Kysymys on esitetty aloituksessa. Kumman valitset ja miksi?
Kadutko vai haaveleitko?
29
135
Vastaukset
- ap.
Pyydän anteeksi liian nopeita näppäimiäni, liian nopeaa oikean käden etusormea. "haaveleitko" pitää olla haaveiletko.
Realistisesti mennään niillä lahjoilla, mitä on saatu
- ap.
Et sitten kuitenkaan vastannut itse kysymykseen.
ap. kirjoitti:
Et sitten kuitenkaan vastannut itse kysymykseen.
Tulkintakysymys, jos ei halua tulkita vastauksia ja haluaa suorasuuntausvastauksia, kannattaa vaihtaa alaa
Keppa-Heikin laiva lähtee varttii vaille viis, hyppää siihen pliis. Nyt mä kerron sulle taninaa eikä se oo mitään narinaa....kun mä tulin palstalle vuonna xp ja pizza, eikä silloin ollut iso liksa. Tääl oli jengii värikästä soi Billy Joel ja juttu luisti, nyt tääl ei oo enää monta ja lentää vain sonta.
http://www.youtube.com/watch?v=rWu0N0qPeME&feature=share&list=RD028sFlBJ1Jk3w- ap.
Olet väärällä palstalla tai aloitusketjulla. Tämä ei ole mikään puhelintoivekonsertti.
Haaveilen. Haaveiltavaa on paljon enemmän kuin kaduttavaa. Onneksi.
- ap.
Pelkkä haaveilija minäkin. Onnekseni vaiko onnettomuudekseni?
relaxed_eyes kirjoitti:
Kiltti poika.
Pitäisikö nyt sanoa, että "Kiitos, kiitos" vai ottaa itseensä?
Ratikkakuski kirjoitti:
Pitäisikö nyt sanoa, että "Kiitos, kiitos" vai ottaa itseensä?
Se on aivan kuinka haluat. Mä vaan näin tuossa kommentin päällä sädekehän vilahtavan. Mut se on mun ongelma.
Kyllä mä kadunkin, mutta en mä siinä katumisessani ryve, eikä se katumiseni hankaloita omeeni tai muiden elämää. Haaveilulle on nykyisin äärimmäisen vähän tilaa. Sitä ei vaan kertakaikkiaan välillä jaksa edes haaveilla mistään.
Valitsen kuitenkin vaihtoehdoistasi haaveilun, koska se on paljon mukavampaa kuin katuminen.- ap.
Katumushan on hyvä käydä tuoreeltaan ja niin syvältä, ettei sitä katumuksen kohdattuaan enää tarvitse muistella. Olkoonkin, että ulkopuoliset ihmiset tuppaavat kaduttavaa tekoa muisteltavan:)
Haaveilu ei satuta ketään ulkopuolista ihmistä. On sitten omantunnon asia satuttaako haaveilu itseään. Jotkut vain ovat niin herkkätuntoisia, että syyllistävät siitä itseään.
Eihän haavelu tietenkään ole niin täydellinen kokemus kuin kaduttava teko. Jälkiseuraamukset ovat sen verran kestettävemmät, joten suosittelen pidättäytymään pelkässä haaveilussa:) ap. kirjoitti:
Katumushan on hyvä käydä tuoreeltaan ja niin syvältä, ettei sitä katumuksen kohdattuaan enää tarvitse muistella. Olkoonkin, että ulkopuoliset ihmiset tuppaavat kaduttavaa tekoa muisteltavan:)
Haaveilu ei satuta ketään ulkopuolista ihmistä. On sitten omantunnon asia satuttaako haaveilu itseään. Jotkut vain ovat niin herkkätuntoisia, että syyllistävät siitä itseään.
Eihän haavelu tietenkään ole niin täydellinen kokemus kuin kaduttava teko. Jälkiseuraamukset ovat sen verran kestettävemmät, joten suosittelen pidättäytymään pelkässä haaveilussa:)Kysyttäessä useimmat valitsee(tietenkin) haaveilun, mutta kuinkahan moni kuitenkin käyttää enimmän osan ajasta katumiseen haaveilun sijaan?
Noh, sitä on ehkä turha miettiä, koska ei sellainen asia koskaan selviä. Perhe-, joukko- ja itsemurhatilastojen sekä masennuslääkkeiden syönnin määrien kasvusta voi titenkin jonkinlaisia johtopäätöksiä tehdä.relaxed_eyes kirjoitti:
Kysyttäessä useimmat valitsee(tietenkin) haaveilun, mutta kuinkahan moni kuitenkin käyttää enimmän osan ajasta katumiseen haaveilun sijaan?
Noh, sitä on ehkä turha miettiä, koska ei sellainen asia koskaan selviä. Perhe-, joukko- ja itsemurhatilastojen sekä masennuslääkkeiden syönnin määrien kasvusta voi titenkin jonkinlaisia johtopäätöksiä tehdä.Ei hullumpi pointti laisinkaan. Plussa siitä.
haaveilen
katuminen on jo liian myöhäistä kuitenki,
mur- ap.
Katuminen ei koskaan ole liian myöhäistä.
ap. kirjoitti:
Katuminen ei koskaan ole liian myöhäistä.
no joo, voi sitä etukäteenkin katua,
mut lopullinen pointtini olis se et ennemmin haaveilen ku kadun, siis niinku siis,
mur
- Oasis
Ehdottomasti haaveilu. Tosin tällä hetkellä taistelen katumuksenkin tunteita vastaan...
- No tuota...
Elän olemassaolevan hyväksyneenä.
Haaveilen kai enemmän. Koska katumista ei ole.
Kadunko?
http://www.youtube.com/watch?v=7I7u_XLtFa0
Haaveilenko?Parempi muistaa valita mitä haaveilee, haaveet voi toteutua.
'
Kiitos, näkemiin ja öitä :)Haaveilen ja väliin kadun. Joskus huomaan kuinka jäin johonkin aatokseeni.
http://www.youtube.com/watch?v=nxmYDWVK50g- Kuka kuvassa?
http://www.suomi24.fi/yhteisö/sites/suomi24.fi.yhteisö/files/imagecache/mina-profile-full-490/daf/7a2/f371f09a7369430d23e4bccfede43b8f.jpg
Kuka kuvassa? kirjoitti:
http://www.suomi24.fi/yhteisö/sites/suomi24.fi.yhteisö/files/imagecache/mina-profile-full-490/daf/7a2/f371f09a7369430d23e4bccfede43b8f.jpg
Minusta hiljattain otettu kuva, kuin?
Haaveilen tietenkin, kaikesta mukavasta ja ihanasta. En haaskaa aikaani katumiseen.
Toisinaan katumuksen kautta alkaa haaveilu ja toisinaan en älyä katua, vaikka kuulemma pitäisi. Mutta haaveilla osaan omatoimisesti ilman kehoitustakin. Valitsen siis haaveilun minäkin.
- no minäpä
En kadu mitään ja miksi haaveilisin mistään, haave kun on epärealistinen toivekuva. Olen onnellisempi, kun elän tätä oikeaa, täyteläistä elämääni.
- eiku,
onhan Buddy tietenkin haaveni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550