Menestys. Oleko menestynyt elämässä?

nou menestyjä

Millä mittaat menestystä?

41

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen! Litran mitalla.

• Menestyminen = onnistumista. Riittävän hyvin onnistunut elämässäni eli menestynyt. Riittävän eli itselle riittävästi onnistumista elämässä.

• utelias..

Onko kuvassasi kaljuuntunut mies vai kenties nainen??

• Näköjään
        utelias.. kirjoitti:

ruma mies siinä törröttää.

• vaihda se

olet nikkivaras, varastit jokin aika sitten hetken käyttämäni nikin

• Haun mukaan
        Näköjään kirjoitti:

ruma mies siinä törröttää.

joku mies jolla oli peniksessä kondylooma näppylöitä. Hyi.. Eipä ole naamakaan kehuttava.

• Kenties..
        Haun mukaan kirjoitti:

joku mies jolla oli peniksessä kondylooma näppylöitä. Hyi.. Eipä ole naamakaan kehuttava.

Rauli Badding-Somerjoki?

• höpön..
        vaihda se kirjoitti:

löpön!

• vaihda se
        höpön.. kirjoitti:

löpön!

ei muuten ole. tunnen kyllä itse käyttämäni nimen

• niin?
        vaihda se kirjoitti:

Olet ex-mm?

• höpsön..
        vaihda se kirjoitti:

löpsön!

• vaihda se
        niin? kirjoitti:

Olet ex-mm?

en ole

• Jazuli???
        Kenties.. kirjoitti:

Rauli Badding-Somerjoki?

Minusta siinä työntyy kameraa kohti valtava perunanenä?

• tarina himatuikusta

• vaihda se kirjoitti:

Mulleko tämä viesti on? Vastaan jos, että en vaihda. Tämä nimimerkki ei liity sinuun millään tavalla. Jos olet joskus puskana kyseisellä nimimerkillä esiintynyt, niin voi voi se on nyt rekisteröity mulle. Tuolla on se tarinakin mistä toi nimimerkki tulee, ei sen erikoisempaa tai keljumpaa tarkoitusperää ja taustaa sille. Vielä oma mielikuva jonka perusteella mulle nimimerkiksi kelpaa ja siinä se on.

Kotivalo eli himatuikku.

• utelias.. kirjoitti:

Väliäkös sillä, ei se siinä sua varten ole. Sua miellyttääkseni sitä siihen laittanut.

• Nasdaq

Hyvä kyssä. Mua on aina kiinnostanut menestyminen yhdessä jos toisessa asiassa. Menestys on sellaista huomaamatonta liikettä kohti abstraktia päämäärää. Ja jos liike alkaa olla liian huomaamatonta, niin etteivät muut sitä enää noteeraa, niin sitä ei enää kutsuta menestymiseksi. Sitä ei kutsuta miksikään.

Eli siis menestymättömyys minun kohdallani on se juttu. Minä en kärsi siitä.

(menestyksellistä naurua)

• Nasdaq

• S Etämies

Mä jumalten maljat juoda sain
      jahieprukan hivuksillä
      Kerkät lemmen ja keväimen
      sulotjja namut naikkosten..............leino Eikkaa:D

• Erakoitumiseni on epäonnistumassa, ensi kuussa ja mitä todennäköisemmin allekirjoitan työsopimuksen vuodeksi, missä joudun työskentelemään ihmisten kanssa.

• Nasdaq

Jännittävää. Uusi duuni on kuin uusi alku vanhalta kuopalta. Mä olen ottanut lopputilin ties monestako firmasta, ja aina yhtä hyvillä mielin. Nyt vauhti on vähän hidastunut.

(naurua)

• Nasdaq kirjoitti:

Jännittävää. Uusi duuni on kuin uusi alku vanhalta kuopalta. Mä olen ottanut lopputilin ties monestako firmasta, ja aina yhtä hyvillä mielin. Nyt vauhti on vähän hidastunut.

(naurua)

Kun katsoo viimeisiä työpaikkoja ja jälkiseurauksia, "hyvällä onnella" vuoden päästä minua syytetään murhasta tai taposta.

• Nasdaq
        runontaja kirjoitti:

Kun katsoo viimeisiä työpaikkoja ja jälkiseurauksia, "hyvällä onnella" vuoden päästä minua syytetään murhasta tai taposta.

Elämme oikeusvaltiossa. Oikeutta tapahtuu vähän siellä sun täällä, mutta vääryyttä kaikkialla. Nämä ovat vähän kuluneita teemoja, mutta ikivihreällä tapetilla.

(naurua tapetista)

• Onnellisuudella ja nautinnolla.

