa sukupuolta kuin sinä? -on
    74. Käytätkö Facebookia? -kyllä
    75. Oletko koskaan hypännyt laskuvarjolla? -en
    76. Tykkäätkö mustikoista? -nojoo
    77. Oletko koskaan käyttänyt tekorusketusta? -en tarvitse
    78. Talvi vai Kesä? -ihan sama
    79. Mikä päivä tänään on? -perstai
    80. Tunnetko ketään Mirjamia? -en
    81. Omistatko autoa? Minkä merkkisen? -omistan
    82. Onko sinulla tällä hetkellä laastaria? -ei
    83. Oletko tarvinnut ilmastointi- eli 'jeesusteippiä' tällä viikolla? -en
    84. Omistatko lemmikkejä? -kyllä
    85. Mikä on lempi juomasi? -kahvi
    86. Seuraatko Big Brotheria? -en
    87. Mitä mieltä olet pilven polttamisesta? -en tiedä
    88. Mitä mieltä olet vahvemmista huumeista? -milläs ne pois kitket?
    89. Oletko koskaan käynyt Oulussa? -olen
    90. Monta sisarusta sinulla on? -4
    91. Luetko Helsingin Sanomia viikottain? -en
    92. Onko tililläsi yli 10 euroa? -on
    93. Kuinka paljon kello on? -23.59
    94. Milloin viimeksi kävit mäkkärissä? -en muista
    95. Onko sinulla tatuointeja? -ei
    96. Voisitko laittaa rastat hiuksiisi? -en todellakaan
    97. Onko sinulla kumisaappaita? -on
    98. Pidätkö kaakaosta? -en
    99. Koetko olevasi lihava? -en
    100. Mietitkö missään vaiheessa onko tässä kyselyssä mitään järkeä? -en miettiny, koska tähän kyselyyn vastaamisessa ei ollut mitään järkeä
  3. Kiltti poika.
  4. Selitetään nyt niin, että sosialistitkin tajuaa:

    Jo kertaalleen maksettu vero otetaan nyt toiseen kertaan osinkoja verottamalla. Mitään verovapautta ei ole koskaan siinä ollut, laskennallinen 9% osuus taseesta, mutta siitä on jo kertaalleen vero maksettu. Eli sama asia kun palkansaaja sais nk. nettopalkan tilille, mutta ennenkuin voi sitä rahaa sieltä tilitään nostaa niin sen pitää maksaa siitä vero toiseen kertaan.