Hei! Olen lähdössä marraskuun alussa tunisiaan. Hotellina Vincci El Kantaoui - kokemuksia? Sanovat neljän tähden hotelliksi. Tässä kysymyksiä, josko joku osaisi vastata? Toivotaan niin a) tunisiassa on rahavaluuttana di…
Heipä hei kaikki!! Saavuin viime perjantaina tunisiasta. Olin port el kantaouissa hotelli vincci el kantaoui. Täytyy sanoa että rakastuin maahan.. :D Hotelli oli iso ja palvelu pelasi. Huoneet olivat suuria ja niissä ol…
Heips! Harrastaako kukaan 3dkorttien tekoa? Mistä ostatte tuotteet? Käyttekö jollakin askartelu blogeissa - missä? Myyttekö kortteja - missä? Minä myyn lähinnä kotipiirille, sukulaisille jne. Onkos netissä kuvia korteis…
Hei! Aikoja sitten (about 10v) sairastuin anorexiaan, siitä lähti alamäki joka päättyi bulimiaan. Nyt ruokahalu on taas poissa. Tänään melkein väänsin itkua kun piti koulussa syödä salaatinlehtiä. Se ahdistus oli jotain…
Hei! Mistäs kasvispainotteinen laihduttaja saa proteiinia? Syön jonkin verran kalaa, mutta ei sitä viitsisi joka päivä syödä... vähän vaihtelua :D.
Haluaisin tietää millä keskustelusivuilla te käytte, tämän lisäksi? (saa mainita muitakin, jotka eivät liity syömiseen)
Hei! Moniko teistä on tai on ollut painonvartijoissa? Mitäs tykkäsitte? Itse alotin kolmannen kerran... *punastuu* Mutta nyt tuntuu kerrankin siltä että voisi onnistua, kun on tullut nämä joustajat ja uusi ohjelma. Miss…