• En. En ole vielä antanut parastani.

• Oasis

Ei tähän ole "kyllä" tai "ei" vastausta. Toisissa asioissa koen onnistuneeni, toisissa en niinkään. Tällä hetkellä yksityiselämässäni on vaikea kokea menestymisen tunteita, joten revin niitä töiden kautta.

• Taustatietoselvittäj

Millä alalla olet?

• Oasis
        Taustatietoselvittäj kirjoitti:

Millä alalla olet?

Ei kai sen niin väliä. Toimistohommissa :)

• Kyöstix

Menestys, menestyminen...kaukana minusta.

• Livre

Sitten kun on tehnyt jotain esim sen 10 000 tuntia, osaa jo aika hyvin.
      Soittaminen kuulostaa jo vaivattomalta, hyvältä.

Olisipa ollut kärsivällisyyttä treenata jotain yhtä ja samaa näin paljon.
      Mikä ihmistä pakottaa siirtymäään eteenpäin ja opettelemaan uusia asioita?

http://www.youtube.com/watch?v=3_iBKacXIA4&NR=1&feature=endscreen

• >Mikä ihmistä pakottaa siirtymäään eteenpäin ja opettelemaan uusia asioita?

Uteliaisuus ja elämänhalu.

• relaxed_eyes kirjoitti:

>Mikä ihmistä pakottaa siirtymäään eteenpäin ja opettelemaan uusia asioita?

Uteliaisuus ja elämänhalu.

Ehkä?

• Livre
        relaxed_eyes kirjoitti:

Ehkä?

Totta, siksi osaan aika monia asioita. Uudesta jutusta löytää jotain yksityiskohtia joita pitää vielä tarkentaa. Yksi asia johtaa toiseen.

Olen viimepäivinä pohtinut toivoa. Masentaa kun projektit tyssääväät laman tuomaan ilmiöön: ei meinaa löytyä materiaalia. Kaikki valmistaaa valkoista bulkkia ja varastossa ei ole edes pientä erää variaatiota. Poikkeuksien teettäminen on ylihinnoiteltua ja ihmiset ovat jotenkin haluttomia. Piilossa.....ei meinaa löytyä tekijää. Ei meinaa löytyä värejä.

Minullakin rajoitetu budjetti, mutta on havaittavissa paniikinomaista ylihinnoittelua ja se karkoittaa.

Kiitos Relax, tää projekti sai nyt uuden näkökulman.
        (ps. löytäminen jos joskus verrattavissa huumeisiin. Sitä valoa ja riemua. Inhat opet sanoivat sitä oppimisen iloksi)

• ss~

Mittaan menestystä sillä, onko jättänyt oman kädenjälkensä johonkin asiaan tässä maailmassa. Olen onnistunut muuttamaan joitakin asioita pysyvästi, joitakin täytyy vielä odottaa...

En suostu kuolemaan ennenkuin näen päivän, jolloin Suomessa on (useimmilla aloilla) sairauspäiväkarenssi. Myönnän, kuulostaa pikkumaiselta tavoitteelta ja olisi toteutuessaan tuhansien ja tuhansien ihmisten yhteinen aikaansaannos, mutta silti...lempilapseni. Niin kaunis ja niin täydellinen :)

• Arvasin että olet yhteiskunnan loinen!

• Eipä ei

Ei ylläritoive jäärouvalta

• ss~
        Eipä ei kirjoitti:

Ei ylläritoive jäärouvalta

Sano neiti vaan. Tasa-arvoinen avioliittolaki on typeryyttä, oikea tapa toimia on kieltää avioliitto myös heteroilta.

• elämänhintaSuomessa

Ei kauaakaan sitten kun luin, että joku elinkautista istunut murhamies oli armahdettu 12 vuoden jälkeen.

Rupesin miettimään mitä itse olen saanut aikaan12:sta vuodessa ja tulin siihen tulokseen, että tuolla tappajalla on isommat ansiot kuin minulla. Ehkä minunkin pitäisi murhata niin en olisi täysi nolla ja turha ihminen.

• lal laa

Mesetys. Oleko mesettänyt elämässä? KYLLÄ JA PALJON! Millä mittaat mesetystä? Mesetyksen takia tuli avioero ja tein koeputkivauvan mesekaverin kanssa!=oP

• määmy

Mä tsekkaan sit eläkkeel mite kävi. Tähä päivään asti ok, tulevaisuus o tuntematon.

• Hullu ukko

Katson sitten joskus vanhana miehenä tämän asian. Paitsi siinä tapauksessa, jos neuroleptilääkitykseni on tappanut minut ennen vanhuuttani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe